MotoGP

Денес ќе наполнеше 29 години: Марко Симончели

Доколку останеше жив, тој денеска ќе го прославеше својот 29-ти роденден

Следете нè на:

 

На 23.10.2011 на патеката „Сепанг“ за време на трката од Големата награда на Малезија од Мото ГП шампионатот животот го загуби Марко Симончели.

Симончели загина во вториот круг од трката кога загуби контрола над својот мотор, а потоа во него удрија и Колин Едвардс и Валентино Роси. Од силината на ударот на младиот Италијанец му падна кацигата останувајќи да лежи неподвижно на патеката, иако медицинскиот тим брзо реагираше тој им подлегна на повредите еден час подоцна.

558098 BAT foto9605 години без Симончели, шампионатот не е ист без него

Светот на мотоциклизмот, и спортот воопшто, загуби многу затоа што Италијанецот беше еден од најдобрите возачи, но и еден од најинтересните момци во целиот шампионат. Многумина го сметаа за вистинскиот наследник на Валентино Роси, а и „Докторот“ самиот во повеќе наврати потенцираше дека би сакал неговиот голем пријател на крајот тоа и да биде.

Уште од дебито во класата до 125 кубици во 2002 година во Чешка, Симончели многу ветуваше. Две години подоцна на „Херес“ по дождливо време дојде до првиот триумф. По три полни сезони во најслабата класа премина во класата до 250 кубици, за да во 2008 година стигне до титулата. Следната сезона повторно се бореше за титулата, но му избега за малку пред да мине во кралската класа.

Како возач на Сан Карло Хонда Гресини во првата сезона постигнуваше просечни резултати и шампионатот го заврши на осмото место. Сепак, дека сите можеа да очекуваат многу од него се виде уште на почетокот од шампионатот кога успеа да ги предизвика возачите на Репсол Хонда и Јамаха, но и да си поигра со Роси. Така и дојде првата пол позиција во Каталонија, а потоа првиот подиум во Чешка, за да најдобиот пласман го оствари една недела пред загинувањето со второто место на Големата награда на Австралија.

Во последните години многумина на посебен начин му оддадоа признание на Симончели. Меѓу останатото, оформена е фондација „Марко Симончели“, а патеката во Мизано го доби неговото име.

comments

Би можело да ве интересира

Вицешампионот за сезоната 2017 во MotoGP шампионатот, Андреа Довициозо, вели дека мора да ги согледа позитивните работи како од трката која се возеше во неделата така и од неверојатно успешната сезона за него и за Ducati.

Иако е навистина невообичаен мотоцикл, сепак Moto Guzzi Stelvio има свои следбеници. Кога исчезна од линијата на Moto Guzzi, тој им недостасуваше на многумина.

Ако мислевте дека Honda CB1000R 2018 е добар мотоцикл, тогаш имаме интересна вест за вас. Honda Motor Europe на EICMA мото шоуто во Милано дебитираше со два мотоцикли: Honda CB125R и Honda CB300R.

Без никакво сомневање, Ducati Panigale V4 супербајк е најинтересниот мотоцикл објавен оваа година. Ова не е само наше мислење бидејќи тој беше официјално прогласен за крал на EICMA шоуто.

Honda ја прошири својата Africa Twin линија со уште еден модел. 2018 CRF1000L2 Adventure Sports беше претставен за време на EICMA мото шоуто, а заедно со него беше претставена и една посилна верзија на моделот.

Motul презентираше ново масло наменето за тркање, 300V²  10W-50, на најголемото мото шоу кое се одржа во Милано, EICMA.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!