26
Сре, Јул
MotoGP

MotoGP: 5 мотори по сезона ќе важи и во 2013

MotoGP тимовите ќе имаат на користење 5 мотори наместо 6 во оваа сезона, и ќе можат да ги искористат за време на 18-те трки од календарот.

Следете нè на:

 

motogp-2012Возачите сега ќе треба повеќе да внимаваат на своите мотори, имаат еден помалку за користење од минатата година

MotoGP тимовите ќе имаат на користење 5 мотори наместо 6 во оваа сезона, и ќе можат да ги искористат за време на 18-те трки од календарот.

Кога FIM ги објави новите спортски и технички прописи минатиот ноември, правилото на 5 мотори требаше да стапи на сила во 2014 година. Тоа беше компромис помеѓу Dorna и MSMA со кој се даде дозвола на фабричките тимови да го користат сопствениот софтверски систем наместо задолжителниот ECU во 2014 година и притоа не наметнувајќи им ограничување на бројот на вртежите, но тимовите ќе мораат да користат 5 мотори во текот на целата сезоната, а развојот на моторите ќе треба да биде стопиран за време на сезоната 2014.

Сепак, откако Дани Педроса на прес конференцијата која се одржа минатата недела изјави дека ја тестира издржливоста на моторот „заради правилото на 5 мотори“, збунетите новинари го побараа правилникот за да видат за што зборува Педроса, бидејќи правилото за 5 мотори требаше да стапи на сила од 2014 година. Шпанскиот веб сајт www.motocuarto.com го контактираше официјалното лице на Dorna кој изјави дека 2014 година било печатна грешка и дека секој MotoGP возач ќе има на располагање само 5 мотори во 2013 година.

Веб сајтот на MotoGP го поправи нивниот известување за јавноста објавено на 10ти ноември со наслов „MotoGP Regulations – decision of the Grand Prix Commission“  и сега новите правила стапуваат на сила од 1ви јануари 2013 година, а во нив јасно стои: „Максималниот број на мотори кои можат да се користат во една сезона е ограничен на (четири по производител) најмногу 5 мотори“.

 

comments

Би можело да ве интересира

Веспа само што претстави нова специјална верзија наречена Sei Giorni, или преведено, „Шест дена“. Оваа лимитирана верзија беше креирана со цел да се одадде почит на оригиналната „Six Days“ Веспа спорт која во 1951 година ја освои интернационалната „Six Days of Varese“ награда.

Извршниот директор на Ducati,  Клаудио Доменикали, смета дека проблемот со популарноста со кој се соочува Светскиот Супербајк шампионат е поради фактот дека во моментов тој не се разликува премногу од MotoGP.

Единечниот ECU ја отстрани најголемата разлика меѓу фабричките и сателитските тимови

Повеќето мотоциклисти сигурно нема да го препознаат името Раџив Бајај. Но како извршен директор на „Bajaj Auto“, Раџив е на чело на еден од најголемите мото брендови во светот.

Red Bull Honda потврди дека поранешната ѕвезда во Светскиот Супербајк шампионат, Давид Џулиано, ќе настапи за нивниот тим на дводневниот тест во Лаусицринг

Макпетрол во својот салон за Хонда во Скопје го изложи новиот Honda MSX125 2017

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!