MotoGP

Aprilia се враќа во MotoGP од 2016 година

Новиот шеф на Априлија рејсинг тимот, Романо Албесиано, во интервјуто за MotoGP.com ги откри плановите на тимот според кои од 2016 Априлија се враќа како фабрички тим во МотоГП.

Следете нè на:

 

120601topAprilia со свој пулен во најсилната класа од 2016 година

Новиот шеф на Априлија рејсинг тимот, Романо Албесиано, во интервјуто за MotoGP.com ги откри плановите на тимот според кои од 2016 Априлија се враќа како фабрички тим во МотоГП.

Шампионатот во 2016 година ќе се раководи според новите правила и класата ќе наликува на сегашната „Open“ што за нив има многу поголема комерцијална смисла.

Оваа и идната сезона Априлија преку „IODA Racing team“ ќе собира податоци за електрониката и гумите, за во 2016 да настапи како фабрички тим во МотоГП шампионатот.

Како што е веќе познато, Сузуки тимот се враќа во шампионатот од следната сезона, а со доаѓањето на Априлија од 2016 конкурецијата ќе се зголеми во МотоГП.

Според регулативата на Дорна стартната листа најверојатно ќе остане на 22 возачи (за толку возачи гумите од Бриџстоун се бесплатни), па така дури и сега кога има 23 возачи надлежните се трудат да го намалат бројот на учесници. Секоја година тимот кој е последен во шампионатот не добива финансии од страна на Дорна, со цел да се наведат учесниците да се фокусираат на Мото2 класата наместо МотоГП.

Сеуште е неизвесно дали и Кавасаки ќе се врати во шампионатот, иако за „зелените“ фокусот во моментот е на WSBK шампионатот каде се доминантни. Кавасаки го напушти МотоГП заради трошоците кои во нивната последна сезона изнесуваа 65 милиони евра, а за споредба нивниот буџет во Супербајк шампионатот е под 10 милиони евра по сезона. Со намалувањето на трошоците од 2016-та сепак се остава отворена врата за враќањето на Кавасаки што доколку се случи ќе следиме навистина возбудлив шампионат.

 

comments

Би можело да ве интересира

Возачот на Јамаха Теч 3 тимот, Јонас Фолгер, преку својот менаџер денеска го извести тимот дека нема да настапува на овогодинешниот МотоГП шампионат.

Правилникот според кој техничкиот директор на MotoGP, Дени Олдриџ, одлучува во однос на легалноста на аеродинамичните крилца нема да се промени во 2018 година.

Ducati ги следи Франко Морбидели и Франческо Бањаиа, двајца од најпросперитетните Италијански возачи во моментов, како и Светскиот шампион во Moto3 Јоан Мир.

Видеото започнува со претставување на производите на Kawasaki, односно едно лице како вози спортски модел во тунел. Но кога возачот излегува од тунелот, тој го вози концептот Ј.

Се огласи и производителот на сопирачките Брембо заради кој Априлија и Дукати најавија повлекување и бесплатна замена на главниот кочионен цилиндер кај поновите модели.

Дукати е првиот фабрички производител во МотоГП кој го претстави моторот со кој ќе се натпреваруваат Хорхе Лоренцо и Андреа Довициозо оваа сезона.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!