MotoGP

Кевин Шванц бил избркан од новата американска патека

Правната битка помеѓу Кевин Шванц и патеката „Circuit of the Americas“ во однос на наводните права за 10 годишниот договор за промовирање на MotoGP, се зголемија за време на неодамнешните тестови на патеката во Остин, откако на поранешниот MotoGP шампион му беше забранет влезот на патеката.

Следете нè на:

 

061412-kevin-schwantzЕден од иницијаторите за стазата сега нема пристап на неа

Правната битка помеѓу Кевин Шванц и патеката „Circuit of the Americas“ во однос на наводните права за 10 годишниот договор за промовирање на MotoGP, се зголемија за време на неодамнешните тестови на патеката во Остин, откако на поранешниот MotoGP шампион му беше забранет влезот на патеката.

Шванц го објави следново соопштение за непријатната ситуација:

Прочитав неколку извештаи во врска со моето присуство на MotoGP тестот минатата недела во Остин. Би сакал да ја дадам следнава изјава:

„Во текот на викендот бев гостин на Универзитет во Швајцарија. Во Тексас се вратив во вторникот навечер, а во четвртокот бев во „CotA“ за MotoGP тестот. Имав уредна акредитација обезбедена од тимот „Attack“ бидејќи требаше да му бидам тренер на Блејк Јанг. Покрај тоа бев и гостин на LCR Honda.

Додека бев таму, обезбедувањето на патеката ме информираше дека менаџментот на „CotA“ побарало веднаш да ја напуштам патеката и дека не сум добредојден. Обезбедувањето исто така ме обвини дека сум влегол без дозвола и ме предупреди дека ќе ме уапси следниот пат кога ќе се појавам на патеката.

Ова е огромно разочарување за Honda, Блејк Јанг и за мене. Особено бидејќи јас сум најмногу одговорен за доведувањето на MotoGP во Тексас и за првичниот дизајн на објектот.”

Шванц кој е видно револитиран од односот на надлежните во текот на вчерашниот ден ги обелодени и писмата од Кармело Ецпелета (директорот на Дорна) со кои се потврдува дека фирмата на Шванц ги има сите права за промоција на МотоГП на патеката во Тексас до 2022 година.

 

 

comments

Би можело да ве интересира

Pirelli ги претстави новите гуми, DIABLO ROSSO CORSA II.

FIM Гран При комисијата ги објави новите промени на правилата за MotoGP сезоната 2018.

Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

Силвиан Гинтоли пoтврди дека ќе се натпреварува следната сезона иако го загуби местото  во Светскиот и во Британскиот Супербајк шампионат.

Ивчески дојде до нај големиот успех во брзински мотоцклизам во Македонија откако ја освои титулата во БМУ Европскиот шампионат.

Бројот на денови кои можеме да ги поминеме на тркачката патека се намалува, новите машини за следната година веќе беа претставени, а дополнително, ни пристигнува и зимата. За мото индустријата, ова е слаб период од сезоната.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!