26
Сре, Апр
MotoGP

Kawasaki се уште чека на подобри правила пред да се врати во MotoGP

Иако се чини како природно влегувањето на Kаwasaki во MotoGP, изгледа дека до такво нешто нема да дојде. Akashi не изгледа толку желен да потроши десетици милиони на MotoGP програма. Подолу можете да дознаете зошто е тоа така.

Следете нè на:

 

Иако се чини како природно влегувањето на Kаwasaki во MotoGP, изгледа дека до такво нешто нема да дојде. Akashi не изгледа толку желен да потроши десетици милиони на MotoGP програма. Подолу можете да дознаете зошто е тоа така.

Во изминативе неколку години, три фабрики се вратија во MotoGP. Aprilia и Suzuki беа првите, а KTM го подготвуваат мотоциклот за сезоната 2017. Очигледно, сите погледи сега се вперени кон Kawasaki кој порано беше дел од премиерната класа. Но сепак, Јапонскиот производител не е воодушевен од можноста за враќање во премиерната класа, особено не во овие услови.

P9114489Слика која нема набрзо да ја видиме, Kawasaki во MotoGP

Најголемиот проблем кој го спречува враќањето на Kawasaki во MotoGP, е начинот на кој управува Дорна. Ичиро Јода од Kawasaki во интервјуто што го имаше за motorbikemag, изјави дека трошоците за водење на еден MotoGP тим се превисоки. Знаејќи го ова како и фактот дека ако се вратат во серијата нема да бидат компетитивни, тие одлучија дека тоа не вреди. Плус, на Kawasaki не му е дозволено да се врати на патеката како комплетен производител и ќе мора да соработува со некој веќе постоечки тим. Јода вели дека сегашните правила се премногу рестриктивни за новите производители и затоа Kawasaki ќе го оддложи своето враќање во MotoGP се додека не се подобрат работите.

Од друга страна, тимот на Kawasaki се чини дека ужива во Супербајк трките. Веќе имаат освоено две титули, една со Том Сајкс во 2013 година, а втората оваа година со Џонатан Реа. Во MotoGP може да се освојат повеќе пари, но тоа значи и поголема инвестиција. Барем засега, од Kawasaki не се спремни на тој потег, без разлика колку ние посакуваме да ги видиме на патеката.

comments

Би можело да ве интересира

Возачот на Movistar Yamaha, Маверик Вињалес вели дека се уште не знае која е причината за падот кој го спречи да се бори за третата победа по ред на трката во Тексас.

Тимот на Reale Avintia Ducati потврди дека го продолжил договорот со Италијанскиот производител и дека наредната сезона нивните возачи, Хектор Барбера и Лорис Баз, ќе настапат со GP17 машината. Со овој мотоцикл оваа година настапуваат Хорхе Лоренцо и Андреа Довициозо.

Втората трка која викендов се возеше на патеката во Романија му донесе уште еден подиум на Слободан Ивчески.

Возачот на Repsol Honda вели дека неговата петта победа по ред на патеката во Остин го врати во борбата за титулата

„Очигледно е дека не беше негова вина што излезе од патеката. Но исто така тој не смее да се стекне со предност“ – Мајк Веб, директор на трката.

Одлични резултати од 3. трка во БМУ Европскиот брзински мото шампионат

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!