23
Нед, Јул
Мотоцикли

Yamaha го претстави новиот MT-10

Со желба да станат најдобри во сè попопуларната „super naked“ категорија, Yamaha најави фантастична машина која очигледно сака да го превземе местото на BMW S1000R.

Следете нè на:

 

yamaha 2016 19Yamaha MT-10 2016

Со желба да станат најдобри во сè попопуларната „super naked“ категорија, Yamaha најави фантастична машина која очигледно сака да го превземе местото на BMW S1000R.

За моторот:

Новиот MT - 10 за прв пат беше претставен на овогодинешниот саем „ECIMA“ во Милано. На прв поглед можеби ќе ви личи на  нешто помеѓу Triumph Speed Triple и Johnny 5, но во суштина тој е соголен YZF-R1.

Тој го има истиот линиски агрегат со зафатнина од 999 кубика кој сигурно ќе има нешто повеќе од 165 коњски сили.  Тој ја има и истата шасија, задна вилушка, суспензија и тркала како и YZF-R1. Низ светот, MT - 10 ќе биде на чело на се поголемата MT фамилија која и донесе огромен успех на Yamaha. MT - 10 и MT - 09 се на листата на најдобро продавани мотоцикли за 2015 година.

Како и кај MT-09, и моделот MT-10 ќе овозможи избор од три начини на возење како и три можности за контрола на стабилноста. Системот функционира на тој начин што постојано внимава задното тркало да не се закочи.  Доколку се случи тоа, системот ја корегира гаста како и волуменот на вбризгување на гориво за да му помогне на возачот да ја поврати контролата.

yamaha 2016 20„Соголениот“ R1 беше претставен на саемот „EICMA“ во Милано

Моделот  MT - 10 исто така ќе има и „Assist & Slipper Clutch“ за да го олесни менувањето на брзина. Се повеќе, овој додаток станува составен дел кај оваа класа на мотоцикли. Исто како и ЛЕД светлата кои ги има напред и позади.

Можеби конфузно, со оглед на намената на овој мотоцикл, но и круз контролата е исто така стандарден дел. Дали ова би бил вашиот прв избор за подолги патувања?

На прес конференцијата на која присуствувавме пред почетокот на саемот од Yamaha нагласија дека овој мотоцикл е дизајниран за да може да прими многу додатоци од асортиманот на Yamaha како што е држач за мобилен и торба.

yamaha 2016 21Штандот на Јамаха предизвика големо внимание благодарение на новиот MT-10

Во меѓувреме, двојниот 320 милиметарски преден диск заедно со 220 милиметарскиот заден диск ќе им овозможи вистинско задоволство на сите љубители на MT-10.  ABS сопирачките се стандарден дел.

Меѓу другото, овој мотоцикл има:

  • Одлична положба за возење
  • Прекрасен дизајн на предниот дел
  • 1400 милиметри растојание меѓу оските
  • Носечка рамка од алуминиум
  • Алуминиуски бандаши со пет краци
  • Стандарден 12v приклучок
  • Мултифункционален LCD екран
  • Систем за брза промена

Достапност:

Мотоциклот ќе биде достапен во Европа во Мај 2016 година.  За сега нема најава за цената но со оглед на тоа што се работи за „соблечен“ R1 не очекуваме сума која ќе може секој да си ја дозволи.

 

comments

Би можело да ве интересира

А2 мотоциклите се мостот за оние возачи кои не сакаат повеќе да возат мотоцикли со зафатнина од 125cc но кои се уште не можат да возат мотоцикли од А категорија.

Полицијата од Јужен Шилдс се обдува да го спречи антисоцијалното однесување од страна на мотоциклистите со помош на дронови, а цел на дронот се возачите за кои имаат информации дека возат невнимателно.

Кога сакате да се возите со некој пријател но не сакате тој да седи заедно со вас на мотоциклот, или пак кога треба да пренесете голем број на работи, тогаш страничната приколка за мотоцикл е токму она што ви треба. Погледнете ги овие пет навистина интересни приколки.

Suzuki Gixxer купот ја започна својата трета сезона, како и секогаш со несебична поддршка од страна на Motul. Од 7-ми до 9-ти јули на патеката Кари во Коимбаторе (Индија), посетителите имаа можност да уживаат во новите аспекти кои ги воведоа организаторите со цел уште повеќе да го подобрат концептот на натпреварувањето.

Уште еден дел од сложувалката за 2018 година си дојде на свое место. Во понеделникот, Aspar потврди дека Алваро Баутиста го продолжи договорот и ќе остане дел од тимот и во 2018 година.

MotoGP мотоциклите во последниот период станаа неверојатно комплицирани и на рачките има голем број на копчиња за контрола на возењето. Но Скот Рединг од тимот на Pramac Ducati ќе ни го објасни значењето на секое од нив посебно.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!