MotoGP

Honda: Не очекува голем предизвик со Маркез и Лоренцо

Ќе биде голем предизвик да најдеме добар баланс во односот меѓу идните тимски колеги Марк Маркез и Хорхе Лоренцо, призна директорот на тимот Алберто Пуиг

Следете нè на:

 

Следната сезона, Хорхе Лоренцо ќе го напушти тимот на Ducati и ќе премине во Repsol Honda. Со ваквиот потег, Јапонскиот производител за прв пат по 1989 година во својот тим ќе има двајца шампиони. Објаснувајќи ја рационалноста позади ваквата одлука, Пуиг вели дека филозофијата на Honda е да потпише со најдобрите возачи, дури и тоа да им создаде дополнителни проблеми при обидот да се надминат проблемите кои би можеле да настанат помеѓу нив.

Jorge Lorenzo Ducati Team Marc Marquez Repsol Honda Team 770x433

„Тимот сака да ги има најдобрите возачи“, изјави Пуиг на прес конференцијата во пресрет на трката во Захсенринг.

„Постоеше можност да потпишеме договор со Лоренцо и одлучивме да го прифатиме ризикот. Не знам како другите тимови се справуваат со ваквите ситуации. Можеби кај нив и нема нешто вакво.“

„За Honda е важно да обезбедиме што е можно подобар мотоцикл и тој да им го дадеме на нашите возачи за тие да бидат побрзи. Секако дека тоа не е лесно. Но доколку сакавме лесни работи, тогаш немаше да бидеме дел од шампионатот. Во Honda секогаш сакаме кога се соочуваме со некои предизвик.“

Honda исто така ќе се соочи и со друг предизвик, а тоа е да го прилагоди мотоциклот на стиловите на двајцата возачи, кои пак се сосема различни. Тимскиот менаџер Тецухиро Кувата ги отфрли наводите дека актуелната верзија на RC213V е креирана исклучиво да ги задоволи потребите на Маркез.

„Во моментов го развиваме мотоциклот за Маркез но исто така и за Дани. Тој не е само за еден возач. Така ќе продолжиме и во иднина“ , вели Кувата.

„Не знаеме каква машина сака Хорхе. Но секако дека ќе се обидеме да се прилагодиме на неговите потреби. Исто така и Марк има многу барања од нас и секако дека се обидуваме да ги исполниме.“

„Ќе биде голем предизвик но ќе продолжиме да работиме на ист начин. Ако можеме да направиме добра машина за Марк и за Дани тоа значи дека нашиот технички потенцијал е добар. Следната година ќе се обидеме да направиме добра машина за Марк и за Хорхе.“

Би можело да ве интересира

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Можеби изгледа како застрашувачка визија за иднината, но роботот на Акрапович му овозможува на Словенечкиот специјалист за издуви да ги тестира своите производи на еден високо технолошки начин.

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Мото клубот Конзули од Битола својот 8-ми мото собир ќе го организира на 11-ти август со почеток од 17 часот во ноќниот клуб Парадизо во Битола.

Автономното сопирање не е некоја новост во транспортната индустрија. Веќе неколку години автомобилите се опремени со вакви системи. Но во однос на безбедносната технологија, мотоциклите малку заостануваат.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!