MotoGP

Како по ѓаволите се станува механичар на Валентино Роси?

Одговорено од страна на Алекс Бригс – Ози кој работи за Валентино Роси во тимот на Yamaha MotoGP.

Следете нè на:

 

Светските водечки професионалци како и тркачки херои го откриваат своето експертско знаење за најчудните мото достигнувања.

Одговорено од страна на Алекс Бригс – Ози кој работи за Валентино Роси во тимот на Yamaha MotoGP.

rosi mehanicar 2

Бев солиден мотокрос возач, а потоа станав помошник механичар во една компанија за автобуси. Станав пријател со голем број на возачи и почнав да работам на нивните мотоцикли. Еден ден бев дома кога одеднаш заѕвони телефонот. Тоа беше менаџерот на Австралискиот Yamaha мотокрос тим и ме праша дали сакам да работам за нив. Прифатив големо намалување на платата и одлучив да работам за нив. После некое време ми се јави Џереми Бурџес и ми понуди да работам на други трки.

Речиси секој механичар во MotoGP има слична приказна. Речиси никој нема официјални квалификации за механичар. Повеќето започнале во некоја локална работилница, работејќи бесплатно само за да стекнат искуство и да запознаат повеќе луѓе. Така се почнува. Мора лесно да се прилагодуваш и да разговараш со сите, на секакви теми, бидејќи на тој начин ќе научиш многу за тебе. Препораката е најдобрата алатка во оваа игра.

comments

Би можело да ве интересира

Pirelli ги претстави новите гуми, DIABLO ROSSO CORSA II.

FIM Гран При комисијата ги објави новите промени на правилата за MotoGP сезоната 2018.

Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

Силвиан Гинтоли пoтврди дека ќе се натпреварува следната сезона иако го загуби местото  во Светскиот и во Британскиот Супербајк шампионат.

Ивчески дојде до нај големиот успех во брзински мотоцклизам во Македонија откако ја освои титулата во БМУ Европскиот шампионат.

Бројот на денови кои можеме да ги поминеме на тркачката патека се намалува, новите машини за следната година веќе беа претставени, а дополнително, ни пристигнува и зимата. За мото индустријата, ова е слаб период од сезоната.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!