MotoGP

Лорис Баз доживеа пад со 290 км/ч на Сепанг

Утринава несреќата на Баз го прекина тестот во Сепанг

Следете нè на:

 

Лорис Баз остана неповреден по несреќата што ја доживеа при брзина од 290 км/ч на вториот ден од тестирањата во Сепанг

Вториот ден од тестирањето во Сепанг е во прекин повеќе од еден час со цел да се утврди причината за несреќата на Лорис Баз. Французинот успеа да остане неповреден по несреќата што ја дожиеа возејќи со 290 км/ч.

loris baz padРаздалеченоста на возачот и моторот по падот

Тестовите се во прекин се додека не се утврди причината за несреќата. Моторот, брзините, суспензијата и пневматиците се можни причинители, но бидејќи поголем дел мотоциклот е уништен, нема да биде лесно да се открие вистинската причина.

Инцидентот се случи после само 40 минути тестирање. До тој момент, возачот на Pramac Данило Петручи имаше најдобро време.  Кејси Стонер, кој имаше прв настап заедно со MotoGP возачите по неговото пензионирање во 2012 година, беше на десетото место. 

loris baz pad2Искршениот мотор на Лорис Баз по падот со 290км/ч

Подоцна во текот на денот ќе ги објавиме целосните резултати од вториот ден тестирање на Сепанг, на вчерашниот прв ден најдобар резултат имаше Хорхе Лоренцо на Јамаха.

Надополнување: MotoGP тестовите продолжија на пладне.  Michelin го повлекоа од употреба мекиот пневматик поради претпазливост. Возачите сега ќе ги користат само тврдите пневматици. Исто така и притисокот на пневматиците сега е малку повисок. Според новите информации, причина за несреќата е пукањето на задната гума.

CaMVOkeUsAAGcmZГумата е причина за падот на Лорис Баз

comments

Би можело да ве интересира

Италијанскиот производител на електрични мотоцикли Energica е избрана да биде единствен снабдувач во новата електрична, MotoGP класа, а планирано е да дебитираат на патеките во сезоната 2019.

Морав да ги разгледам претходните текстови кои ги имаме објавено за да видам кога прв пат пушувавме за „turbocharged“ верзијата на Suzuki. Колку за информација, поминаа четири години откако Suzuki за прв пат се појави со „Recursion“ концептот на мото шоуто во Токио.

Во суштина, ваквата информација не е големо изненадување бидејќи ако можеме да судиме според неодамнешното EICMA шоу во Милано, производителите на мотоцикли во моментов се навистина заинтересирани за оваа категорија во авантуристичкиот сегмент.

Како што се очекуваше, TVS Apache RR 310 дебитираше во Индија со што заврши одложувањето кое траеше речиси една година.

Pirelli ги претстави новите гуми, DIABLO ROSSO CORSA II.

FIM Гран При комисијата ги објави новите промени на правилата за MotoGP сезоната 2018.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!