MotoGP

Кевин Шванц бил избркан од новата американска патека

Правната битка помеѓу Кевин Шванц и патеката „Circuit of the Americas“ во однос на наводните права за 10 годишниот договор за промовирање на MotoGP, се зголемија за време на неодамнешните тестови на патеката во Остин, откако на поранешниот MotoGP шампион му беше забранет влезот на патеката.

Следете нè на:

 

061412-kevin-schwantzЕден од иницијаторите за стазата сега нема пристап на неа

Правната битка помеѓу Кевин Шванц и патеката „Circuit of the Americas“ во однос на наводните права за 10 годишниот договор за промовирање на MotoGP, се зголемија за време на неодамнешните тестови на патеката во Остин, откако на поранешниот MotoGP шампион му беше забранет влезот на патеката.

Шванц го објави следново соопштение за непријатната ситуација:

Прочитав неколку извештаи во врска со моето присуство на MotoGP тестот минатата недела во Остин. Би сакал да ја дадам следнава изјава:

„Во текот на викендот бев гостин на Универзитет во Швајцарија. Во Тексас се вратив во вторникот навечер, а во четвртокот бев во „CotA“ за MotoGP тестот. Имав уредна акредитација обезбедена од тимот „Attack“ бидејќи требаше да му бидам тренер на Блејк Јанг. Покрај тоа бев и гостин на LCR Honda.

Додека бев таму, обезбедувањето на патеката ме информираше дека менаџментот на „CotA“ побарало веднаш да ја напуштам патеката и дека не сум добредојден. Обезбедувањето исто така ме обвини дека сум влегол без дозвола и ме предупреди дека ќе ме уапси следниот пат кога ќе се појавам на патеката.

Ова е огромно разочарување за Honda, Блејк Јанг и за мене. Особено бидејќи јас сум најмногу одговорен за доведувањето на MotoGP во Тексас и за првичниот дизајн на објектот.”

Шванц кој е видно револитиран од односот на надлежните во текот на вчерашниот ден ги обелодени и писмата од Кармело Ецпелета (директорот на Дорна) со кои се потврдува дека фирмата на Шванц ги има сите права за промоција на МотоГП на патеката во Тексас до 2022 година.

 

 

comments

Би можело да ве интересира

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бројот на медиуми посветени на мотоциклите постојано се менува, а таквите промени влијаеа врз една доста популарна интернет страница: Motocycle.com.

Индијците претставија концепт на хибриден крузер кој се надеваме дека ќе го видиме во продукциска фаза.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!