30
Нед, Апр
MotoGP

Еспаргаро: КТМ ќе биде мојот најголем предизвик

Возачот на Monster Yamaha Tech 3 зборуваше за неговата досегашна кариера и за неговите желби за во иднина со тимот на КТМ.

Следете нè на:

 

По одличната дебитантска сезона во Moto2 шампионатот по што следуваше и премин во премиерната класа, возачот на Monster Yamaha Tech 3, Пол Еспаргаро, имаше тешка втора сезона во MotoGP. Но новата сезона е комплетно различна за шпанскиот возач кој во моментов се наоѓа на шестото место на генералниот пласман. Следната сезона тој ќе почне нова авантура во MotoGP откако потпиша договор со тимот на КТМ.

 gp 0654 0.big

„Учите многу работи после лоша сезона. Минатата сезона многу се мачев со пневматиците на Bridgestone, особено со задната гума и поради тоа немав добри резултати. Но, оваа сезона е поинаку.“

Следната сезона, помладиот од браќата Еспаргаро ќе му се приклучи на колегата од Tech 3, Бредли Смит, во тимот на КТМ.

„Мислам дека ова ми е најголемиот предизвик во кариерата досега. Воопшто нема да биде лесно особено првата сезона, но јас имам 25 години. Ако има момент во кариерата кога треба да направам промена, тоа е сега. Проблемот со Tech 3 е дека не можат да ми понудат ништо повеќе од она што го имам моментално. Тоа е главната разлика меѓу фабрички и сателитски тим. Кога имаш проблеми во фабрички тим, знаеш дека целата фабрика дава се од себе за да бидеш подобар, и на крајот ќе бидеш подобар.“

Главната мотивација за преминот на Каталонскиот возач дефинитивно е фабричката поддршка, а Еспаргаро е цврсто убеден дека ако сакаш постојано да се бориш за победа, мора да имаш фабрички мотоцикл.  Со исклучок на возачот на Marc VDS, Џек Милер, кој победи на трката во Асен оваа сезона, сите други победници од 2006 година па досега имале фабрички мотоцикл. 

„Ако сакаш да победиш не можеш да бидеш сателитски возач во сателитски тим. Мораш да бидеш фабрички возач во фабрички тим бидејќи видовме дека досега победуваат само фабрички тимови. Кога разговарав со КТМ осетив позитивна енергија околу мене и си реков дека морам да отидам таму. Морам да се обидам и морам да дадам се од себе за да го подобрам мотоциклот и можеби во иднина ќе можам да се борам со најдобрите возачи.“

Еспаргаро ќе се врати во својот тим Tech 3 на трката која ќе се оддржи на патеката Red Bull Ring овој викенд.

comments

Би можело да ве интересира

Metzeler тврди дека Racetec RR се добри на сите услови. Овие гуми веќе се тестирани на Isle of Man, North West 200, Southern 100 и Ulster Grand Prix од возач како што е Гај Мартин.

Назначувањето на Микеле Колаинино се совпаѓа со преструктуирањето на асоцијацијата која ги именуваше својот претседател и потпретседател, а официјално ќе започнат со работа од 1-ви јули 2017 година.

Џон МекГинис и Гај Мартин дебитираа во боите на 2017 Honda Racing, тимот за кој ќе настапат на овогодинешните North West 200 и Isle of Man TT.

Компанијата за производство на сопирачки, Brembo, пушти на пазарот нов радијален цилиндер кој има висока спецификација и технологија која поткнува од MotoGP.

Попладнево имавме можност да разговараме со Лоренцо во однос на предизвиците со кои се соочува по преминот од Yamaha во Ducati како и развојот на новата MotoGP машина.

Стартувајќи од денеска, Англија го промени системот на казни за брзо возење, што во превод би значело дека прекршителите би можеле да добијат казна од речиси 150 % од нивната неделна заработка.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!