MotoGP

Кени Робертс Јуниор ќе влезе во историјата на MotoGP

На претстојната Гранд При трка во САД овој викенд Кени Робертс Јуниор ќе им се приклучи на неговиот татко, Кени Робертс, како и на Американците Еди Лосон, Вејн Рејни, Кевин Шванц и Ники Хејдн и ќе стане официјална MotoGP легенда.

Следете нè на:

 

На претстојната Гранд При трка во САД овој викенд Кени Робертс Јуниор ќе им се приклучи на неговиот татко, Кени Робертс, како и на Американците Еди Лосон, Вејн Рејни, Кевин Шванц и Ники Хејдн и ќе стане официјална MotoGP легенда.

Кени Робертс ќе стане официјална MotoGP легенда во петок на патеката во Остин, Тексас. Синот на легендарниот Кени Робертс, ја започна својата Гран При кариера во тимот на неговиот татко во серијата од 250cc пред да премине во премиерната класа во 1995 година.

2001gpmugello 7Кени Робертс Јуниор на патеката Мугело во 2001 година

После две сезони во Modenas KR3, возачот од Калифорнија доживеа успех кога премина во фабричкиот тим на Suzuki во 1999 година. Таа сезона тој успеа да постигне неколку победи и на крајот заврши на второто место во генералниот пласман веднаш зад возачот на Honda, Алекс Кривие.

Следната сезона Робертс успеа да постигне четири победи и пет пати се искачи на подиумот што му овозможи да ја освои титулата. Иако остана со тимот и во следните пет сезони, Робертс успеа да освои само уште три места на подиумот.

Откако се врати во тимот на неговиот татко во 2006 година, неговата кариера оживеа. Освои две места на подиумот и за малку не славеше на трката во Есторил. На крајот на сезоната заврши како шести.

Но во 2007 година и преминот на моторите со зафатнина од 800cc, неговите перформанси значително паднаа. Откако освои само четири поени од седум трки, Робертс Јуниор реши да се повлече од натпреварувањето.

Неговиот татко и три кратен шампион во премиерната класа веќе е дел од MotoGP Hall of Fame.

Веднаш по Робертс Јуниор, и шампионот од 1981 година, Марко Лучинели, ќе стане дел од оваа група и ќе останат само четири 500cc шампиони кои се уште не се дел од куќата на славните. 

comments

Би можело да ве интересира

ГН на Австралија донесе возбудлива трка со безброј претекнувања и голема борба, недостасуваше само директен дуел помеѓу претендентите за титулата, Марк Маркез и Андреа Довициозо.

Алеш Еспаргаро го заврши првиот ден од тестовите во Австралија на изненадувачкото прво место откако на најдобар начин ги искористи временските услови на Филип Ајленд. На крајот Еспаргаро заврши со предност од 0.005 пред лидерот во шампионатот, Марк Маркез.

Honda Super Cub, кој беше создаден во Јапонија, ја отсликува пасијата на компанијата да им служи на луѓето ширум светот. Како резултат на ваквата политика, Super Cub серијата веќе долго време предизвикува задоволство кај луѓето од целиот свет и успеа да стигне до бројка од 100 милиони произведени примероци.

Сега сме во многу тешка ситуација, особено кога настапуваме на влажни услови. И на суви услови имаме проблеми но барем можеме да бидеме малку поконкурентни.

Бројот на претсезонските тестови во 2019 година ќе биде ограничен и ќе се оддржат само во Сепанг и во Катар пред започнувањето на сезоната.

BMW, Honda и Yamaha ги преземаат следните чекори во примената на паметната технологија.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!