MotoGP

Кал Кратчлоу: Honda сѐ уште е најтешкиот мотоцикл за возење

Возачот на LCR, Кал Кратчлоу, вели дека Honda MotoGP мотоциклот и понатаму е најтешкиот мотоцикл за возење и покрај подобрувањата кои ги направи Јапонскиот производител.

Следете нè на:

 

Honda имаше добри подготовки – нејзините возачи имаа одлличен настап за време на предсезонските тестови, а второто место кое го го освои нивниот возач Марк Маркез на трката во Катар беше оценето како дополнителен напредок.

Cal Crutchlow Team LCR Honda 103 770x439

Но Кратчлоу, кој заврши на четвртата позиција на трката во Лосаил е убеден дека моделот на Honda е еден од најтешките мотоцикли за возење.

На прашањето дали Honda е во подобра форма од нејзините ривали, тој изјави: „Не. Honda ги има најдобрите возачи.“

„Погледнете ги само како возат Марк и Дани. И јас научив како да го возам мотоциклот на многу подобар начин. Но сепак Honda е најтешкиот мотоцикл за возење. Доколку гледате внимателно, тоа можете да го забележите и за време на телевизискиот пренос.“

„Мислам дека сме во многу подобра форма во споредба со претходните неколку години. Но исто така мислам и дека самите возачи вложуваат многу.“

Кратчлоу смета дека добриот настап кој го имаше на трката во Катар се должи на напредокот кој го има мотоциклот на Honda но исто така и напредокот кој го има самиот тој.

20182F042FCal Crutchlow Team LCR Honda 101

„Патеката во Катар не ми одговара толку добро, а иста е ситуацијата и со мотоциклот на Honda. Но има подобрувања кај тимот, а исто така и кај мене. Крајниот резултат е комбинација на овие две работи. Мислам дека и до сега тука бевме компетитивни. Марк веќе има победено таму, а исто така се има искачено и на подиумот неколку пати. Затоа резултатот кој го постигна можеше и да се очекува. “

„Мислам дека и ние бевме добри со оглед на тоа дека се најдовме во првата група возачи и можевме да се бориме за врвот. Јас и мојот тим завршивме одлична работа.“

На трката во Катар можевме да видиме одличен настап од неколку сателитски тимови. Возачот на Tech 3 Yamaha, Јохан Зарко, стартуваше од пол позицијата и заедно со Кратчлу и возачот на Pramac Ducati,  Данило Петручи, долго време се бореа за место на подиумот.

„Многу помагаат ресурсите кои ги имате како фабрички тим. Средствата кои можете да ги потрошите, екипата која работи за вас. Ресурсите кои тие ги имаат се неограничени. Искрено кажано, на крајот на сезоната, финансиите ја прават разликата во бодовите. Ќе видиме како ќе се одвиваат работите до крајот на сезоната. Доколку продолжиме да настапуваме со истата форма, се може да се случи. “

Би можело да ве интересира

Гран При трката која овој викенд ќе се оддржи во Остин би можела повторно во преден план да ги исфрли организаторите.

Постојат десетина фактори кои влијаат врз секоја индустрија и пазарот со мотоцикли воопшто не е различен. 

Прво, да му честитаме на Рускиот возач за доминацијата. Во десет дена колку што траеше настанот, на шест трки освои максимален број на поени, а исто така победи и на девет финалиња.

Во фабриката во Сан Марино ќе бидат креирани само 12 примероци од овој мотоцикл кој развива 230кс и кој тежи 154 килограми. Официјалното претставување ќе биде за време на мото шоуто во Монако кое ќе се оддржи оваа недела.

Чез Дејвис успеа да стигне до победа на втората трка која се возеше во Арагон и со тоа се искачи на второто место во шампионатот.

И покрај барањата од ривалите да се зголеми казната на Маркез после сударот кој го имаше со Роси, Пуиг се надева дека ќе има поинаква одлука, сега откако се смири ситуацијата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!