MotoGP

MotoGP: Директорот на трката ја објасни казната на Роси

„Очигледно е дека не беше негова вина што излезе од патеката. Но исто така тој не смее да се стекне со предност“ – Мајк Веб, директор на трката.

Следете нè на:

 

MotoGP директорот на трката, Мајк Веб, објасни зошто Валентино Роси доби казна од 0.3 секунди на трката во Остин.

При еден обид на Зарко да го претекне Роси, Италијанецот на кратко излезе од патеката.  Тој успеа да го задржи третото место но ја зголеми предноста пред Зарко и му се доближи на Марк Маркез кој беше пред него.

Но она што е најважно, откако се врати на патеката, Роси не ја намали брзината и ја задржа предноста пред своите конкуренти.

Директорот на трката, Мајк Веб, изјави: „Не можеш да стекнеш предност ако излезеш од патеката. Очигледно е дека се стекна со предност бидејќи му се доближи на Маркез. Затоа ја намаливме таа предност.“

rosi zarco 1

„Но од друга страна, Роси не излезе намерно од патеката. Тој беше оттурнат од друг возач. Доколку намерно го направеше тоа, казната ќе беше поголема. Во овој случај беше јасно дека не излета намерно. Но исто така не ја намали и предноста која ја доби.“

„На сите им беше јасно, вклучувајќи го и Роси, дека стекна предност. Исправно ќе беше ако ја намалеше брзината и ја вратеше истата разлика што ја имаше претходно. Подоцна во текот на трката, истото му се случи и на Лоренцо но тој не стекна предност и поради тоа не реагиравме.“

„За да бидеме фер кон сите возачи, откако ќе ја видиме предноста која ја добиваат, без разлика на причината, мораме да ја одземеме таа предност. Нормална казна е возачот да се врати едно место назад. Но не постапивме така бидејќи немаше никаква намера од страна на Роси.“

rosi zarco 2

Казната, која беше изречена на крајот на трката, ќе имаше некаков ефект само доколку Роси имаше предност од 0.3 секунди пред  другиот возач. Но на крајот Роси заврши со предност од 2 секунди во однос на Дани Педроса.

„Казната (0.3 секунди) можеби ви делува смешно, но причината поради која чекав за да ја одобрам е бидејќи чекав потврда за да ја видам разликата која се направи. Доколку ја намалеше брзината немаше да има казна. Но тој не го направи тоа.“

После трката Роси изјави дека казната од 0.3 секунди е во ред. За него проблемот не се директорите на трката туку Зарко.

38 годишниот возач сега е лидер во генералниот пласман и има шест поени предност пред тимскиот колега Маверик Вињалес кој излета на почетокот на трката.

Би можело да ве интересира

Знаеме дека за сезоната 2019 BMW Motorrad планира да објави девет модели. Иако сè уште не се знае точно кои ќе бидат тие, сепак за некои можеме да претпоставиме.

Новиот мотоцикл на Honda, CB1000R, кој има цена од 13990 евра за обичната и 14990 евра за „FOP“ верзијата изгледа помалку чудно. Јапонската компанија го нарекува „Neo Sports Café“.

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Можеби изгледа како застрашувачка визија за иднината, но роботот на Акрапович му овозможува на Словенечкиот специјалист за издуви да ги тестира своите производи на еден високо технолошки начин.

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!