20
Сре, Сеп
MotoGP

Далиња: Точно знаеме што му треба на Лоренцо

„Мораме да подобриме некои делови на мотоциклот меѓу кој е и првиот допир со гаста“ – Џиџи Далиња

Следете нè на:

 

Генералниот менаџер на Ducati Corse, Џиџи Далиња, си замина од тестот кој се оддржа во Валенсија со јасна идеја во однос на промените што треба да се направат на мотоциклот на новиот возач на тимот, Хорхе Лоренцо.

Откако помина девет години во Yamaha, Лоренцо премина во тимот на Ducati и во вторникот и средата го оддржа својот прв тренинг за новиот тим.

На првиот тест Шпанецот заврши на третото место додека пак на вториот тест тој беше осми. Неговата замена во тимот на Yamaha, Маверик Вињалес, и двата дена беше побрз од него, а Андреа Довициозо беше најдобриот возач на Ducati.

 gp 0920 2.middle

„Задоволен сум од настапот на Хорхе. Забележавме некои добри работи на нашиот мотоцикл но и некои лоши. Вчера настапивме со мотоциклот од 2016 година. Денеска направивме споредба на стариот и новиот мотоцикл, а исто така тестиравме и некои различни материјали. Задоволен сум од неговиот настап. Времето по извозен круг може да биде подобро, но ако сакавме да постигнеме такво нешто, ќе работевме на поинаков начин. Затоа не ги направивме конкретните подготовки за тоа.“

„Во секој случај, имам јасна идеја за тоа што му треба и се надевам дека ќе му го овозможам тоа за следниот тест.“

На прашањето што Лоренцо сака да се подобри на мотоциклот, Далиња одговори: „Мораме да го подобриме вртењето. Исто така треба да се подобри и првиот допир со гаста.“

Иако Лоренцо настапи на тестот во Валенсија, тој нема да биде дел од приватниот тест кој ќе се оддржи во Херез. На патеката ќе се врати за првиот тест од новата сезона кој ќе се оддржи во Сепанг кон крајот на јануари.

„Хорхе е шампион. Тој има големо искуство и навистина сум среќен што ќе соработувам со него. Тој многу кратко возеше со новиот мотоцикл и треба подобро да се запознаеме, но тоа ќе го сториме за време на тестовите во Сепанг, Филип Ајленд и Катар.“

comments

Би можело да ве интересира

Роси се обидува да се врати на Арагон, доколку успее ќе загуби бодови од само една трка и ќе остане во борбата за шампионатот.

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

Словенечкиот производител на издуви Акрапович објави едно видео на кое може да се види како звучат сите супербајк мотоциклите кои користат нивни издуви. Засилете го звукот и уживајте.

За 2018 година верзијата на Kawasaki Z900 која има 93 коњски сили (70kW) ќе им биде достапна на сите оние кои имаат А2 лиценца.

Дали некогаш сте се нашле позади некој постар возач кој веројатно повеќе не би требало да биде дел од сообраќајот? Што велите за моторџија кој има 101 година?

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!