Мотоцикли

Wunderlich создаде хибриден BWM мотоцикл со погон на две тркала

Мотоциклите со погон на двете тркала не се новост и сè повеќе компании ја развиваат оваа технологија. Германската компанија Wunderlich го создаде BMW R1200GS LC со погон на две тркала така што му додаде 7,6 киловатен мотор на предното тркало.

Следете нè на:

 

wunderlich bmw r1200gs lc 001 1BMW R1200GS со погон на две тркала

Мотоциклите со погон на двете тркала не се новост и сè повеќе компании ја развиваат оваа технологија. Германската компанија Wunderlich го создаде BMW R1200GS LC со погон на две тркала така што му додаде 7,6 киловатен мотор на предното тркало.

Wunderlich на оваа иновација работеше со италијанската компанија Еволт. Енергијата која се создава при сопирање се складира во мал акумулатор кој се наоѓа под задниот дел на моторциклот. Оваа енергија може да се користи при возењето напред како и при возењето наназад. Возачот може да го одбере правецот со притискање на едно копче.  Wunderlich сѐ уште не кажале како се контролира моќта кај предното тркало и дали таа е секогаш вклучена или не.

Овој моторцикл има тежина од 238 килограми и може да носи уште 211 килограми. Напојувањето на предното тркало, дури и само со 7,6 киловати, помага во безбедно пренесување на работите. Wunderlich ја престави својата креација на овогодинешниот саем „EICMA“ во Италија. Имаме чувство дека неколку сопственици на BMW со нетрпение чекаат да дознаат за можностите за производство.

 

comments

Би можело да ве интересира

Луѓето од „Jennings“ повторно имаат нешто интересно за нас. Овој пат се мото компании кои произведуваат автомобили.

Италијанецот призна дека не очекува да биде компетитивен на првата трка која ќе се оддржи на патеката во Катар следниот месец. Во текот на минатата сезона, тој постојано имаше проблем со забрзувањето.

Неколку зборови зошто аеродинамиката е важна и зошто тимовите посветуваат толку внимание на неа.

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!