MotoGP

Кени Робертс Јуниор ќе влезе во историјата на MotoGP

На претстојната Гранд При трка во САД овој викенд Кени Робертс Јуниор ќе им се приклучи на неговиот татко, Кени Робертс, како и на Американците Еди Лосон, Вејн Рејни, Кевин Шванц и Ники Хејдн и ќе стане официјална MotoGP легенда.

Следете нè на:

 

На претстојната Гранд При трка во САД овој викенд Кени Робертс Јуниор ќе им се приклучи на неговиот татко, Кени Робертс, како и на Американците Еди Лосон, Вејн Рејни, Кевин Шванц и Ники Хејдн и ќе стане официјална MotoGP легенда.

Кени Робертс ќе стане официјална MotoGP легенда во петок на патеката во Остин, Тексас. Синот на легендарниот Кени Робертс, ја започна својата Гран При кариера во тимот на неговиот татко во серијата од 250cc пред да премине во премиерната класа во 1995 година.

2001gpmugello 7Кени Робертс Јуниор на патеката Мугело во 2001 година

После две сезони во Modenas KR3, возачот од Калифорнија доживеа успех кога премина во фабричкиот тим на Suzuki во 1999 година. Таа сезона тој успеа да постигне неколку победи и на крајот заврши на второто место во генералниот пласман веднаш зад возачот на Honda, Алекс Кривие.

Следната сезона Робертс успеа да постигне четири победи и пет пати се искачи на подиумот што му овозможи да ја освои титулата. Иако остана со тимот и во следните пет сезони, Робертс успеа да освои само уште три места на подиумот.

Откако се врати во тимот на неговиот татко во 2006 година, неговата кариера оживеа. Освои две места на подиумот и за малку не славеше на трката во Есторил. На крајот на сезоната заврши како шести.

Но во 2007 година и преминот на моторите со зафатнина од 800cc, неговите перформанси значително паднаа. Откако освои само четири поени од седум трки, Робертс Јуниор реши да се повлече од натпреварувањето.

Неговиот татко и три кратен шампион во премиерната класа веќе е дел од MotoGP Hall of Fame.

Веднаш по Робертс Јуниор, и шампионот од 1981 година, Марко Лучинели, ќе стане дел од оваа група и ќе останат само четири 500cc шампиони кои се уште не се дел од куќата на славните. 

Би можело да ве интересира

Шест возачи, шест видеа, скокови кои никогаш не завршуваат

Тешко е да се чува тајна во MotoGP. А една од најлошо чуваните тајни беше онаа дека Сепанг Интернационалната патека или скратено SIC, планира да има свој MotoGP тим.

Знаеме дека за сезоната 2019 BMW Motorrad планира да објави девет модели. Иако сè уште не се знае точно кои ќе бидат тие, сепак за некои можеме да претпоставиме.

Новиот мотоцикл на Honda, CB1000R, кој има цена од 13990 евра за обичната и 14990 евра за „FOP“ верзијата изгледа помалку чудно. Јапонската компанија го нарекува „Neo Sports Café“.

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!