MotoGP

Крачлоу најбрз по петочните тренинзи во Муџело

Кал Крачлоу беше најбрз по петочните МотоГП тренинзи на патеката Муџело во Италија.

Следете нè на:

 

Кал Крачлоу беше најбрз по петочните МотоГП тренинзи на патеката Муџело во Италија.

kratclou mugello fp2 1

Возачот на Honda LCR тимот успеа да забележи најдобро време по двата петочни тренинзи. Претходно актуелниот лидер на табелата Маверик Вињалес доживеа пад во свиокот број 9 од кој за среќа успеа да се извлече без повреда. Беше видно потресен но откако се смири и дојде при себе и поздрави на публиката која очекуваше било каква реакција од возачот по тешкиот пад.

Довициозо, Пиро, Вињалес, Зарко, Барбера, Лоренцо и Маркез немаа подобрување на времето од првиот денешен тренинг.

Патеката Муџело го има најдолгиот правец од сите патеки на кои се возат трки во МотоГП, па иако Андреа Ианоне успеа минатата година да го постави рекордот од 354.9км/ч, денеска возачите достигнаа брзини од 352км/ч.

1. ^9 Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 1m 47.365s [Кругови 16/18] 340km/h (Макс. брзина) 
2. ˅1 Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici GP17) 1m 47.526s +0.161s [10/18] 351km/h 
3. ^5 Jonas Folger GER Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 1m 47.543s +0.178s [14/16] 341km/h 
4. = Johann Zarco FRA Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 1m 47.685s +0.320s [18/19] 344km/h 
5. ^8 Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 47.699s +0.334s [11/19] 344km/h 
6. ˅1 Hector Barbera ESP Reale Avintia Racing (Desmosedici GP16) 1m 47.710s +0.345s [16/18] 352km/h 
7. ^5 Alvaro Bautista ESP Pull&Bear Aspar Team (Desmosedici GP16) 1m 47.728s +0.363s [20/20] 348km/h 
8. ^3 Andrea Iannone ITA Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 47.807s +0.442s [13/19] 349km/h 
9. ˅7 Michele Pirro ITA Ducati Team (Desmosedici GP17) 1m 47.883s +0.518s [16/17] 351km/h 
10. ˅3 Danilo Petrucci ITA Octo Pramac Racing (Desmosedici GP17) 1m 47.950s +0.585s [14/15] 348km/h 
11. ˅5 Jorge Lorenzo ESP Ducati Team (Desmosedici GP17) 1m 47.954s +0.589s [14/18] 351km/h 
12. ^3 Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 48.000s +0.635s [18/19] 341km/h 
13. ˅10 Maverick Viñales ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 48.014s +0.649s [13/13] 341km/h 
14. ˅5 Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 48.103s +0.738s [5/21] 342km/h 
15. ^1 Scott Redding GBR Octo Pramac Racing (Desmosedici GP16) 1m 48.111s +0.746s [17/18] 349km/h 
16. ˅2 Aleix Espargaro ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 48.129s +0.764s [15/17] 342km/h 
17. = Jack Miller AUS Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) 1m 48.560s +1.195s [18/19] 344km/h 
18. = Tito Rabat ESP Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) 1m 48.664s +1.299s [17/20] 343km/h 
19. = Loris Baz FRA Reale Avintia Racing (Desmosedici GP15) 1m 48.751s +1.386s [13/15] 338km/h 
20. ^1 Sam Lowes GBR Factory Aprilia Gresini (RS-GP)* 1m 48.842s +1.477s [4/5] 338km/h 
21. ^1 Karel Abraham CZE Pull&Bear Aspar Team (Desmosedici GP15) 1m 48.925s +1.560s [16/17] 347km/h 
22. ˅2 Pol Espargaro ESP Red Bull KTM Factory Racing (RC16) 1m 49.524s +2.159s [16/18] 343km/h 
23. = Bradley Smith GBR Red Bull KTM Factory Racing (RC16) 1m 49.640s +2.275s [17/17] 344km/h 
24. = Sylvain Guintoli FRA Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 50.054s +2.689s [13/18] 342km/h 

Легенда: 
˄X Погоре Х места од првиот тренинг. 
= Иста позиција како првиот тренинг. 
˅X Подолу Х места од првиот тренинг.

comments

Би можело да ве интересира

Pirelli ги претстави новите гуми, DIABLO ROSSO CORSA II.

FIM Гран При комисијата ги објави новите промени на правилата за MotoGP сезоната 2018.

Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

Силвиан Гинтоли пoтврди дека ќе се натпреварува следната сезона иако го загуби местото  во Светскиот и во Британскиот Супербајк шампионат.

Ивчески дојде до нај големиот успех во брзински мотоцклизам во Македонија откако ја освои титулата во БМУ Европскиот шампионат.

Бројот на денови кои можеме да ги поминеме на тркачката патека се намалува, новите машини за следната година веќе беа претставени, а дополнително, ни пристигнува и зимата. За мото индустријата, ова е слаб период од сезоната.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!