MotoGP

MotoGP: Дукати официјално се префрли во отворената класа

Дукати го напушта елитното друштво на фабрички тимови во MotoGP шампионатот и трките ќе ги продолжи во новата таканаречена „отворена класа“.

Следете нè на:

 

ducati-open-classДукати не е повеќе во елитата, статусот на фабрички тим за нив веќе е минато

Дукати го напушта елитното друштво на фабрички тимови во MotoGP шампионатот и трките ќе ги продолжи во новата таканаречена „отворена класа“.

Дукати повеќе нема да им прави друштво на Хонда и Јамаха и во МотоГП шампионатот ќе продолжи да се натпреварува како тим со свои пулени во отворената класа.

Кал Крачлоу и Андреа Довициозо, како и возачот на Дукати Прамак тимот, Андреа Ианон, сега се на исто рамниште со Џони Хернандез кој веќе беше најавен како натпреварувач во „open“ класата.

Трките од МотоГП шампионатот се исти за возачите со фабрички мотори, како и за оние од отворената класа, сите тие ќе се борат за истата титула, но правилата се различни. Ограничување на горивото, промени на моторите, задни гуми, различен софтвер на „ECU“ единицата... сето ова е со различни параметри. 

Според надлежните од Дукати Корсе тимот, слободата која им ја дава отворената класа ќе ја искористат за во 2014-та да го создадат победничкиот мотор кој во иднина ќе им донесе подиуми.

Тимот на Дукати е без победа во изминатите три години, а минатата сезона не забележаа ниту подиум, па веројатно и разбирлива е нивната одлука гледано на долгорочен план. Новата отворена класа е на некој начин унапредена класа од минатогодишната „CRT“. Возачите во оваа класа ќе имаат 4 литри повеќе гориво, 12 промени на агрегатот наместо 5 колку што имаат фабричките возачи, помека компонента на задна гума и инженерите ќе можат да продолжат со развој на моторите во текот на сезоната, период во кој на фабричките тимови тоа им е забрането.

Би можело да ве интересира

„Можеме да се бориме за победа, но Хорхе и Марк исто така се добри на оваа патека. Затоа сметам дека воопшто нема да биде лесно“ - Андреа Довициозо.

Пред вас е Suzuki GSX-R1000 – Ryuyo, супербајк кој има 209 коњски сили и тежина од 167 килограми. За жал, од овој модел ќе бидат произведени само 20 примероци кои ќе имаат цена од 29.990 евра.

Марк Маркез призна дека добро се справува со периодот во кој нема постигнато ниту една победа во премиерната класа.

Можеби тоа е само земја на слободи во однос на полуавтоматските оружја. Но се чини дека во иднина жителите на Америка нема да имаат избор во однос на тоа каков мотоцикл ќе можат да купат.

Валентино Роси вели дека се разгледува идејата за радикална промена кај Yamaha со цел да се решат проблемите со кои се соочува тимот.

Moto Guzzi ја претстави новата спортска верзија на нивниот Moto Guzzi V9 Bobber кој сега ќе има поголеми тркала, единечно седиште и црн издув.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!