MotoGP

Електричната MotoGP серија ќе биде подготвена во 2019 година?

„Се надеваме дека ако почнеме со серијата тоа ќе ги охрабри и останатите, и би можеле, да речеме после три години, да бидеме самостојна серија“

Следете нè на:

 

Продолжуваат да се развиваат плановите за формирање на шампионат на кој би настапувале електрични мотоцикли и кој ќе биде поддршка на MotoGP на одредени настани. Директорот за технологија на MotoGP, Корадо Кечинели, во моментов ја истражува практичноста која би ја имала една ваква серија. Иако се уште официјално не е одобрена, се чини дека таа ќе стартува во 2019 година.

PA2189163.0008

„Не размисуваме да воведеме електричен мотор во ниту една од Гран При сериите. Сепак, размислуваме за одделна серија која ќе се оддржи само на мал број на MotoGP настани,“ изјави Кечинели за Crash.net.

„Во моментов разгледуваме дали тоа би било практично и ако е така, кој би ни бил партнер. Но прво мораме да провериме дали воопшто би можеле да направиме интересна трка со електрични мотоцикли до зацртаниот период, односно до 2019 година. Дали постојат шанси тогаш да се најдеме на патеката? Се чини да.“

Зошто да почне серија со електични мотоцикли и зошто тие да бидат „Single spec“?

„Постојат голем број на причини. Една од нив е дека мораме да живееме во реалниот свет и да разбереме што ќе се случи со мото индустријата во иднина. Мислам дека ова е помалку опасен тест кој мораме да го направиме.“

„Сметаме дека ако почнеме со ваква серија тоа би ги охрабрило и останатите и тие би одлучиле да ни се придружат.“

На прашањето што лично мисли за електричните мотоцикли, поранешниот технички директор на Ducati MotoGP, изјави:  „Сум возел неколку електрични мотоцикли но не онакви какви што планираме да ги има во серијата. Тука не би настапувале мотоцикли како на пример BMW 1200GS.“

„Навистина бев изненаден и уживав додека го возев мотоциклот. Лесен беше за возење и воопшто не изгледаше дека има преголема тежина.“

„Она што особено ми се допадна беше поврзаноста меѓу гаста и вртежите, односно рачката и вртежите бидејќи кај нив нема гас! Исто така ми се допадна и забрзувањето. Тоа е неверојатно. Но она што не ми се допаѓа е дека се премногу тивки. Но мислам дека тоа ќе се промени во иднина.  Следната генерација на тркачи нема да ја сакаат бучавата бидејќи нема да бидат навикнати на неа.“

comments

Би можело да ве интересира

ГН на Австралија донесе возбудлива трка со безброј претекнувања и голема борба, недостасуваше само директен дуел помеѓу претендентите за титулата, Марк Маркез и Андреа Довициозо.

Алеш Еспаргаро го заврши првиот ден од тестовите во Австралија на изненадувачкото прво место откако на најдобар начин ги искористи временските услови на Филип Ајленд. На крајот Еспаргаро заврши со предност од 0.005 пред лидерот во шампионатот, Марк Маркез.

Honda Super Cub, кој беше создаден во Јапонија, ја отсликува пасијата на компанијата да им служи на луѓето ширум светот. Како резултат на ваквата политика, Super Cub серијата веќе долго време предизвикува задоволство кај луѓето од целиот свет и успеа да стигне до бројка од 100 милиони произведени примероци.

Сега сме во многу тешка ситуација, особено кога настапуваме на влажни услови. И на суви услови имаме проблеми но барем можеме да бидеме малку поконкурентни.

Бројот на претсезонските тестови во 2019 година ќе биде ограничен и ќе се оддржат само во Сепанг и во Катар пред започнувањето на сезоната.

BMW, Honda и Yamaha ги преземаат следните чекори во примената на паметната технологија.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!