MotoGP

Довициозо: Доколку работиме добро можам да победам

Андреа Довициозо е решен да го подобри Ducati. Италијанската веб страна omnicorse.it имаше можност да поразговара со Италијанскиот возач кој беше присутен во фабриката на Ducati кога пристигнуваа седумте нови MAN камиони кои ќе го пренесуваат MotoGP тимот низ целиот свет.

Следете нè на:

 

Dovi-Sepang-Day-1-2013Довициозо на првиот тренинг на Сепанг годинава

Андреа Довициозо е решен да го подобри Ducati. Италијанската веб страна omnicorse.it имаше можност да поразговара со Италијанскиот возач кој беше присутен во фабриката на Ducati кога пристигнуваа седумте нови MAN камиони кои ќе го пренесуваат MotoGP тимот низ целиот свет.

Еве еден извадок од интервјуто:

За (не)учеството на последниот приватен тест во Остин?

За нас патот до Остин би бил проблематичен. И знаевме од самиот почеток дека би биле зад тимовите кои тестираа на американската патека. Важно е да се биде свесен за тоа. Префериравме да се посветиме на развојот на GP13, бидејќи трката во Остин е втора на календарот. Исправна е одлуката што останавме и работевме од дома и покрај тоа што сите сметаат дека би било подобро да сме таму.

Ducati ќе биде присутен на патеката во Америка да ги презентира новите мотори. Дали вие ќе присуствувате само за да имате шанса да возите неколку круга?

Тие ме прашаа но јас ги одбив. Имав слично искуство кога отидовме во Арагон за прв пат и се обидовме да ја научиме патеката со поинакви мотори. Тогаш Кејси победи на трката, а тој беше единствениот кој не дојде на тестовите. Немате потреба да возите мотор кој е поинаков од оној кој го користите за време на трката и кој е осум секунди побавен. Нема да откриете ништо ново. Спиз и Хејден ќе одат во Остин, но јас не.

Маркез ги воодушеви сите со неговата Honda. Дали мислите дека може да го освои шампионатот во неговата прва сезона?

Можеби да, но првин ќе мора да се соочи со Лоренцо, а тој тешко се победува. Да се остане пред Лоренцо, кој ретко прави грешки е многу поразлично од тоа да се биде само брз...

Станавте омилен во Ducati Corse, ве гледаат почесто отколку што го гледаа Валентино Роси...

Врската помеѓу луѓето е добра работа.Тоа е една од причините зашто го одбрав овој проект.

Во однос на Desmosedici GP13, рам, мотор, електроника. Кои се работите што ќе ги промовирате или ќе ги одбиете?

Тоа можам да ви го кажам веднаш. Доцниме на сите три полиња. Мораме да работиме на секоја компонента посебно, но дури и ако во некои делови бидеме блиску до другите тоа не би било доволно, бидејќи останатите се многу силни и имаат одлични возачи. Доколку сакаме да ги победиме мораме да бидеме подобро од нив.

Во плановите на Ducati за 2013 година стои желбата за враќање на подиумот. Постои ли патека на која вашиот мотор е подобар од другите?

Тоа нема да се случи во првата половина од сезоната, а ќе видиме како ќе го развиеме Desmosedici во текот на сезоната. Тоа е прашање кое и нас не прогонува... На почеток, моја работа е да дадам повратна информација, а потоа инжињерите ќе треба да ги разберат информациите кои ќе им ги дадам и ќе мора да најдат решение за проблемите.Тоа е многу комплицирано...

Дали веќе знаете кое место ќе го имате на патеката?

Тоа не е тешко да се знае: има дванаесет MotoGP мотори од кои четири се Ducati. За време на тестот во Сепанг, Смит заврши позади мене и Ники, но да се борите против Брадл, Баутиста и Кратчлоу ќе биде тешко, бидејќи тие имаат мотори кои се многу слични на фабричките. Бидејќи правилата се сеуште исти би рекол дека постои некакво израмнување, моторите се многу конкурентни. Наредната година ќе има промена во правилата, па нормално е оваа година да нема никаква револуција туку само еволуција.

Што ви недостасува за да бидете победнички возач?

Во Yamaha и Honda имав добри мотори, меѓу најдобрите во светот но никогаш не бев центарот на проектот. Ова не го велам за да ги оправдам моите резултати бидејќи знам дека Кејси, Дани и Лоренцо беа навистина силни. Сега се надевам дека ќе бидам во поинаква ситуација. Во Ducati конечно се чувствувам како дел од проектот. Ако работиме добро би имал голема корист, би можел да бидам победник. 

 

comments

Би можело да ве интересира

Алеш Еспаргаро го заврши првиот ден од тестовите во Австралија на изненадувачкото прво место откако на најдобар начин ги искористи временските услови на Филип Ајленд. На крајот Еспаргаро заврши со предност од 0.005 пред лидерот во шампионатот, Марк Маркез.

Honda Super Cub, кој беше создаден во Јапонија, ја отсликува пасијата на компанијата да им служи на луѓето ширум светот. Како резултат на ваквата политика, Super Cub серијата веќе долго време предизвикува задоволство кај луѓето од целиот свет и успеа да стигне до бројка од 100 милиони произведени примероци.

Сега сме во многу тешка ситуација, особено кога настапуваме на влажни услови. И на суви услови имаме проблеми но барем можеме да бидеме малку поконкурентни.

Бројот на претсезонските тестови во 2019 година ќе биде ограничен и ќе се оддржат само во Сепанг и во Катар пред започнувањето на сезоната.

BMW, Honda и Yamaha ги преземаат следните чекори во примената на паметната технологија.

Патеката во Херез на која ќе се оддржи трката од WSBK шампионатот ќе биде полна со возачи кои се на замена. Големиот број на повреди оваа сезона не ги погодија само регуларните возачи туку и нивните заменици.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!