Мотоцикли

YZF-R1 2015 - Година на „кецот“

Новиот R1 кој со нетрпение се очекуваше на саемот „EICMA“ во Милано беше ново поглавје во светот на Суперспорт моторите.

Следете нè на:

 

phoca thumb l yamaha eicma2014 020Момент од претставувањето на новиот R1 на саемот „EICMA“ во Милано

Новиот R1 кој со нетрпение се очекуваше на саемот „EICMA“ во Милано беше ново поглавје во светот на Суперспорт моторите.

Сега во 2015 Јамаха започнува со кампања со која треба да ја одбележи сезоната како година на „кецот“. Минатата недела во Милано Италија тимот на Јамаха ги претстави своите тркачки пулени со кои ќе се натпреварува на регионалните и на светските трки.

Следната недела во Австралија новинарите ќе имаат прилика одблиску да се запознаат со новиот R1 во неговата природна средина, на тркачката патека. Во оваа насока, Јамаха објави две куси видеа со кои само ја подгрева атмосферата.

Во првото видео се враќаме на самиот почеток, од дизајнот на моторот до неговото создавање, додека пак во второто видео се возиме на патеката „Sugo“ со новиот R1.

Би можело да ве интересира

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Можеби изгледа како застрашувачка визија за иднината, но роботот на Акрапович му овозможува на Словенечкиот специјалист за издуви да ги тестира своите производи на еден високо технолошки начин.

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Мото клубот Конзули од Битола својот 8-ми мото собир ќе го организира на 11-ти август со почеток од 17 часот во ноќниот клуб Парадизо во Битола.

Автономното сопирање не е некоја новост во транспортната индустрија. Веќе неколку години автомобилите се опремени со вакви системи. Но во однос на безбедносната технологија, мотоциклите малку заостануваат.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!