20
Сре, Сеп
MotoGP

Дали бројот 1 за Лоренцо ќе остане недостижен?

thumb_lorenzo-misano-testСамо луѓе без познавање во мото спортот можат да се сомневаат во талентот на Лоренцо, сепак во МотоГП освен талент потребен е и мотор со кој може да се оствари желбата наречена „Светски шампион“.

Следете нè на:

 

lorenzo-misano-testХорхе Лоренцо на тестирањето на патеката Мисано во 2011

Само луѓе без познавање во мото спортот можат да се сомневаат во талентот на Лоренцо, сепак во МотоГП освен талент потребен е и мотор со кој може да се оствари желбата наречена „Светски шампион“. На Лоренцо тоа му успеа со тимот на Јамаха во 2010, но сега работите се поинакви. Бројот 1 сега му припаѓа на Кејси Стонер, а доколку денот се познава по утрото, тешко дека некој ќе може да му го одземе.

Стонер самиот изјави дека следната година единствено Лоренцо може да му биде ривал, што е апсолутно точно во возачка смисла, но сепак силите на теренот се далеку од еднакви. HRC прикажа неприкосновени резултати минатата година, сите бевме сведоци на претекнувањата на правците и беспрекорните поминувања низ свиоците за сите Хонди. Тестирањата на крајот од сезоната со новите мотори ја потврдија доминацијата на Хонда, па додека ги чекаме новите резултати, можеме само да анализираме.

Јамаха во 2010 го загуби Валентино Роси, а со него и големиот спонзор Фиат. Заминувањето на Валентино Роси не беше лесно, но тимот повеќе го погоди загубата на главниот спонзор. Лоренцо стана „главен“ возач во тимот, а Бен Спиз беше очекуваното големо засилување. За жал, сите надежи паднаа во вода откако Хонда го покажа својот потенцијал.

Имајќи во предвид дека Јамаха сеуште ја тресе светската финансиска криза, а тука е и недостигот од еден голем главен спонзор, треба да бидеме реални и де кажеме дека ќе треба да се случи чудо за оваа сезона Јамаха да го преземе водството во шампионатот.

Да се надеваме дека не сме во право, да се надеваме дека ќе следиме интересен шампионат со неизвесни резултати бидејќи е досадно е да се следат трки на кои однапред се знае победникот.

comments

Би можело да ве интересира

Роси се обидува да се врати на Арагон, доколку успее ќе загуби бодови од само една трка и ќе остане во борбата за шампионатот.

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

Словенечкиот производител на издуви Акрапович објави едно видео на кое може да се види како звучат сите супербајк мотоциклите кои користат нивни издуви. Засилете го звукот и уживајте.

За 2018 година верзијата на Kawasaki Z900 која има 93 коњски сили (70kW) ќе им биде достапна на сите оние кои имаат А2 лиценца.

Дали некогаш сте се нашле позади некој постар возач кој веројатно повеќе не би требало да биде дел од сообраќајот? Што велите за моторџија кој има 101 година?

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!