MotoGP

Aprilia се враќа во MotoGP од 2016 година

Новиот шеф на Априлија рејсинг тимот, Романо Албесиано, во интервјуто за MotoGP.com ги откри плановите на тимот според кои од 2016 Априлија се враќа како фабрички тим во МотоГП.

Следете нè на:

 

120601topAprilia со свој пулен во најсилната класа од 2016 година

Новиот шеф на Априлија рејсинг тимот, Романо Албесиано, во интервјуто за MotoGP.com ги откри плановите на тимот според кои од 2016 Априлија се враќа како фабрички тим во МотоГП.

Шампионатот во 2016 година ќе се раководи според новите правила и класата ќе наликува на сегашната „Open“ што за нив има многу поголема комерцијална смисла.

Оваа и идната сезона Априлија преку „IODA Racing team“ ќе собира податоци за електрониката и гумите, за во 2016 да настапи како фабрички тим во МотоГП шампионатот.

Како што е веќе познато, Сузуки тимот се враќа во шампионатот од следната сезона, а со доаѓањето на Априлија од 2016 конкурецијата ќе се зголеми во МотоГП.

Според регулативата на Дорна стартната листа најверојатно ќе остане на 22 возачи (за толку возачи гумите од Бриџстоун се бесплатни), па така дури и сега кога има 23 возачи надлежните се трудат да го намалат бројот на учесници. Секоја година тимот кој е последен во шампионатот не добива финансии од страна на Дорна, со цел да се наведат учесниците да се фокусираат на Мото2 класата наместо МотоГП.

Сеуште е неизвесно дали и Кавасаки ќе се врати во шампионатот, иако за „зелените“ фокусот во моментот е на WSBK шампионатот каде се доминантни. Кавасаки го напушти МотоГП заради трошоците кои во нивната последна сезона изнесуваа 65 милиони евра, а за споредба нивниот буџет во Супербајк шампионатот е под 10 милиони евра по сезона. Со намалувањето на трошоците од 2016-та сепак се остава отворена врата за враќањето на Кавасаки што доколку се случи ќе следиме навистина возбудлив шампионат.

 

Би можело да ве интересира

„Можеме да се бориме за победа, но Хорхе и Марк исто така се добри на оваа патека. Затоа сметам дека воопшто нема да биде лесно“ - Андреа Довициозо.

Пред вас е Suzuki GSX-R1000 – Ryuyo, супербајк кој има 209 коњски сили и тежина од 167 килограми. За жал, од овој модел ќе бидат произведени само 20 примероци кои ќе имаат цена од 29.990 евра.

Марк Маркез призна дека добро се справува со периодот во кој нема постигнато ниту една победа во премиерната класа.

Можеби тоа е само земја на слободи во однос на полуавтоматските оружја. Но се чини дека во иднина жителите на Америка нема да имаат избор во однос на тоа каков мотоцикл ќе можат да купат.

Валентино Роси вели дека се разгледува идејата за радикална промена кај Yamaha со цел да се решат проблемите со кои се соочува тимот.

Moto Guzzi ја претстави новата спортска верзија на нивниот Moto Guzzi V9 Bobber кој сега ќе има поголеми тркала, единечно седиште и црн издув.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!