MotoGP

MotoGP: Дукати официјално се префрли во отворената класа

Дукати го напушта елитното друштво на фабрички тимови во MotoGP шампионатот и трките ќе ги продолжи во новата таканаречена „отворена класа“.

Следете нè на:

 

ducati-open-classДукати не е повеќе во елитата, статусот на фабрички тим за нив веќе е минато

Дукати го напушта елитното друштво на фабрички тимови во MotoGP шампионатот и трките ќе ги продолжи во новата таканаречена „отворена класа“.

Дукати повеќе нема да им прави друштво на Хонда и Јамаха и во МотоГП шампионатот ќе продолжи да се натпреварува како тим со свои пулени во отворената класа.

Кал Крачлоу и Андреа Довициозо, како и возачот на Дукати Прамак тимот, Андреа Ианон, сега се на исто рамниште со Џони Хернандез кој веќе беше најавен како натпреварувач во „open“ класата.

Трките од МотоГП шампионатот се исти за возачите со фабрички мотори, како и за оние од отворената класа, сите тие ќе се борат за истата титула, но правилата се различни. Ограничување на горивото, промени на моторите, задни гуми, различен софтвер на „ECU“ единицата... сето ова е со различни параметри. 

Според надлежните од Дукати Корсе тимот, слободата која им ја дава отворената класа ќе ја искористат за во 2014-та да го создадат победничкиот мотор кој во иднина ќе им донесе подиуми.

Тимот на Дукати е без победа во изминатите три години, а минатата сезона не забележаа ниту подиум, па веројатно и разбирлива е нивната одлука гледано на долгорочен план. Новата отворена класа е на некој начин унапредена класа од минатогодишната „CRT“. Возачите во оваа класа ќе имаат 4 литри повеќе гориво, 12 промени на агрегатот наместо 5 колку што имаат фабричките возачи, помека компонента на задна гума и инженерите ќе можат да продолжат со развој на моторите во текот на сезоната, период во кој на фабричките тимови тоа им е забрането.

comments

Би можело да ве интересира

Италијанскиот производител на електрични мотоцикли Energica е избрана да биде единствен снабдувач во новата електрична, MotoGP класа, а планирано е да дебитираат на патеките во сезоната 2019.

Морав да ги разгледам претходните текстови кои ги имаме објавено за да видам кога прв пат пушувавме за „turbocharged“ верзијата на Suzuki. Колку за информација, поминаа четири години откако Suzuki за прв пат се појави со „Recursion“ концептот на мото шоуто во Токио.

Во суштина, ваквата информација не е големо изненадување бидејќи ако можеме да судиме според неодамнешното EICMA шоу во Милано, производителите на мотоцикли во моментов се навистина заинтересирани за оваа категорија во авантуристичкиот сегмент.

Како што се очекуваше, TVS Apache RR 310 дебитираше во Индија со што заврши одложувањето кое траеше речиси една година.

Pirelli ги претстави новите гуми, DIABLO ROSSO CORSA II.

FIM Гран При комисијата ги објави новите промени на правилата за MotoGP сезоната 2018.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!