MotoGP

MotoGP: 5 мотори по сезона ќе важи и во 2013

MotoGP тимовите ќе имаат на користење 5 мотори наместо 6 во оваа сезона, и ќе можат да ги искористат за време на 18-те трки од календарот.

Следете нè на:

 

motogp-2012Возачите сега ќе треба повеќе да внимаваат на своите мотори, имаат еден помалку за користење од минатата година

MotoGP тимовите ќе имаат на користење 5 мотори наместо 6 во оваа сезона, и ќе можат да ги искористат за време на 18-те трки од календарот.

Кога FIM ги објави новите спортски и технички прописи минатиот ноември, правилото на 5 мотори требаше да стапи на сила во 2014 година. Тоа беше компромис помеѓу Dorna и MSMA со кој се даде дозвола на фабричките тимови да го користат сопствениот софтверски систем наместо задолжителниот ECU во 2014 година и притоа не наметнувајќи им ограничување на бројот на вртежите, но тимовите ќе мораат да користат 5 мотори во текот на целата сезоната, а развојот на моторите ќе треба да биде стопиран за време на сезоната 2014.

Сепак, откако Дани Педроса на прес конференцијата која се одржа минатата недела изјави дека ја тестира издржливоста на моторот „заради правилото на 5 мотори“, збунетите новинари го побараа правилникот за да видат за што зборува Педроса, бидејќи правилото за 5 мотори требаше да стапи на сила од 2014 година. Шпанскиот веб сајт www.motocuarto.com го контактираше официјалното лице на Dorna кој изјави дека 2014 година било печатна грешка и дека секој MotoGP возач ќе има на располагање само 5 мотори во 2013 година.

Веб сајтот на MotoGP го поправи нивниот известување за јавноста објавено на 10ти ноември со наслов „MotoGP Regulations – decision of the Grand Prix Commission“  и сега новите правила стапуваат на сила од 1ви јануари 2013 година, а во нив јасно стои: „Максималниот број на мотори кои можат да се користат во една сезона е ограничен на (четири по производител) најмногу 5 мотори“.

 

comments

Би можело да ве интересира

Дукати е првиот фабрички производител во МотоГП кој го претстави моторот со кој ќе се натпреваруваат Хорхе Лоренцо и Андреа Довициозо оваа сезона.

Новото правило со себе носи и голем број на услови кои мора да бидат исполнети. На пример, воздушното перниче задолжително мора да ги штити рамото и клучната коска, а заштитата на грбот не е задолжителна. 

Со оглед на тоа дека се влошува временската состојба, беше донесена одлука да се одложи деветата етапа, а тимовите да се префрлат во следниот камп кој се наоѓа во Салта, Аргентина.

Сем Сандерленд заздравува од повредата поради која мораше да се повлече од релито Дакар и веќе во текот на денешниот ден се очекува да се врати во Европа.

Корпорацијата Honda Racing објави дека Алберто Пуиг ќе биде назначен за нов тимски менаџер на тимот Repsol Honda. Тој ќе стартува со извршување на новата функција започнувајќи од првиот MotoGP тест од сезоната кој ќе се оддржи од 28-30 јануари на патеката во Малезија.

Како што одминуваат деновите од релито Дакар, се чини дека победата која ја постигна Жоан Бареда на петтата етапа ќе биде од голема важност.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!