MotoGP

Лоренцо: Сеуште не сте го виделе најдоброто од мене

Jorge-Lorenzo-2012-Japanese-MotoGP-QP

Хорхе Лоренцо ја освои својата втора MotoGP титула во 2012 година завршувајќи како прв или втор на 16 од 18 трки, победувајќи притоа на 6 трки. Тој сепак смета дека може да биде многу подобар во 2013 година.

Следете нè на:

 

Jorge-Lorenzo-2012-Japanese-MotoGP-QPЛоренцо на патеката Мотеги на трката за ГН на Јапонија

Хорхе Лоренцо ја освои својата втора MotoGP титула во 2012 година завршувајќи како прв или втор на 16 од 18 трки, победувајќи притоа на 6 трки. Тој сепак смета дека може да биде многу подобар во 2013 година.

Jorge-Lorenzo-2012-Japanese-MotoGP-QPЛоренцо на патеката Мотеги на трката за ГН на Јапонија

Хорхе Лоренцо ја освои својата втора MotoGP титула во 2012 година завршувајќи како прв или втор на 16 од 18 трки, победувајќи притоа на 6 трки. Тој сепак смета дека може да биде многу подобар во 2013 година.

„Сеуште можам да бидам подобар при запирањето“ изјави Лоренцо за Италијанските медиуми. „Во некои случаи можам да запирам малку подоцна или да возам поразлично. Исто така, не сум одличен кога врне.“

Одличната сезона на Лоренцо во 2012 статистички не беше негова најдобра година откако се натпреварува. Тој освои 33 поени и 3 победи повеќе на патот кон својата прва титула во 2010 година. Сепак, Лоренцо смета дека неговите настапи во 2012 беа одлични бидејќи направи помалку грешки против потешки противници.

„Според мене, сезоната 2012 е моја најдобра, дури и подобра од 2010 кога ја освоив мојата прва MotoGP титула,“ изјави Лоренцо. „Тогаш победив на повеќе трки и освоив рекорден број на поени. Но оваа сезона беше поизедначена, со поголем број  на добри возачи. Секогаш бевме смирени и речиси не правевме грешки.“

 

comments

Би можело да ве интересира

Луѓето од „Jennings“ повторно имаат нешто интересно за нас. Овој пат се мото компании кои произведуваат автомобили.

Италијанецот призна дека не очекува да биде компетитивен на првата трка која ќе се оддржи на патеката во Катар следниот месец. Во текот на минатата сезона, тој постојано имаше проблем со забрзувањето.

Неколку зборови зошто аеродинамиката е важна и зошто тимовите посветуваат толку внимание на неа.

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!