Мотоцикли

Saietta: Електричен мотор од иднината

motori saietta-eicma-1Саемот „EICMA“ во Милано изобилуваше со нови модели, концепти, но и претставување на сериски мотоцикли кои се непознати за пошироката јавност, како што е моделот „Saietta“.

Следете нè на:

 

saietta-eicma-1

Саемот „EICMA“ во Милано изобилуваше со нови модели, концепти, но и претставување на сериски мотоцикли кои се непознати за пошироката јавност, како што е моделот „Saietta“. Иако името му звучи италијански, а изгледот е повеќе од егзотичен, сепак овој модел е производ на Лондонската компанија „Agility Global“. Моторот за прв пат беше претставен на саемот за мотори „MCN“ во Лондон во февруари 2011-та, а беше присутен и на неколку саеми потоа, за да биде повторно изложен во Милано.

saietta-eicma-2

„Saietta“ е достапен во две варијанти, „Saietta S“ и „Saietta R“. Иако визуелно е тешко да ги разликувате, првиот е замислен како урбан електричен мотор, а вториот како електричен брзински мотор на иднината. Гледајќи ги перформансите оправдано е постоењето на два модела,  „Saietta S“ има батерии кои овозможуваат забрзување од 0-100км/ч за 5,6 секунди, и автономија од 94 изминати километри + резерва за 13км. Послабиот модел има оптимален капацитет на батеријата од 4,9kWh, односно максимален од 5,3. Тој тежи 135кг, а батериите развиваат моќност еднаква на 46кс.

saietta-eicma-3

Кај појакиот модел „Saietta R“ забрзувањето е подобрено и изнесува 4,1 секунда за да дојде стрелката на фамозните 100км/ч, а просечната автономија на возење изнесува 120км. Иако звучи нелогично, зголемената автономија се постигнува благодарение на технологијата која овозможува полнење на батериите секојпат кога ја намалувате брзината на моторот. Батериите на овој модел произведуваат моќност еднаква на 91кс, па дефинитивно нема да му забележите за недостатокот од звук.

Сепак време е да ја прекинеме научната фантастика. Цената на „Saietta S“ изнесува 16.000 евра, а на „Saietta R“ 21.000 евра.

Би можело да ве интересира

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Можеби изгледа како застрашувачка визија за иднината, но роботот на Акрапович му овозможува на Словенечкиот специјалист за издуви да ги тестира своите производи на еден високо технолошки начин.

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Мото клубот Конзули од Битола својот 8-ми мото собир ќе го организира на 11-ти август со почеток од 17 часот во ноќниот клуб Парадизо во Битола.

Автономното сопирање не е некоја новост во транспортната индустрија. Веќе неколку години автомобилите се опремени со вакви системи. Но во однос на безбедносната технологија, мотоциклите малку заостануваат.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!