MotoGP

Dainese и AGV склучија договор со VR46 за сезоната 2018

Уште откако почнав да следам МотоГП, постоеше силна врска меѓу Валентино Роси и Dainese. Деветкратниот светски шампион ја обожува нивната опрема, а бидејќи кацигите AGV се во сопственост на Dainese воопшто не не изненадува одлука за продолжување на одлуката, петта година по ред.

Следете нè на:

 

Италијанските компании ќе поддржат тим во кој сите возачи се Италијанци, а Франческо Бањаиа, Лука Марини, Николо Булега и Денис Фоџа ќе се натпреваруваат во Moto2 и Moto3 шампионатите. Четворицата возачи ќе ја имаат најновата и најдобрата опрема на Dainese и AGV, а меѓу кои се и Pista GP R како и ултра тенкиот D-Air 3D систем со воздушни перничиња.

cdn.uc .assets.prezly 2 copy

„Со голем ентузијазам Dainese и AGV ја обновија оваа соработка со тимот VR46,“ изјави Марко Пасторе, директор во групацијата Dianese. „Ова ќе биде важна сезона и поради воведувањето на системот со воздушни перничиња во сите шампионати. Ние сме првите кои ја развија и ја воведоа оваа технологија која им овозможува на возачите да бидат поблиску до нивниот лимит, а притоа и самата безбедност да биде поголема. Ова е дополнителна причина поради која ги поддржуваме овие млади возачи кои се иднината на мотоспортот.“

Новата сезона започнува на 18-ти март со трката во Катар.

Би можело да ве интересира

Шест возачи, шест видеа, скокови кои никогаш не завршуваат

Тешко е да се чува тајна во MotoGP. А една од најлошо чуваните тајни беше онаа дека Сепанг Интернационалната патека или скратено SIC, планира да има свој MotoGP тим.

Знаеме дека за сезоната 2019 BMW Motorrad планира да објави девет модели. Иако сè уште не се знае точно кои ќе бидат тие, сепак за некои можеме да претпоставиме.

Новиот мотоцикл на Honda, CB1000R, кој има цена од 13990 евра за обичната и 14990 евра за „FOP“ верзијата изгледа помалку чудно. Јапонската компанија го нарекува „Neo Sports Café“.

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!