22
Саб, Јул
Мотоцикли

Новитет: Kawasaki Z1000

Нај радикалниот супернејкед модел беше претставен на саемот „EICMA“ во Милано, неговото име е : Kawasaki Z1000

Следете нè на:

 

z1000-motoriМомент од откривањето на новиот модел во Милано

Нај радикалниот супернејкед модел беше претставен на саемот „EICMA“ во Милано, неговото име е : Kawasaki Z1000

За разлика од неговиот претходник кој беше покриен со пластични делови, кај новиот модел се отстранети сите непотребни покривки со цел да се истакне фунцкионалноста на деловите. Слободно можеме да кажеме дека Кавасаки со новиот Z1000 ги подигна очекувањата за секој нов нејкед модел на едно сосема повисоко ниво.

Сепак промените на новиот Z1000 не се само во предната маска и агресивниот изглед, инженерите на „зелените“ овојпат добро ги засукале ракавите. Нов агрегат и шасија, кои се погрижија мото светот да го добие нај радикалниот нејкед мотор кој Јапонците го опишаа како „sugomi“. Сугоми е јапонски збор кој ја опишува аурата односно енергијата која некој човек или предмет ја емитува, а луѓето од страна ја чувствуваат без да биде видлива. Сугомито на новиот Z1000 се чувствува на прв поглед, застршувачки изглед, моќ која зрачи.

Најзначајни технички карактеристики кај новиот модел се агрегатот, новиот рам, суспензијата, тркалата но и новата позиција на седење. Агрегатот е четворотактен линиски со 16 вентили, зафатнина од 1043цц и моќност од 142кс, секако со водено ладење. Спортскиот стил на моторот е дополнет со новите мапи кои нудат фантастично забрзување и при среден вртежен момент. Исто така новиот Z1000 доаѓа со пократки брзини што го прави уште по стартен од неговиот претходник. Иако потрошувачката не е позната, новиот Z1000 доаѓа со резервоар со капацитет од 17 литри за поголема автономија.

Рамот е алуминиумски, лесен но истовремено ригиден и овозможува брзо и прецизно управување со моторот. Во важните карактеристики ги споменавме и тркалата кои сега се со шест краци, а тежат за 1,5кг помалку од претходните. Тука секако е и новиот систем за кочење, кој според зборовите на инженерите од Кавасаки е далеку подобар од претходниот. Сите кои возеле Кавасаки знаат со каков систем за кочење располагаат моторите, па се прашуваме колку подобро може да биде кочењето од тоа?

Нов важен момент е позицијата на седење, со навалена предница и подигната задница, самата позиција на возачот делува агресивно. Сепак целта не беше да се добие агресивен изглед на возачот, туку подобрена позиција за време на возењето, а тоа е добиено благодарение на намалената висина на седиштето, ергономичниот резервоар и пониската поставеност на рачките за управување. На овој начин, возачот има подобра контрола врз моторот, а и изгледа подобро отколку на претходниот модел.

Новиот модел ќе биде достапен во три комбинации на бои: Golden Blazed Green / Metallic Graphite Gray, Candy Burnt Orange / Metallic Spark Black, Flat Ebony / Metallic Spark Black. Увозникот на Кавасаки за Македонија, Динамикс ќе се потруди да го донесе новиот модел во салонот веднаш штом ќе биде достапен, а ние се надеваме дека први ќе имаме прилика да го провозиме и да ви ги пренесеме импресиите од тест возењето. 

 

comments

Би можело да ве интересира

А2 мотоциклите се мостот за оние возачи кои не сакаат повеќе да возат мотоцикли со зафатнина од 125cc но кои се уште не можат да возат мотоцикли од А категорија.

Полицијата од Јужен Шилдс се обдува да го спречи антисоцијалното однесување од страна на мотоциклистите со помош на дронови, а цел на дронот се возачите за кои имаат информации дека возат невнимателно.

Кога сакате да се возите со некој пријател но не сакате тој да седи заедно со вас на мотоциклот, или пак кога треба да пренесете голем број на работи, тогаш страничната приколка за мотоцикл е токму она што ви треба. Погледнете ги овие пет навистина интересни приколки.

Suzuki Gixxer купот ја започна својата трета сезона, како и секогаш со несебична поддршка од страна на Motul. Од 7-ми до 9-ти јули на патеката Кари во Коимбаторе (Индија), посетителите имаа можност да уживаат во новите аспекти кои ги воведоа организаторите со цел уште повеќе да го подобрат концептот на натпреварувањето.

Уште еден дел од сложувалката за 2018 година си дојде на свое место. Во понеделникот, Aspar потврди дека Алваро Баутиста го продолжи договорот и ќе остане дел од тимот и во 2018 година.

MotoGP мотоциклите во последниот период станаа неверојатно комплицирани и на рачките има голем број на копчиња за контрола на возењето. Но Скот Рединг од тимот на Pramac Ducati ќе ни го објасни значењето на секое од нив посебно.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!