26
Сре, Јул
MotoGP

Дали бројот 1 за Лоренцо ќе остане недостижен?

thumb_lorenzo-misano-testСамо луѓе без познавање во мото спортот можат да се сомневаат во талентот на Лоренцо, сепак во МотоГП освен талент потребен е и мотор со кој може да се оствари желбата наречена „Светски шампион“.

Следете нè на:

 

lorenzo-misano-testХорхе Лоренцо на тестирањето на патеката Мисано во 2011

Само луѓе без познавање во мото спортот можат да се сомневаат во талентот на Лоренцо, сепак во МотоГП освен талент потребен е и мотор со кој може да се оствари желбата наречена „Светски шампион“. На Лоренцо тоа му успеа со тимот на Јамаха во 2010, но сега работите се поинакви. Бројот 1 сега му припаѓа на Кејси Стонер, а доколку денот се познава по утрото, тешко дека некој ќе може да му го одземе.

Стонер самиот изјави дека следната година единствено Лоренцо може да му биде ривал, што е апсолутно точно во возачка смисла, но сепак силите на теренот се далеку од еднакви. HRC прикажа неприкосновени резултати минатата година, сите бевме сведоци на претекнувањата на правците и беспрекорните поминувања низ свиоците за сите Хонди. Тестирањата на крајот од сезоната со новите мотори ја потврдија доминацијата на Хонда, па додека ги чекаме новите резултати, можеме само да анализираме.

Јамаха во 2010 го загуби Валентино Роси, а со него и големиот спонзор Фиат. Заминувањето на Валентино Роси не беше лесно, но тимот повеќе го погоди загубата на главниот спонзор. Лоренцо стана „главен“ возач во тимот, а Бен Спиз беше очекуваното големо засилување. За жал, сите надежи паднаа во вода откако Хонда го покажа својот потенцијал.

Имајќи во предвид дека Јамаха сеуште ја тресе светската финансиска криза, а тука е и недостигот од еден голем главен спонзор, треба да бидеме реални и де кажеме дека ќе треба да се случи чудо за оваа сезона Јамаха да го преземе водството во шампионатот.

Да се надеваме дека не сме во право, да се надеваме дека ќе следиме интересен шампионат со неизвесни резултати бидејќи е досадно е да се следат трки на кои однапред се знае победникот.

comments

Би можело да ве интересира

Веспа само што претстави нова специјална верзија наречена Sei Giorni, или преведено, „Шест дена“. Оваа лимитирана верзија беше креирана со цел да се одадде почит на оригиналната „Six Days“ Веспа спорт која во 1951 година ја освои интернационалната „Six Days of Varese“ награда.

Извршниот директор на Ducati,  Клаудио Доменикали, смета дека проблемот со популарноста со кој се соочува Светскиот Супербајк шампионат е поради фактот дека во моментов тој не се разликува премногу од MotoGP.

Единечниот ECU ја отстрани најголемата разлика меѓу фабричките и сателитските тимови

Повеќето мотоциклисти сигурно нема да го препознаат името Раџив Бајај. Но како извршен директор на „Bajaj Auto“, Раџив е на чело на еден од најголемите мото брендови во светот.

Red Bull Honda потврди дека поранешната ѕвезда во Светскиот Супербајк шампионат, Давид Џулиано, ќе настапи за нивниот тим на дводневниот тест во Лаусицринг

Макпетрол во својот салон за Хонда во Скопје го изложи новиот Honda MSX125 2017

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!