19
Вто, Сеп
MotoGP

Лоренцо: Целта ни е да бидеме константни, но пневматиците не се сигурни

„Мојата цел е да се обидам да освојам уште едно место на подиумот и да бидам постојано на врвот, но сепак не знаеме како ќе се однесуваат новите пневматици“

Следете нè на:

 

После поразот од тимскиот колега Валентино Роси пред домашната публика на патеката во Херез, актуелниот MotoGP шампион Хорхе Лоренцо се фокусира на позитивните работи.

Лоренцо трет пат се најде на подиумот оваа сезона и се доближи на само четири поени заостанување од возачот на Honda и лидер на табелата, Марк Маркез.

lorenzo leman 16Лоренцо: Целта ни е иста, но пневматиците не се сигурни

„Херез беше добра трка. Не беше перфектна поради резултатот што го постигнавме но сепак успеавме да освоиме уште едно место на подиумот,“ изјави Лоренцо.

„Во секоја трка мораме да освојуваме поени исто како што направивме и во Херез. Затоа сега можеме да се фокусираме на Ле Ман каде што планираме повторно да го направиме истото. Франција честопати знае да биде незгодна поради лошото време па затоа мораме да бидеме подготвени во случај да заврне.“

„Во секој случај, мојата цел е да се обидам да освојам уште едно место на подиумот и да бидам постојано на врвот, но сепак не знаеме како ќе се однесуваат новите пневматици. Секоја трка е различна па затоа мораме да бидеме фокусирани во текот на целиот викенд и да се обидеме да го извлечеме максимумот.“

Лоренцо беше дел од неколкуте возачи кои имаа проблеми со пневматиците на Michelin на трката во Херез. Француската компанија ќе донесе дополнителни две гуми на трката.

Шпанецот оствари победа на трката во Ле Ман минатата сезона.

comments

Би можело да ве интересира

Роси се обидува да се врати на Арагон, доколку успее ќе загуби бодови од само една трка и ќе остане во борбата за шампионатот.

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

Словенечкиот производител на издуви Акрапович објави едно видео на кое може да се види како звучат сите супербајк мотоциклите кои користат нивни издуви. Засилете го звукот и уживајте.

За 2018 година верзијата на Kawasaki Z900 која има 93 коњски сили (70kW) ќе им биде достапна на сите оние кои имаат А2 лиценца.

Дали некогаш сте се нашле позади некој постар возач кој веројатно повеќе не би требало да биде дел од сообраќајот? Што велите за моторџија кој има 101 година?

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!