Мотоцикли

Се појавија детали за Honda CBR1000RR 2017

Нашите колеги од „NieuwsMotor “дојдоа до техничките спецификации на Honda CBR1000RR 2017. Според нив, новиот супербајк ќе има дополнителни 10 коњски сили, а и неговата тежина ќе биде зголемена за 15 килограми. Меѓу другите додатоци се и Öhlins полу-активната суспензија, различни модели на возење и контрола на тракцијата.

Следете нè на:

 

Нашите колеги од „NieuwsMotor “дојдоа до техничките спецификации на Honda CBR1000RR 2017. Според нив, новиот супербајк ќе има дополнителни 10 коњски сили, а и неговата тежина ќе биде зголемена за 15 килограми. Меѓу другите додатоци се и Öhlins полу-активната суспензија, различни модели на возење и контрола на тракцијата.

Новата Honda CBR1000RR ќе биде во согласност со Euro 4 стандардот, а од компанијата велат дека 90 % од машината е редизајнирана за моделот за 2017 година.

honda logo

Од сите мотоцикли кои ќе дебитираат на INTERMOT шоуто утре, ние со нетрпение ќе очекуваме да го видиме Honda CBR1000RR 2017.

Од неколкуте фотографии кои досега беа објавени, можевме да забележиме дека има драстични промени на каросеријата на мотоцикот, иако рамката и шасијата изгледаат речиси идентично како и кај другите машини. На рекламата што ја објави Honda за новиот CBR1000RR, потенцијалот беше ставен на V4 моторот.

Ова претставува интересен предлог од страна на Honda, која постојано ја доведува во прашање иднината на пазарот за спортски мотоцикли. Тие неодамна презедоа чекори за повеќе да не се натпреваруваат во суперспорт категоријата.

Но она што ќе биде претставено на INTERMOT претставува јасен сигнал за тоа каде се движи Јапонската компанија.

Ако оваа информација е точна, би рекле дека Honda барем го довела CBR1000RR до ниво каде што ќе може да се натпреварува со останатите брендови. Главната работа секако е во деталите, а тие информации ќе ги добиеме утре.

Во однос на спецификациите, Honda CBR1000R 2017 ќе има 190 коњски сили и тежина од 200 килограми. 

Би можело да ве интересира

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Можеби изгледа како застрашувачка визија за иднината, но роботот на Акрапович му овозможува на Словенечкиот специјалист за издуви да ги тестира своите производи на еден високо технолошки начин.

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Мото клубот Конзули од Битола својот 8-ми мото собир ќе го организира на 11-ти август со почеток од 17 часот во ноќниот клуб Парадизо во Битола.

Автономното сопирање не е некоја новост во транспортната индустрија. Веќе неколку години автомобилите се опремени со вакви системи. Но во однос на безбедносната технологија, мотоциклите малку заостануваат.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!