20
Сре, Сеп
Мотоцикли

Yamaha го претстави новиот R1 во Милано

Во Јапонија кога ќе се роди бебе традиција е да се завитка во кимоно проследено со молитва за здрав и безбеден живот. Во вторникот на саемот „EICMA“ во Милано, Јамаха ги приреди истите почести за нивното ново чедо, YZF-R1 2015.

Следете нè на:

 

Yamaha -R1-1Адети како за новороденче - момент од претставувањето на новиот R1

Во Јапонија кога ќе се роди бебе традиција е да се завитка во кимоно проследено со молитва за здрав и безбеден живот. Во вторникот на саемот „EICMA“ во Милано, Јамаха ги приреди истите почести за нивното ново чедо, YZF-R1 2015.

Инженерите на Јамаха вложија многу труд во новиот R1, како што беше и најавувано, во однос на претходникот задржано е само името, се останато е променето. Како што се забележува и од новиот изглед, моторот е направен со една цел на ум - тркачката патека.

Агрегатот со 4 линиски цилиндри развива 200кс, а тежи само 199кг. Ова е постигнато благодарение на скратеното меѓуоскино растојание, „опашката“ е изработена од магнезиум, исто како и фелните, па така новиот R1 има тежина од само 199кг со сите течности, или 179кг сува тежина. На хартија овие бројки изгледаат импресивно, но според зборовите на инженерите од Јапонија, вистинското чудо е во електрониката.

Електрониката која е вградена во новиот R1 е изведена од МотоГП технологијата, моторот е опремен со повеќенаменски сензори кои за прв пат на уличен мотор ги вршат мерењата во 6 оски. Со ова е овозможено вистинско 3D управување со шасијата и самиот агрегат. Накусо кажано, моторот од фабрика доаѓа со Traction Control, Slide Control, Front Lift Control, Quickshifter, Launch Control, ABS и Unified Brake System. Благодарение на целата оваа електроника, возењето како на улица така и на патеката за секој возач ќе биде уникатно.

Yamaha-R1-2На презентацијата на новите модели присуствуваа Валентино Роси и Хорхе Лоренцо

Новиот R1 носи олеснета алуминиумска Делтабокс шасија. Сите елементи се варени наеднаш правејќи ја структурата на целата шасија една целина, а моторот е затегнат за шасијата во четири точки. Како што спомнавме и погоре, главен адут за олеснувањето на целиот мотор е задниот дел од рамот кој е изработен од магнезиум. Иако тежината е главниот адут на новиот модел, сепак за целосната компактност придонесува и кусото меѓуоскино растојание кое сега изнесува  1,405мм, 10мм покусо од претходниот модел.

Предната и задната суспензија се целосно подесиви. Предните пушки (UpsideDown) со димензии од 43мм имаат простор од 120мм за од на тркалото, а задната вилушка содржи монокрос систем за суспензија кој е дизајниран да го оптимизира преносот на силата од моторот на задното тркало.

Системот за кочење е составен од ABS и системот на Јамаха наречен UBS (Unified Braking System). УБС системот за кочење функционира на тој начин што кога возачот притиска на предната кочница системот ја дозира и задната, а кога возачот притиска на двете кочници, тогаш UBS системот се грижи за еднаква распределба на силата на кочење на двете тркала. Дополнително на ова, системот при кочењето ги зема во обзир податоците од сензорите на моторот кој му ја кажуваа брзината на кочење, аголот на навалување и неколку други параметри според кои кочењето се дозира на соодветното тркало.

yamaha-eicma2014-020Штандот на Јамаха на саемот во Милано беше еден од нај посетуваните

При олеснувањето на моторот кај новиот модел е заменет и резервоарот, па така наместо челичен овојпат имаме 17 литарски алуминиумски резервоар. Фелните исто така се олеснети, магнизиумски со 10 краци кои штедат вкупно 900 грама на целата тежина.

На целата оваа опрема ќе ја додадеме и фантастичната нова инструмент табла, овојпат во боја на која можете да ја промените дури и позадината (црна или бела), а откако ќе се одлучите за тоа дали ќе возите во уличен мод или пак модот за на стаза, инструмент таблата ќе ви покажува различни информации кои варираат од брзината во која возите до мерач на кругови.

Јамаха дефинитивно ги изненади сите на саемот со новиот модел, цената сеуште не е позната за нашиот пазар, а се надеваме дека ќе имаме прилика да го провозиме и да ви ги пренесеме искуствата од новиот ѕвер на Јамаха. До тогаш уживајте во галеријата која ја направивме за вас на саемот „EICMA“ во Милано.

comments

Би можело да ве интересира

Роси се обидува да се врати на Арагон, доколку успее ќе загуби бодови од само една трка и ќе остане во борбата за шампионатот.

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

Словенечкиот производител на издуви Акрапович објави едно видео на кое може да се види како звучат сите супербајк мотоциклите кои користат нивни издуви. Засилете го звукот и уживајте.

За 2018 година верзијата на Kawasaki Z900 која има 93 коњски сили (70kW) ќе им биде достапна на сите оние кои имаат А2 лиценца.

Дали некогаш сте се нашле позади некој постар возач кој веројатно повеќе не би требало да биде дел од сообраќајот? Што велите за моторџија кој има 101 година?

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!