MotoGP

Ducati: MotoGP „крилцата“ ќе останат

„Минатата година кога се појавивме со нив сите ни се смееја... Сега речиси сите ги користат“

Следете нè на:

 

Ducati не очекува дека MotoGP ќе ја забрани употребата на аеро динамичните „крилца“.

Италијанската компанија ја претстави најновата генерација од оваа технологија пред една година во Катар. Во текот на сезоната, тие неколкупати беа менувани. Yamaha ја претстави својата верзија во септември, а Honda исто така експериментираше со нив во текот на претсезонските тестирања.

Сепак, некои возачи искажаа загриженост поради можноста од повреда како и поради турбуленцијата што ја предизвикува за останатите возачи.

Поради тоа, постојат гласини дека крилцата ќе бидат забранети на крајот на сезоната.

PA1857239.0008Во Дукати први ги воведоа „крилцата“, сега скоро секој МотоГП тим ги користи

„Не, не верувам,“ изјави спортскиот директор на Ducati Corse, Паоло Чиабати, пред да биде објавено дека тие ќе бидат забранети во Moto2 и Moto3 класите.

„Минатата сезона кога дојдовме тука, сите ни се смееја. На половина од сезоната, дел и од останатите тимови почнаа да ги користат. Сега речиси сите ги користат.“

„Мислам дека Ducati е првиот тим на кој му стана јасно дека е добро да се работи малку повеќе на аеродинамиката. Очигледно, некои возачи можеби ќе се жалат, но сите производители ќе ги имаат на крајот. Мислам дека тоа е еволуцијата на спортот и Ducati е пионер во овој дел, само тоа можам да го кажам.“

И двата возачи на Ducati се бореа за победа на првата трка која се оддржа во Катар, а Андреа Довициозо заврши на второто место. Победник на трката беше Хорхе Лоренцо. 

 

Би можело да ве интересира

Шест возачи, шест видеа, скокови кои никогаш не завршуваат

Тешко е да се чува тајна во MotoGP. А една од најлошо чуваните тајни беше онаа дека Сепанг Интернационалната патека или скратено SIC, планира да има свој MotoGP тим.

Знаеме дека за сезоната 2019 BMW Motorrad планира да објави девет модели. Иако сè уште не се знае точно кои ќе бидат тие, сепак за некои можеме да претпоставиме.

Новиот мотоцикл на Honda, CB1000R, кој има цена од 13990 евра за обичната и 14990 евра за „FOP“ верзијата изгледа помалку чудно. Јапонската компанија го нарекува „Neo Sports Café“.

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!