23
Пет, Јун
MotoGP

Лоренцо: Ducati е Ferrari во мотоциклизмот

Хорхе Лоренцо зборува за возбудливиот предизвик кој е пред него. Планира да им се приклучи на најпознатите возачи кои имаат освоено светска титула со различни производители.

Следете нè на:

 

Хорхе Лоренцо зборува за возбудливиот предизвик кој е пред него. Планира да им се приклучи на најпознатите возачи кои имаат освоено светска титула со различни производители.

После 9 сезони, 44 победи и три MotoGP титули, Хорхе Лоренцо ја напушти Yamaha и од следната сезона ќе почне нов предизвик со Ducati.

Yamaha му дозволи на Лоренцо да тестира за новиот тим на патеката во Валенсија дури и пред да му истече договорот но му забрани да зборува со медиумите.

PA2074375.0008

Лоренцо, кој присуствуваше на последната трка од Формула 1 шампионатот, имаше ексклузивно интервју за Crash.net.

Со Лоренцо разговаравме на различни теми, неодамнешниот тест со Мерцедес, што може Формула 1 да научи од MotoGP и секако, новиот предизвик со Ducati.

„Многу сум возбуден бидејќи имав можност да го испробам мојот нов мотоцикл само два дена после трката. Не смеам повторно да се качам на него се до крајот на јануари. Ова ќе бидат два долги месеци.  Но тоа е добро бидејќи ќе имам малку слободно време. Сепак, не смеам да се опуштам бидејќи морам да бидам добро подготвен за следната сезона а мотоциклот изгледа навистина тежок за возење.“

„Тоа ќе биде еден возбудлив предизвик, не чека возбудлива година бидејќи речиси никој претходно нема победено со Ducati. Тоа му успеа само на Кејси Стонер и можноста да се борам за победа ми е доволна мотивација.“

Кога Лоренцо потпиша за тимот на Ducati кон средината на април, тимот немаше остварено победа во MotoGP откако си замина Кејси Стонер во 2010 година. Но, на трката во Австрија, Андреа Јанон успеа да се искачи на првото место а веднаш зад него се најде тимскиот колега Андреа Довициозо. Малку подоцна, Довициозо успеа да победи и на трката во Сепанг.

Некои луѓе веруваат дека Лоренцо ќе биде разочаран бидејќи нема да биде возачот кој ќе успее да стави крај на лошата серија на Ducati.

Но радоста која се појави на лицето на Шпанецот во моментот кога им се приклучи на возачите на Ducati на подиумот во Австрија, ја урна таа теорија. Лоренцо веќе знаеше дека се приклучува на победники тим  и веќе е очигледно дека нема да се задоволи само со неколку победи.

На прашањето околу можноста за победа со Италијанскиот тим, Лоренцо веднаш кажа дека само 5 возачи успеале да освојат титули со различни тимови.

„Ќе биде особено важно бидејќи само 5 возачи успеале да освојат титули со различни производители и само еден со Ducati,“ изјави Лоренцо.

„На некој начин Ducati е Ferrari но на две тркала. Има некоја магична аура околу нив бидејќи дизајнот на мотоциклот е фантастичен. Исто така и фановите го обожаваат овој бренд можеби дури и повеќе отколку самите возачи. Тоа го нема во другите тимови.“

Возачите кои испеале да освојат титула во премирната класа со различни производители се: Џоф Дјук (Norton/Gilera), Џакомо Агостини (MV Agusta/Yamaha), Еди Лосон (Yamaha/Honda), Валентино Роси (Honda/Yamaha) и Кејси Стонер (Ducati/Honda).

 

comments

Би можело да ве интересира

„Викендот во Каталуња, вклучувајќи го и тестот беше навистина големо искуство за мене. Сакам да го искористам знаењето кое го стекнав за да остварам што е можно подобар резултат“ – Јохан Зарко.

„Секако дека временските услови секогаш се непредвидливи и прават работите да се менуваат многу брзо. Затоа мораме да бидеме подготвени да се адаптираме исто како што направивме минатата сезона и во 2014 година“ – Марк Маркез

Откако на големо изненадување, прилично рано беше објавен календарот за следната сезона во Формула 1, се поставува прашањето како тоа ќе влијае на MotoGP календарот за следната сезона.

Германецот кој настапува за тимот Tech 3 Yamaha се најде пред двајцата фабрички возачи, како на двете сесии така и на трката. Тимот на Ерв Поншарал ја продолжи серијата на импресивни настапи.

Motul повторно е официјален лубрикант на трофејот Isle of Man. Од 5-ти до 9-ти јуни, три тима со техничка поддрша од страна на Француската компанија остварија победи на трката која постои од 1911 година.

Популарноста на мотоциклот доаѓа од комбинацијата на пристојни перформанси, бројот на вртежи како и просторот за багаж. На тоа може да се додаде и неговата издржливост, квалитет како и атрактивната цена.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!