MotoGP

Хејдн: Дукати ќе бидат подобри

„Дукати ќе бидат подобри и ќе победат, а јас сакам да бидам тука во тој момент,” Ники Хејдн.

Следете нè на:

 

hejdn-m-1Ники Хејдн верува во Дукати

„Дукати ќе бидат подобри и ќе победат, а јас сакам да бидам тука во тој момент,” Ники Хејдн.

После пет трки од сезоната 2013, Ники Хејдн се наоѓа на седмото место на табелата а на последните две трки беше меѓу најдобрите шест возачи.

Но бидејќи сегашниот Desmosedici е малку променет во споредба со минатата година, сите погледи се вперени кон новиот моторцикл кој го развива тест возачот Мишел Пиро.

Хејдн, кој исто како и тимскиот колега Андреа Довициозо го има тестирано моторциклот, смета дека треба да се направат поголеми промени.

„Искрено, сметам дека немаме направено толку големи подобрувања колку што се надевавме,” изјави Хејден за Crash.net. “ Во моментов, времето кое му е потребно на тест мотоциклот да помине еден круг е слично со времето кое го постигнува актуелниот моторцикл. Би кажал дека не сме напреднале онолку колку што се надевавме.”

Купувањето на Дукати од страна на Ауди минатата година предизвика бранување во мото заедницата, но и покрај тоа што има промени во Дукати, уште работа ги чека Германските сопственици.

„Многу работи се променети. Различно е но неможам да кажам дека нешто до сега ме изненади. Потребно е повеќе време.Неможете да промените неколку работи и да почнете да победувате на трките.”

Договорот на Хејдн со Дукати истекува на крајот на оваа година па затоа се појавија и шпекулации во врска со неговите идни планови. Американецот потврди дека негов приоритет е останување во Дукати бидејќи гледа потенцијал во моторциклот:

„Го сакам тимот и го сакам Дукати. Мислам дека ќе бидеме подобри и дека ќе победиме па би сакал да останам тука. Мојата цел е да останам во MotoGP.”

 

Би можело да ве интересира

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Можеби изгледа како застрашувачка визија за иднината, но роботот на Акрапович му овозможува на Словенечкиот специјалист за издуви да ги тестира своите производи на еден високо технолошки начин.

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Мото клубот Конзули од Битола својот 8-ми мото собир ќе го организира на 11-ти август со почеток од 17 часот во ноќниот клуб Парадизо во Битола.

Автономното сопирање не е некоја новост во транспортната индустрија. Веќе неколку години автомобилите се опремени со вакви системи. Но во однос на безбедносната технологија, мотоциклите малку заостануваат.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!