24
Нед, Сеп
MotoGP

Бен Спиз: Моментот кога одлучив да ја напуштам Јамаха

Бен Спиз објасни што ја предизвика неговата одлука да го напушти фабричкиот тим на Јамаха во Мото ГП шампионатот.

Следете нè на:

 

spiz-yamahaСпиз во разговор со член од тимот на Јамаха

Бен Спиз објасни што ја предизвика неговата одлука да го напушти фабричкиот тим на Јамаха во Мото ГП шампионатот.

Спиз беше возач на Јамаха од префрлување од АМА шампионатот во WSBK - притоа инстантно ја освои титулата во 2009 година и ја освои својата прва МотоГП трка во текот успешна 2011 деби сезона за официјалниот Јамаха тим во МотоГП.

2012 за него значеше немилосрден период исполнет со инциденти, падови и лоша среќа - но сè уште беше големо изненадување кога Спиз на половина пат низ сезоната преку интернет најави дека нема да вози за тимот во 2013 година.

Американецот подоцна откри зад сцената дека постои тензија, а сега потврди дека коментарите дадени во Муџело од „висок член на Јамаха тимот“ стојат зад неговата одлука да си оди подалеку од победничкиот М1.

„Јас имав труење со храна во Муџело [на Италијанското ГП]. Лошо труење со храна. Јас дури и не требаше да ја почнам трката. За малку ќе повратев во кацигата, потоа се осеќав омалаксано и имав треска“ изјави Спиз за CycleWorld.com.

„Јамаха остана во Италија и тестираше следниот ден, но јас не возев. Не можев да возам. Не можев да се движам. Јас не можев да сторам ништо.“

„Висок член на Јамаха тимот - тоа е максимално специфично што можам да го кажам - ми рече: Ние инвестиравме многу пари во тебе, не доаѓај во Лагуна Сека ако не си 100 проценти подготвен."

„Потоа, додаде тој - Изгубивме доверба во тебе.“

„Тоа беше моментот кога решив јас дека нема да возам за Јамаха во 2013 година.“

„Имам многу добри пријатели во Јамаха, но кога некој зборува така со вас, ја губите почитта за нив.“

Спиз - чие место во тимот заедно со Хорхе Лоренцо оттогаш е преземено од страна на Валентино Роси - призна дека сериозно размислувал за враќање во WSBK, со тимот на BMW како што објавивме, но на крајот одлучил да остане во Мото ГП.

И покрај интересот од Хонда, #11 ќе вози за сателитскиот тим Pramac Ducati, каде што ќе има "фабрички мотор".

„Јамаха е одличен мотор, но бара многу брзина при максимално навалување, притоа ако се движите, ако тркалата се излезени од линија, моторот е тежок за контролирање.“

„Од друга страна Хонда и Дукати изгледаат како тие да можат да се возат малку по диво.“

Заради повредата на рамото Спиз не можеше да го тестира новиот мотор на крајот од минатата сезона, затоа на почетокот од февруари ќе го има првото возење на новото Desmosedici на тестот во Сепанг.

 

comments

Би можело да ве интересира

Алекс Ринс ќе носи специјална розева кацига на трката која овој викенд ќе се оддржи во Арагон со цел да ја подигне свеста за ракот на градите. Не само што ќе носи таква боја во текот на викендот, туку Ринс побара и од своите фанови да се вклучат во акцијата и да ги поддржат неговите напори.

Лорис Баз потврди дека ќе се врати во Светскиот Супербајк шампионат во сезоната 2018 откако по три години поминати во премиерната класа во МотоГП го загуби своето место.

Ксавиер Симеон го комплетираше составот за 2018 година откако конечно потврди дека потпишал договор за да му се приклучи на тимот Reale Avintia. 

Викендов се вози 14-та трка од МотоГП шампионатот на патеката Арагон во Шпанија.

По минатогодишната успешна организација на големиот хуманитарен настан „Distinguished Gentleman’s Ride”,Скопје и оваа година ќе биде дел од истиот.

Возачите кои имаат постари мотоцикли знаат дека е многу тешко да се дојде до добри пневматици наменети за возење на тркачка патека бидејќи димензиите на бандашите на класините мотоцикли се различни со димензиите на добрите, модерни, тркачки пневматици.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!