MotoGP

Дали бројот 1 за Лоренцо ќе остане недостижен?

thumb_lorenzo-misano-testСамо луѓе без познавање во мото спортот можат да се сомневаат во талентот на Лоренцо, сепак во МотоГП освен талент потребен е и мотор со кој може да се оствари желбата наречена „Светски шампион“.

Следете нè на:

 

lorenzo-misano-testХорхе Лоренцо на тестирањето на патеката Мисано во 2011

Само луѓе без познавање во мото спортот можат да се сомневаат во талентот на Лоренцо, сепак во МотоГП освен талент потребен е и мотор со кој може да се оствари желбата наречена „Светски шампион“. На Лоренцо тоа му успеа со тимот на Јамаха во 2010, но сега работите се поинакви. Бројот 1 сега му припаѓа на Кејси Стонер, а доколку денот се познава по утрото, тешко дека некој ќе може да му го одземе.

Стонер самиот изјави дека следната година единствено Лоренцо може да му биде ривал, што е апсолутно точно во возачка смисла, но сепак силите на теренот се далеку од еднакви. HRC прикажа неприкосновени резултати минатата година, сите бевме сведоци на претекнувањата на правците и беспрекорните поминувања низ свиоците за сите Хонди. Тестирањата на крајот од сезоната со новите мотори ја потврдија доминацијата на Хонда, па додека ги чекаме новите резултати, можеме само да анализираме.

Јамаха во 2010 го загуби Валентино Роси, а со него и големиот спонзор Фиат. Заминувањето на Валентино Роси не беше лесно, но тимот повеќе го погоди загубата на главниот спонзор. Лоренцо стана „главен“ возач во тимот, а Бен Спиз беше очекуваното големо засилување. За жал, сите надежи паднаа во вода откако Хонда го покажа својот потенцијал.

Имајќи во предвид дека Јамаха сеуште ја тресе светската финансиска криза, а тука е и недостигот од еден голем главен спонзор, треба да бидеме реални и де кажеме дека ќе треба да се случи чудо за оваа сезона Јамаха да го преземе водството во шампионатот.

Да се надеваме дека не сме во право, да се надеваме дека ќе следиме интересен шампионат со неизвесни резултати бидејќи е досадно е да се следат трки на кои однапред се знае победникот.

Би можело да ве интересира

„Можеме да се бориме за победа, но Хорхе и Марк исто така се добри на оваа патека. Затоа сметам дека воопшто нема да биде лесно“ - Андреа Довициозо.

Пред вас е Suzuki GSX-R1000 – Ryuyo, супербајк кој има 209 коњски сили и тежина од 167 килограми. За жал, од овој модел ќе бидат произведени само 20 примероци кои ќе имаат цена од 29.990 евра.

Марк Маркез призна дека добро се справува со периодот во кој нема постигнато ниту една победа во премиерната класа.

Можеби тоа е само земја на слободи во однос на полуавтоматските оружја. Но се чини дека во иднина жителите на Америка нема да имаат избор во однос на тоа каков мотоцикл ќе можат да купат.

Валентино Роси вели дека се разгледува идејата за радикална промена кај Yamaha со цел да се решат проблемите со кои се соочува тимот.

Moto Guzzi ја претстави новата спортска верзија на нивниот Moto Guzzi V9 Bobber кој сега ќе има поголеми тркала, единечно седиште и црн издув.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!