26
Сре, Јул
MotoGP

Ducati: MotoGP „крилцата“ ќе останат

„Минатата година кога се појавивме со нив сите ни се смееја... Сега речиси сите ги користат“

Следете нè на:

 

Ducati не очекува дека MotoGP ќе ја забрани употребата на аеро динамичните „крилца“.

Италијанската компанија ја претстави најновата генерација од оваа технологија пред една година во Катар. Во текот на сезоната, тие неколкупати беа менувани. Yamaha ја претстави својата верзија во септември, а Honda исто така експериментираше со нив во текот на претсезонските тестирања.

Сепак, некои возачи искажаа загриженост поради можноста од повреда како и поради турбуленцијата што ја предизвикува за останатите возачи.

Поради тоа, постојат гласини дека крилцата ќе бидат забранети на крајот на сезоната.

PA1857239.0008Во Дукати први ги воведоа „крилцата“, сега скоро секој МотоГП тим ги користи

„Не, не верувам,“ изјави спортскиот директор на Ducati Corse, Паоло Чиабати, пред да биде објавено дека тие ќе бидат забранети во Moto2 и Moto3 класите.

„Минатата сезона кога дојдовме тука, сите ни се смееја. На половина од сезоната, дел и од останатите тимови почнаа да ги користат. Сега речиси сите ги користат.“

„Мислам дека Ducati е првиот тим на кој му стана јасно дека е добро да се работи малку повеќе на аеродинамиката. Очигледно, некои возачи можеби ќе се жалат, но сите производители ќе ги имаат на крајот. Мислам дека тоа е еволуцијата на спортот и Ducati е пионер во овој дел, само тоа можам да го кажам.“

И двата возачи на Ducati се бореа за победа на првата трка која се оддржа во Катар, а Андреа Довициозо заврши на второто место. Победник на трката беше Хорхе Лоренцо. 

 

comments

Би можело да ве интересира

Веспа само што претстави нова специјална верзија наречена Sei Giorni, или преведено, „Шест дена“. Оваа лимитирана верзија беше креирана со цел да се одадде почит на оригиналната „Six Days“ Веспа спорт која во 1951 година ја освои интернационалната „Six Days of Varese“ награда.

Извршниот директор на Ducati,  Клаудио Доменикали, смета дека проблемот со популарноста со кој се соочува Светскиот Супербајк шампионат е поради фактот дека во моментов тој не се разликува премногу од MotoGP.

Единечниот ECU ја отстрани најголемата разлика меѓу фабричките и сателитските тимови

Повеќето мотоциклисти сигурно нема да го препознаат името Раџив Бајај. Но како извршен директор на „Bajaj Auto“, Раџив е на чело на еден од најголемите мото брендови во светот.

Red Bull Honda потврди дека поранешната ѕвезда во Светскиот Супербајк шампионат, Давид Џулиано, ќе настапи за нивниот тим на дводневниот тест во Лаусицринг

Макпетрол во својот салон за Хонда во Скопје го изложи новиот Honda MSX125 2017

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!