25
Саб, Фев
Мотоцикли

Разлики помеѓу BMW F800GS и Adventure

Дали новиот BMW F800GS Adventure и ист како F800GS само со поголем резервоар? Не сосема.

Следете нè на:

 

bmw-gs800BMW F800GS

Дали новиот BMW F800GS Adventure и ист како F800GS само со поголем резервоар? Не сосема.

Новиот модел има 24 литарски резервоар (8 литри повеќе отколку F800GS), поинаква каросерија, поголем екран, повисоко седиште, шипка за заштита на моторот.

BMW тврдат дека поголемиот резервоар ќе му овозможи на мотоциклот дополнителни 120km. F800GS Adventure ќе има можност за ASC и ESA.

Табелата подолу ги прикажува техничките разлики помеѓу двата модела.

BMW F800 GS против F800GS Adventure

  BMW F 800 GS BMW F 800 GS Adventure
Резервоар 16 литри 24 литри
Висина на седиште 880 mm 890 mm
Најниска поставеност 850 mm 860 mm
Опција за спуштање да, 820 mm не
Тежина 214 kg 229 kg
Макс. товареност 230 kg 225 kg
Димензии Д / Ш / В 2,300 / 920 / 1,345 mm 2,305 / 925 / 1,450 mm
Потрошувачка на бензин    
при 90 / 120 km/h 3.8 / 5.2 l 4.3 / 5.7 l
Цена 12.500 € наскоро

Динамикс од Скопје е увозник на мотоцикли од програмата на BMW.

 

comments

Би можело да ве интересира

Новинарите од „MCN“ пред неколку години предвидуваа дека Honda ќе направи V4 Супербајк кој ќе има големи сличности со MotoGP мотоциклот. Мислам дека оригиналната гласина започна со „V5 power plant“ ако тоа ви дава некаква претстава за тоа колку долго се врти приказнава.

Подгответе се за ова неверојатно видео кое сигурно ќе ве направи многу популарен меѓу колегите на работа. Подгответе се да изгубите неколку минути од вашиот живот кои никогаш повеќе нема да ги вратите назад.

Новата мото сезона во САД започна во Флорида откако Harley Davidson ги повика возачите да присуствуваат на седумдесет и шестото издание на „Daytona Bike Week“ кое ќе се оддржи во Флорида.

Шефот на Movistar Yamaha, Масимо Мерегали смета дека тркачката симулација која ја имаше Вињалес ја потврдува неговата брзина; Валентино Роси е фокусиран на тестирање на голем број на сетапи

Освојувачот на 13 титули во ТТ, Мајкл Данлоп, на трките во 2017 година ќе настапи на Suzuki. Тој ќе остане во Hawk Racing тимот и ќе вози под знамето на Bennetts Suzuki.

Марко Меландри го подобри своето темпо на новите пневматици за време на тестот на Филип Ајленд. На крајот тој заврши со време кое беше послабо за само 0.030 секунди од времето кое го постигна Џонатан Реа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!