Мотоцикли

Saietta: Електричен мотор од иднината

motori saietta-eicma-1Саемот „EICMA“ во Милано изобилуваше со нови модели, концепти, но и претставување на сериски мотоцикли кои се непознати за пошироката јавност, како што е моделот „Saietta“.

Следете нè на:

 

saietta-eicma-1

Саемот „EICMA“ во Милано изобилуваше со нови модели, концепти, но и претставување на сериски мотоцикли кои се непознати за пошироката јавност, како што е моделот „Saietta“. Иако името му звучи италијански, а изгледот е повеќе од егзотичен, сепак овој модел е производ на Лондонската компанија „Agility Global“. Моторот за прв пат беше претставен на саемот за мотори „MCN“ во Лондон во февруари 2011-та, а беше присутен и на неколку саеми потоа, за да биде повторно изложен во Милано.

saietta-eicma-2

„Saietta“ е достапен во две варијанти, „Saietta S“ и „Saietta R“. Иако визуелно е тешко да ги разликувате, првиот е замислен како урбан електричен мотор, а вториот како електричен брзински мотор на иднината. Гледајќи ги перформансите оправдано е постоењето на два модела,  „Saietta S“ има батерии кои овозможуваат забрзување од 0-100км/ч за 5,6 секунди, и автономија од 94 изминати километри + резерва за 13км. Послабиот модел има оптимален капацитет на батеријата од 4,9kWh, односно максимален од 5,3. Тој тежи 135кг, а батериите развиваат моќност еднаква на 46кс.

saietta-eicma-3

Кај појакиот модел „Saietta R“ забрзувањето е подобрено и изнесува 4,1 секунда за да дојде стрелката на фамозните 100км/ч, а просечната автономија на возење изнесува 120км. Иако звучи нелогично, зголемената автономија се постигнува благодарение на технологијата која овозможува полнење на батериите секојпат кога ја намалувате брзината на моторот. Батериите на овој модел произведуваат моќност еднаква на 91кс, па дефинитивно нема да му забележите за недостатокот од звук.

Сепак време е да ја прекинеме научната фантастика. Цената на „Saietta S“ изнесува 16.000 евра, а на „Saietta R“ 21.000 евра.

comments

Би можело да ве интересира

Луѓето од „Jennings“ повторно имаат нешто интересно за нас. Овој пат се мото компании кои произведуваат автомобили.

Италијанецот призна дека не очекува да биде компетитивен на првата трка која ќе се оддржи на патеката во Катар следниот месец. Во текот на минатата сезона, тој постојано имаше проблем со забрзувањето.

Неколку зборови зошто аеродинамиката е важна и зошто тимовите посветуваат толку внимание на неа.

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!