22
Пет, Сеп
MotoGP

KTM RC16 MotoGP го комплетираше првиот тест во Валенсија

По пробниот тест во Австрија, KTM го го комплетираше првиот вистински тест со KTM RC16 MotoGP мотоциклот на патеката во Валенсија. Во саботата и неделата, тест возачите Алекс Хофман и Мика Каило го пробаа RC16 на Шпанската патека.

Следете нè на:

 

KTM RC16 MotoGP race bike philip platzer 04KTM RC16

По пробниот тест во Австрија, KTM го го комплетираше првиот вистински тест со KTM RC16 MotoGP мотоциклот на патеката во Валенсија. Во саботата и неделата, тест возачите Алекс Хофман и Мика Каило го пробаа RC16 на Шпанската патека.

Со овој тест, KTM сака да го засили темпото на развој на мотоциклот.  Алекс Хофман се користи како возач кој ќе помогне во развојот. Тој треба да потврди дали мотоциклот работи добро и дали се развива во вистинска насока. Новиот возач Мика Каило, е доведен за да ги оцени перформансите на мотоциклот.  33 годишниот Финец само што се пензионираше од трките. Калио исто така има е поскорешно искуство со MotoGP машините, бидејќи возеше за Pramac Ducati во 2010 и ја тестираше Suter CRT MotoGP машината во 2012 година. Калио, во своите поранешни тимови, беше познат по тоа што внимава на деталите  и точно знае на кои делови им треба подобрување.

Во соопштението за печат, Мајк Лејтнер, човекот кој е одговорен за MotoGP проектот, изјави дека е многу задоволен со прогресот на мотоциклот. KTM подготвуваат мотоцикл кој ќе биде спремен да се врати на трките во 2017 година. Претседателот на KTM, Стефан Пиерер, неодамна за едно германско списание изјави дека тие имаат намера да учествуваат на последната трка во 2016 година која ќе се оддржи во Валенсија.

Интервјуто со Пиерер содржеше многу интересни детали. Веќе беше познато дека KTM ќе користат V4 мотор околу кој ќе има челична конструкција, но Пиерер откри дека нивниот мотор веќе има 270 коњски сили.  Мотоциклот користи „seamless“ менувач кој е развиен во соработка со X-Trac. Иако од KTM веќе побараа дозвола од претседателот на Dorna, Кармело Езпелета, да учествуваат на трката во Валенсија, тие би можеле и порано да почнат да се натпреваруваат доколку нивниот мотоцикл биде подготвен.

Клучот за успехот на овој проект ќе биде во пронаоѓањето на квалитетен возач кој ќе се натпреварува во 2017 година. За да го направат тоа, тие ќе мора да постигнат добри времиња на тестирањата. Засега, не се објавени времињата кои беа постигнати во Валенсија и бидејќи проектот е се уште во рана фаза, ќе следат уште многу тестирања. Со оглед на тоа дека на многу возачи им истекува договорот на крајот на сезоната, од KTM ќе треба да покажат што е можно поскоро дека нивниот мотоцикл е компетитивен.

 

comments

Би можело да ве интересира

Викендов се вози 14-та трка од МотоГП шампионатот на патеката Арагон во Шпанија.

По минатогодишната успешна организација на големиот хуманитарен настан „Distinguished Gentleman’s Ride”,Скопје и оваа година ќе биде дел од истиот.

Возачите кои имаат постари мотоцикли знаат дека е многу тешко да се дојде до добри пневматици наменети за возење на тркачка патека бидејќи димензиите на бандашите на класините мотоцикли се различни со димензиите на добрите, модерни, тркачки пневматици.

Јохан Зарко вели дека целта му е освојување на место на подиумот на претпоследната трка која се вози во Европа за оваа сезона.

Мото клубот Вардар слави 39 години од своето формирање.

Валентно Роси одлучи дека ќе настапи на претстојната МотоГП трка во Арагон.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!