MotoGP

MotoGP: Дукати официјално се префрли во отворената класа

Дукати го напушта елитното друштво на фабрички тимови во MotoGP шампионатот и трките ќе ги продолжи во новата таканаречена „отворена класа“.

Следете нè на:

 

ducati-open-classДукати не е повеќе во елитата, статусот на фабрички тим за нив веќе е минато

Дукати го напушта елитното друштво на фабрички тимови во MotoGP шампионатот и трките ќе ги продолжи во новата таканаречена „отворена класа“.

Дукати повеќе нема да им прави друштво на Хонда и Јамаха и во МотоГП шампионатот ќе продолжи да се натпреварува како тим со свои пулени во отворената класа.

Кал Крачлоу и Андреа Довициозо, како и возачот на Дукати Прамак тимот, Андреа Ианон, сега се на исто рамниште со Џони Хернандез кој веќе беше најавен како натпреварувач во „open“ класата.

Трките од МотоГП шампионатот се исти за возачите со фабрички мотори, како и за оние од отворената класа, сите тие ќе се борат за истата титула, но правилата се различни. Ограничување на горивото, промени на моторите, задни гуми, различен софтвер на „ECU“ единицата... сето ова е со различни параметри. 

Според надлежните од Дукати Корсе тимот, слободата која им ја дава отворената класа ќе ја искористат за во 2014-та да го создадат победничкиот мотор кој во иднина ќе им донесе подиуми.

Тимот на Дукати е без победа во изминатите три години, а минатата сезона не забележаа ниту подиум, па веројатно и разбирлива е нивната одлука гледано на долгорочен план. Новата отворена класа е на некој начин унапредена класа од минатогодишната „CRT“. Возачите во оваа класа ќе имаат 4 литри повеќе гориво, 12 промени на агрегатот наместо 5 колку што имаат фабричките возачи, помека компонента на задна гума и инженерите ќе можат да продолжат со развој на моторите во текот на сезоната, период во кој на фабричките тимови тоа им е забрането.

Би можело да ве интересира

Викендов на патеката Аданката во Романија се возеше четвртата рунда од БМУ Европскиот шампионат во брзински мотоциклизам, а младиот Христијан Бузалковски забележа уште еден одличен викенд зад себе.

Тимскиот менаџер Давиде Тардози вели дека тимот отсекогаш знаел дека новиот возач на Honda, Хорхе Лоренцо, во одреден момент ќе почне да победува

„Менувачот и издувот го прават излегувањето од свиок многу подобро. Токму тоа го баравме јас и Лоренцо“ - Данило Петручи

Израелската компанија „Ride Vision“ претстави систем кој му овозможува на вашиот мотоцикл да ве предупреди на можноста од сообраќајна несреќа.

2018 Vespa World Days заврши завчера во Белфаст. Следниот ваков настан ќе се оддржи во 2019 година во Унгарија

Викендов на патеката Аданката во Романија се возеа 6-та и 7-та трка од БМУ Европскиот шампионат во брзински мотоциклизам.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!