MotoGP

Маркез ги надмудри конкурентите за титулата

Возачот на Repsol Honda, Марк Маркез ги надмудри конкурентите за титулата и ја зголеми предноста во генералниот пласман.

Следете нè на:

 

Возачот на Repsol Honda, Марк Маркез ги надмудри конкурентите за титулата и ја зголеми предноста во генералниот пласман. Возачот на Movistar Yamaha, Валентино Роси, иако заврши на четвртото место, поради погрешна стратегија не успеа да се вклучи во борбата за првата позиција. Дани Предроса успеа да ја освои втората позиција и на крајот стигна до своето 150-то место на подиумот, а Маверик Вињалес, кој во седмиот круг се наоѓаше на десетата позиција, на крајот сепак успеа да заврши како трети. Маркез сега има предност од 14 поени во однос на Вињалес додека пак Роси се наоѓа на четвртата позиција со заостанување од 22 поени.

IMGP9430Марк Маркез

Трката во Брно започна на влажни услови но веднаш после загревачкиот круг, еден дел од патеката почна да се суши. Маркез веднаш го презеде водството но за кратко време беше претекнат од возачот на Ducati, Хорхе Лоренцо. Неговата позиција продолжи да паѓа и веќе после вториот круг се најде на десетото место. Маркез на крајот на кругот влезе во боксот за да го замени мотоциклот.  

Роси успеа да се искачи на втората позиција и беше во потера по Лоренцо кој веќе успеа да направи предност од 1.5 секунди. Веќе во четвртиот круг тој успеа и да го претекне. Двајцата возачи беа само дел од неколкутемината кои одлучија да останат на патеката и покрај тоа што поголем дел од возачите одлучија да го променат мотоциклот. Веднаш по завршувањето на четвртиот круг на таква опција се одлучи и Лоренцо додека пак Роси одлучи да остане со истите пневматици и да извози уште еден круг. Потоа водството го презеде Јохан Зарко од Tech 3 Yamaha, кој остана единствениот возач на патеката кој се уште не заминал во боксот. Сепак тој само за момент беше лидер на трката бидејќи набрзо беше претекнат од страна на Маркез.

Одлуката на Маркез прв да замине во боксот му овозможи подоцна да направи предност од 19 секунди пред Алеш Еспаргаро и Скот Рединг додека пак Роси се наоѓаше на тринаесетата позиција. До крајот на трката тој успеваше да ја оддржува предноста и стигна до една од најубедливите победи во својата кариера.

Веднаш зад него, тимскиот колега Дани Педроса, постигна значителен напредок и успеа да ги претекне Рединг и Еспаргаро и да се искачи на втората позиција која до крајот на трката не му беше загрозена.

Интересна борба имаше за третото место меѓу Данило Петручи, Епаргаро и минатогодишниот победник, Кал Кратчлоу. Додека тројцата возачи се бореа меѓусебно, отпозади им се прикраде Вињалес кој на крајот успеа да заврши на третата позиција.

Роси напредуваше на патеката и откако се најде на петтата позиција ја започна потерата по Кратчлоу. Иако британецот пружи силен отпор, сепак на крај не успеа да го спречи Роси да ја освои четвртата позиција.

Довициозо трката ја заврши на шестото место, веднаш зад Кратчлоу, а после него беа Петручи, Алеш и Пол Еспаргаро кој успеа да го освои солидното деветто место со КТМ.

Јонас Фолгер заврши на дестото место откако во последниот круг успеа да ги претекне Алекс Ринс и Јохан Зарко. Карел Абрахам, Џек Милер и Лоренцо на крајот завршија од тринаесетото до петнаесетото место. Алваро Баутиста и Лорис Бас паднаа додека пак возачот на КТМ, Бредли Смит, мораше да се повлече од трката.

Во генералниот пласман на првата позиција е Маркез со 154 поени, зад него е Вињалес со 140, а Довициозо е трет со 133. Роси е на четвртата позиција со 132 поени.

comments

Би можело да ве интересира

Pirelli ги претстави новите гуми, DIABLO ROSSO CORSA II.

FIM Гран При комисијата ги објави новите промени на правилата за MotoGP сезоната 2018.

Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

Силвиан Гинтоли пoтврди дека ќе се натпреварува следната сезона иако го загуби местото  во Светскиот и во Британскиот Супербајк шампионат.

Ивчески дојде до нај големиот успех во брзински мотоцклизам во Македонија откако ја освои титулата во БМУ Европскиот шампионат.

Бројот на денови кои можеме да ги поминеме на тркачката патека се намалува, новите машини за следната година веќе беа претставени, а дополнително, ни пристигнува и зимата. За мото индустријата, ова е слаб период од сезоната.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!