21
Пет, Јул
MotoGP

Еспаргаро: КТМ ќе биде мојот најголем предизвик

Возачот на Monster Yamaha Tech 3 зборуваше за неговата досегашна кариера и за неговите желби за во иднина со тимот на КТМ.

Следете нè на:

 

По одличната дебитантска сезона во Moto2 шампионатот по што следуваше и премин во премиерната класа, возачот на Monster Yamaha Tech 3, Пол Еспаргаро, имаше тешка втора сезона во MotoGP. Но новата сезона е комплетно различна за шпанскиот возач кој во моментов се наоѓа на шестото место на генералниот пласман. Следната сезона тој ќе почне нова авантура во MotoGP откако потпиша договор со тимот на КТМ.

 gp 0654 0.big

„Учите многу работи после лоша сезона. Минатата сезона многу се мачев со пневматиците на Bridgestone, особено со задната гума и поради тоа немав добри резултати. Но, оваа сезона е поинаку.“

Следната сезона, помладиот од браќата Еспаргаро ќе му се приклучи на колегата од Tech 3, Бредли Смит, во тимот на КТМ.

„Мислам дека ова ми е најголемиот предизвик во кариерата досега. Воопшто нема да биде лесно особено првата сезона, но јас имам 25 години. Ако има момент во кариерата кога треба да направам промена, тоа е сега. Проблемот со Tech 3 е дека не можат да ми понудат ништо повеќе од она што го имам моментално. Тоа е главната разлика меѓу фабрички и сателитски тим. Кога имаш проблеми во фабрички тим, знаеш дека целата фабрика дава се од себе за да бидеш подобар, и на крајот ќе бидеш подобар.“

Главната мотивација за преминот на Каталонскиот возач дефинитивно е фабричката поддршка, а Еспаргаро е цврсто убеден дека ако сакаш постојано да се бориш за победа, мора да имаш фабрички мотоцикл.  Со исклучок на возачот на Marc VDS, Џек Милер, кој победи на трката во Асен оваа сезона, сите други победници од 2006 година па досега имале фабрички мотоцикл. 

„Ако сакаш да победиш не можеш да бидеш сателитски возач во сателитски тим. Мораш да бидеш фабрички возач во фабрички тим бидејќи видовме дека досега победуваат само фабрички тимови. Кога разговарав со КТМ осетив позитивна енергија околу мене и си реков дека морам да отидам таму. Морам да се обидам и морам да дадам се од себе за да го подобрам мотоциклот и можеби во иднина ќе можам да се борам со најдобрите возачи.“

Еспаргаро ќе се врати во својот тим Tech 3 на трката која ќе се оддржи на патеката Red Bull Ring овој викенд.

comments

Би можело да ве интересира

А2 мотоциклите се мостот за оние возачи кои не сакаат повеќе да возат мотоцикли со зафатнина од 125cc но кои се уште не можат да возат мотоцикли од А категорија.

Полицијата од Јужен Шилдс се обдува да го спречи антисоцијалното однесување од страна на мотоциклистите со помош на дронови, а цел на дронот се возачите за кои имаат информации дека возат невнимателно.

Кога сакате да се возите со некој пријател но не сакате тој да седи заедно со вас на мотоциклот, или пак кога треба да пренесете голем број на работи, тогаш страничната приколка за мотоцикл е токму она што ви треба. Погледнете ги овие пет навистина интересни приколки.

Suzuki Gixxer купот ја започна својата трета сезона, како и секогаш со несебична поддршка од страна на Motul. Од 7-ми до 9-ти јули на патеката Кари во Коимбаторе (Индија), посетителите имаа можност да уживаат во новите аспекти кои ги воведоа организаторите со цел уште повеќе да го подобрат концептот на натпреварувањето.

Уште еден дел од сложувалката за 2018 година си дојде на свое место. Во понеделникот, Aspar потврди дека Алваро Баутиста го продолжи договорот и ќе остане дел од тимот и во 2018 година.

MotoGP мотоциклите во последниот период станаа неверојатно комплицирани и на рачките има голем број на копчиња за контрола на возењето. Но Скот Рединг од тимот на Pramac Ducati ќе ни го објасни значењето на секое од нив посебно.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!