MotoGP

Алеш Еспаргаро на два пати спречи да не падне со помош на рацете

„Постојано го губев предниот дел. Всушност, два пати успеав да го задржам мотоциклот со помош на рацете. Имав навистина многу среќа“- Алеш Еспаргаро

Следете нè на:

 

Додека Маверик Вињалес го прославуваше првиот подиум за Suzuki по враќањето во MotoGP, неговиот тимски колега Алеш Еспаргаро мораше да се задоволи со шестото место на трката која се оддржа во Ле Ман минатиот викенд.

PA1920651.0008

Во првиот круг, Еспаргаро успеа да се искачи до шесто место, а во шестаесетитот круг тој дури беше и на четвртата позиција.

Сепак, во трка во која дури осум возачи имаа проблеми, и Еспаргаро се мачеше. Тој на два пати успеа да спречи пад со помош на рацете.

„Бев агресивен во првиот дел од трката и имав добра брзина во првиот круг. Бев компетитивен и се борев со Маверик. Мотоциклот беше навистина добар,“ изјави Еспаргаро.

„Но тогаш забележав дека имам проблем со предниот дел. Два пати со помош на рацете успеав да спречам да не паднам. Имав голема среќа. Едноставно не ми е јасно што се случи.“

„Не знам дали и другите возачи паднаа поради истиот проблем со кој се соочував и јас. Очигледно нешто се случи со мојата предна гума, бидејќи не бев побавен за 3 или 4 десетинки туку за речиси 2 секунди.“

„Тоа беше навистина чудно и треба да разбереме зошто се случи. Во секој случај, на трката имав добра предност пред останатиот возач и само сакав да ја завршам и да освојам поени.“

„Но сепак е штета бидејќи можев да се борам за место на подиумот. Единствената позитивна работа е што со помош на рацете, два пати успеав да спречам да не паднам. Сепак, три трки по ред меѓу првите шест возачи е добро.“

Еспаргаро се наоѓа на седмото место во генералниот пласман со пет поени заостанување во однос на неговиот помлад брат, Пол, и седум поени од Вињалес.  

comments

Би можело да ве интересира

Дукати е првиот фабрички производител во МотоГП кој го претстави моторот со кој ќе се натпреваруваат Хорхе Лоренцо и Андреа Довициозо оваа сезона.

Новото правило со себе носи и голем број на услови кои мора да бидат исполнети. На пример, воздушното перниче задолжително мора да ги штити рамото и клучната коска, а заштитата на грбот не е задолжителна. 

Со оглед на тоа дека се влошува временската состојба, беше донесена одлука да се одложи деветата етапа, а тимовите да се префрлат во следниот камп кој се наоѓа во Салта, Аргентина.

Сем Сандерленд заздравува од повредата поради која мораше да се повлече од релито Дакар и веќе во текот на денешниот ден се очекува да се врати во Европа.

Корпорацијата Honda Racing објави дека Алберто Пуиг ќе биде назначен за нов тимски менаџер на тимот Repsol Honda. Тој ќе стартува со извршување на новата функција започнувајќи од првиот MotoGP тест од сезоната кој ќе се оддржи од 28-30 јануари на патеката во Малезија.

Како што одминуваат деновите од релито Дакар, се чини дека победата која ја постигна Жоан Бареда на петтата етапа ќе биде од голема важност.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!