22
Пет, Сеп
MotoGP

Ducati: MotoGP „крилцата“ ќе останат

„Минатата година кога се појавивме со нив сите ни се смееја... Сега речиси сите ги користат“

Следете нè на:

 

Ducati не очекува дека MotoGP ќе ја забрани употребата на аеро динамичните „крилца“.

Италијанската компанија ја претстави најновата генерација од оваа технологија пред една година во Катар. Во текот на сезоната, тие неколкупати беа менувани. Yamaha ја претстави својата верзија во септември, а Honda исто така експериментираше со нив во текот на претсезонските тестирања.

Сепак, некои возачи искажаа загриженост поради можноста од повреда како и поради турбуленцијата што ја предизвикува за останатите возачи.

Поради тоа, постојат гласини дека крилцата ќе бидат забранети на крајот на сезоната.

PA1857239.0008Во Дукати први ги воведоа „крилцата“, сега скоро секој МотоГП тим ги користи

„Не, не верувам,“ изјави спортскиот директор на Ducati Corse, Паоло Чиабати, пред да биде објавено дека тие ќе бидат забранети во Moto2 и Moto3 класите.

„Минатата сезона кога дојдовме тука, сите ни се смееја. На половина од сезоната, дел и од останатите тимови почнаа да ги користат. Сега речиси сите ги користат.“

„Мислам дека Ducati е првиот тим на кој му стана јасно дека е добро да се работи малку повеќе на аеродинамиката. Очигледно, некои возачи можеби ќе се жалат, но сите производители ќе ги имаат на крајот. Мислам дека тоа е еволуцијата на спортот и Ducati е пионер во овој дел, само тоа можам да го кажам.“

И двата возачи на Ducati се бореа за победа на првата трка која се оддржа во Катар, а Андреа Довициозо заврши на второто место. Победник на трката беше Хорхе Лоренцо. 

 

comments

Би можело да ве интересира

Викендов се вози 14-та трка од МотоГП шампионатот на патеката Арагон во Шпанија.

По минатогодишната успешна организација на големиот хуманитарен настан „Distinguished Gentleman’s Ride”,Скопје и оваа година ќе биде дел од истиот.

Возачите кои имаат постари мотоцикли знаат дека е многу тешко да се дојде до добри пневматици наменети за возење на тркачка патека бидејќи димензиите на бандашите на класините мотоцикли се различни со димензиите на добрите, модерни, тркачки пневматици.

Јохан Зарко вели дека целта му е освојување на место на подиумот на претпоследната трка која се вози во Европа за оваа сезона.

Мото клубот Вардар слави 39 години од своето формирање.

Валентно Роси одлучи дека ќе настапи на претстојната МотоГП трка во Арагон.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!