23
Сре, Авг
Мотоцикли

Vespa Primavera: Враќање во иднината

Следете нè на:

 

Со насловот најлесно може да се опише новата Веспа, трета генерација на веспа со автоматски пренос која го интегрира изгледот од минатото со технологијата од иднината.


primavera-1Vespa Primavera 150 2014

Со насловот најдобро може да се опише новата Веспа, трета генерација на веспа со автоматски пренос која го интегрира изгледот од минатото со технологијата од иднината.

Она што во 1968 година го започна „Vespa“ веќе се наоѓа во историските книги за моторите. Италијанската икона е препознатлив бренд ширум светот, а од неодамна со засилено темпо се шири низ Азискиот континент. Впрочем на презентацијата на новиот модел „Primavera“ имавме ексклузивна можност да бидеме дел од малубројната екипа која се запозна со новата Веспа еден ден пред официјалната презентација на саемот „EICMA“ во Милано, заедно со претставниците на Веспа фабриката во Виетнам во која се произведуваат новите модели за Азија.

primavera-3Ќе биде достапна со агрегат од 50 и 150цц

Да се навратиме на новата „Primavera“. Моделот е поголем од неговиот претходник „LX“ кој веќе престана да се произведува. Иако во центиметри разликата не е голема, визуелно е видливо дека има промена во димензиите. Растојанието на седиштето и рачките за управување е зголемено, а со тоа има и повеќе простор за нозете на возачот, па повисоките веспаџии нема да имаат проблем со новиот модел.

Агрегатот кој се вградува во новата Веспа е со зафатнина од 49,9цц и 154,8цц, двата модели се четворотактни (за Европскиот пазар), а новата „Примавера“ е значително подобрена и вo технолошки аспект. Како што истакна и директорот на Веспа на презентацијата, „она што инженерите се потрудија да го направат е Веспа која во следните 10 години нема да има потреба да биде надградена, и модел кој ќе остане во историјата на брендот“.

За таа цел е направена нов агрегат кој функционира на принцип на стариот, но со подобрувања. Па така три-вентилскиот агрегат сега развива 9,5 киловати, а вбризгувањето на бензинот е преку системот „PFI“ (Port Fuel Injection). Одделот за развој на Веспа направил навистина одлична работа со суспензијата, новиот модел според зборовите на главниот инженер е подобрен во однос на претходникот до тој степен што воопшто и не се чувствуваат вибрациите при возењето.

Изгледот на новата Веспа Примавера е за респект, деталите како што се никлуваниот прстен околу предното светло, инструмент таблата која е во стилот на првата Веспа, и задницата која е неодолива го комплетираат она што го навестивме во насловот, нова технологија во пакување кои ќе ги воодушеви фановите на старата добра Веспа.

primavera-2Ексклузивни слики од новиот модел пред официјалната презентација на саемот „EICMA“ во Милано

Новиот модел ќе биде достапен во 6 бои (Азурно сина, црвена, кафена, бела, црна и тегет), а цената се очекува да биде малку по висока од онаа на „LX“ моделот. Овластен увозник за Веспа и целата Пијаџо групација за Македонија е фирмата Динамикс од Скопје.

Повеќе фотографии од моделот ќе објавиме во текот на утрешниот ден, кога ќе биде и официјалното претставување на новата Веспа.

 

comments

Би можело да ве интересира

Се одлучивте за прв пат да ја посетите тркачката патека на еден од отворените денови, во продолжение ќе прочитате сè што треба да знаете за новото искуство.

Уште еден потпис на МотоГП возач за следната сезона, Карел Абрахам го продолжи договорот со тимот на Aspar.

Тимот на LCR Honda денеска соопшти дека од следната сезона ќе има двајца возачи, освен Кал Крачлоу за тимот ќе настапува и Такаки Накагами. 

Со цел да се подигне мото културата, да се насочи енергијата на младите возачи на вистинското место, а можеби и да се пронајде некој нов Роси од нашите простори во план е организација на слободен тренинг на патеката Серез во Грција.

Тимот на „Aruba.it Racing - Ducati“ и Марко Меландри со заедничко соопштение денеска објавија дека ја продолжуваат соработката и во 2018 година во Motul Superbike шампионатот.

Марк Маркез призна дека воопшто не размислувал за борбата за титулата откако во последниот круг се обиде да го претекне Андреа Довициозо. Вели, ако не се обидев, немаше да можам да заспијам.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!