MotoGP

Маркез и останатите RCV возачи се фокусирани на новата електроника

Поранешниот светски шампион Марк Маркез, беше најдобриот возач на тимот на Honda, на првиот претсезонски тест за оваа година кој се оддржа на патеката во Сепанг.

Следете нè на:

 

Ова три дневно тестирање беше можеби најважниот MotoGP тест во изминативе неколку години, бидејќи класата доживеа неколку технички промени.  Возачите и тимовите имаа многу работа за да се подготват за првата трка која ќе се оддржи во Катар на 20ти март.

93 marquez gp 4078.gallery full top mdМаркез за време на тестирањето на Сепанг

Двете најзначајни промени се промената на пневматиците, од Bridgestone на Michelin, и од специјално изработена фабричка електроника на универзален софтвер. Сега сите возачи ќе имаат иста електроника.

Поради овие промени, возачите мораа да вежбаат нови техники на возење за да се справат со различните карактеристики на машината и пневматиците.  Инжињерите мораа да ги прилагодат мотоциклите со тоа што го менуваат балансот на мотоциклот.

После оваа тридневна сесија, работата ќе продолжи на Филип Ајленд во Австралија, а потоа следува Лосаил во Катар. 

После првиот тренинг, Маркез изјави дека е среќен со својот прогрес. Неговиот главен фокус бил на адаптирањето на новата електроника за да одговара на моторот,  а исто така испробал и две различни спецификации на моторот. Тој исто така работел и на неговата техника на возење со новите пневматици на Michelin.

Кал Кратчлоу постигна одлично време на крајот од тестирањето. Исто како и Маркез, и Кратчлоу помина повеќе време во запознавање со новиот софтвер. Тестот го почна со мотоцикл за 2015 година, а само на крајот го проба новиот мотоцикл. Тој веднаш го подобри своето најдобро време и на крајот заврши на шестото место.

Дани Педроса тестовите ги помина фокусирајќи се на сетинзите. Исто како и неговиот тимски колега, тој помина многу во учење на новиот софтвер. Поранешниот шампион во класите од 125 и 250cc, на крајот се лизна додека ги пробуваше новите пневматици.

Актуелниот Moto2 шампион Тито Рабат, имаше успешен тест на неговиот RC213V. Тој научи многу за машината и покрај двете незгоди што ги доживеа.  Исто како и останатите негови колеги, и тој со нетрпение чека да ги продолжи тестирањата кои ќе се оддржат во Австралија на 17ти февруари.       

Би можело да ве интересира

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Можеби изгледа како застрашувачка визија за иднината, но роботот на Акрапович му овозможува на Словенечкиот специјалист за издуви да ги тестира своите производи на еден високо технолошки начин.

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Мото клубот Конзули од Битола својот 8-ми мото собир ќе го организира на 11-ти август со почеток од 17 часот во ноќниот клуб Парадизо во Битола.

Автономното сопирање не е некоја новост во транспортната индустрија. Веќе неколку години автомобилите се опремени со вакви системи. Но во однос на безбедносната технологија, мотоциклите малку заостануваат.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!