MotoGP

Како по ѓаволите се станува механичар на Валентино Роси?

Одговорено од страна на Алекс Бригс – Ози кој работи за Валентино Роси во тимот на Yamaha MotoGP.

Следете нè на:

 

Светските водечки професионалци како и тркачки херои го откриваат своето експертско знаење за најчудните мото достигнувања.

Одговорено од страна на Алекс Бригс – Ози кој работи за Валентино Роси во тимот на Yamaha MotoGP.

rosi mehanicar 2

Бев солиден мотокрос возач, а потоа станав помошник механичар во една компанија за автобуси. Станав пријател со голем број на возачи и почнав да работам на нивните мотоцикли. Еден ден бев дома кога одеднаш заѕвони телефонот. Тоа беше менаџерот на Австралискиот Yamaha мотокрос тим и ме праша дали сакам да работам за нив. Прифатив големо намалување на платата и одлучив да работам за нив. После некое време ми се јави Џереми Бурџес и ми понуди да работам на други трки.

Речиси секој механичар во MotoGP има слична приказна. Речиси никој нема официјални квалификации за механичар. Повеќето започнале во некоја локална работилница, работејќи бесплатно само за да стекнат искуство и да запознаат повеќе луѓе. Така се почнува. Мора лесно да се прилагодуваш и да разговараш со сите, на секакви теми, бидејќи на тој начин ќе научиш многу за тебе. Препораката е најдобрата алатка во оваа игра.

comments

Би можело да ве интересира

Индијците претставија концепт на хибриден крузер кој се надеваме дека ќе го видиме во продукциска фаза.

Живееме во време кога речиси сѐ можете да купите преку интернет, освен автомобили и мотоцикли. Но се чини дека ова второто наскоро ќе се промени откако Ducati најави дека подготвува специјален модел кој ќе може да се купи само преку интернет.

Ако сте личност која е позната по тоа што носи сомнителни одлуки и на располагање имате десетици илјади долари, тогаш ова е вашиот среќен ден.

Ренди Мамола ќе биде последното име кое ќе се најде на официјалната листа на MotoGP легенди.

Џастин Барсиа, кој во моментов се наоѓа на третата позиција во 2018 Monster Energy Суперкрос шампионатот потпиша договор со корпорацијата Yamaha Motor и ќе продолжи да вози за Monster Energy/Knich/Yamaha тимот и во останатиот дел од сезоната во Суперкрос шампионатот.

Уште откако почнав да следам МотоГП, постоеше силна врска меѓу Валентино Роси и Dainese. Деветкратниот светски шампион ја обожува нивната опрема, а бидејќи кацигите AGV се во сопственост на Dainese воопшто не не изненадува одлука за продолжување на одлуката, петта година по ред.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!