26
Пон, Јун
×

Предупредување

JFolder: :files: Патеката не е папка. Патека: /home/motori/public_html/images/stories/vision50

×

Забелешка

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories/vision50

Мотоцикли

Новиот Vision 50 пристигна во салонот на Хонда

thumb_vision50-1Новиот скутер од Хонда наречен Vision 50 беше создаден со цел да понуди доверлив, забавен и мобилен скутер за ниска цена. Наменет за секојдневна употреба од различни профили на луѓе, тој нуди издржливост, безбедност и лесно управување на кое може да му позавиди секој скутер.

Следете нè на:

 

vision50-1

Новиот скутер од Хонда наречен Vision 50 беше создаден со цел да понуди доверлив, забавен и мобилен скутер за ниска цена. Наменет за секојдневна употреба од различни профили на луѓе, тој нуди издржливост, безбедност и лесно управување на кое може да му позавиди секој скутер.

Со мотор кој има ефикасно електронско вбризгување на бензинот, стабилна и лесна шасија, скутерот го користи и напредниот систем за кочење на Хонда наречен CBS (Honda's Combined Braking System), а вклучува и навистина голем простор за багаж. Vision 50 е паметен избор на секој кој сака да заштеди време и пари при секојдневниот превоз.{gallery}vision50{/gallery}

Штедењето на пари се однесува на економичниот едно-цилиндричен, четворотактен агрегат кој троши неверојатни 1.6 литри на 100 километри! Доколку се земе во обзир дека резервоарот е со капацитет од 5.5 литри, со едно полнење можете да поминете 285 километри. Доколку економичноста не е она што ве заинтересира, погледнете го големиот простор за багажот, а тука се и електричниот стартер, стилизираната инструмент табла и ергономската поставеност на седиштето за целосно задоволство.

Vision 50 е направен благодарение на богатото искуство на Хонда со скутерите. Првиот Хонда скутер е направен во далечната 1954 година, бил наречен Juno K, за четири години подоцна да биде заменет со легендарниот Super Cub (кај нас познат и под името Папаки). Со повеќе од 60 милиони произведени скутери, Super Cub е најпродаваниот скутер во светот.

{slide=Кликни овде за технички карактеристики}

Мотор
Тип Четворотактен OHC 2v со водено ладење
а
Зафатнина 49cm3
а
Пречник x Од

37.8 x 44 mm

а
Компресија 10: 1
а
Максимална силина

2.5kW/7,000min-1 (95/1/EC)

а
Максимален вртежен момент

3.5Nm/6,750min-1 (95/1/EC)  

а
Број на вртежи во празен од 1,900min-1
a
a a
a a
a
Систем за гориво
Вбризгување PGM-FI programmed fuel injection system
а
Капацитет на резервоар 5.5 литри
а
Потрошувачка 52км/л (при 30км/ч)
a
a a
a a
a
Електронски систем
Систем за палење Full-transistor battery ignition
а
Алансер Electric
а
Капацитет на акумулатор 12V/6AH
a
a a
a a
a
Пренос
Кумплунг

Dry-type, multi-plate shoe

а
Тип на кумплунг Continuously variable (V-Matic)
а
Тип на пренос V-Belt
a
a a
a a
a
Рам
Тип Underbone; steel tube
a
a a
a a
a
Шасија
Димензии

1,882 x 670 x 1,117mm

а
Меѓуоскино растојание 1,284mm
а
Агол на вилушка 27°
а
Траг на тркала 110mm
а
Висина на седиштето 785mm
а
Висина на моторциклот од тлото 144mm
а
Вкупна тежина 100kg (F: 40kg; R: 60kg)
а
Максимална носивост 165kg
a
a a
a a
a
Суспензија
Тип напред
Телескопски вилушки
а
  назад
Unit swingarm
a
a a
a a
a
Тркала
Тип напред
Алуминиумски
а
  назад
Алуминиумски
а
Фелни напред
14 x MT1.85
а
  назад
14 x MT1.85
а
Димензија на гуми напред
80/90-14 ()
а
  назад
90/90-14 ()
а
Притисок на гуми напред
200kPa
а
  назад
200kPa (со сопатник: 225kPa)
a
a a
a a
a
Кочници
Тип напред
220mm хидрауличен диск
а
  назад
130mm барабан

{/slide}

Цената на скутерот во салонот на Хонда изнесува 1990 евра.

comments

Би можело да ве интересира

Роси сега заостанува само седум поени зад новиот лидер, Андреа Довициозо, и три поени зад Вињалес. Следната трка ќе се оддржи во Германија на патеката Захсенринг по што ќе следува летната пауза.

Како што се навестуваше веќе подолго време, Франко Морбидели премина во MotoGP откако потпиша двогодишен договор со екипата на Marc VDS Racing.

Викендов на програмата е 8-та трка од МотоГП шампионатот која ќе се вози на патеката Асен во Холандија.

„Викендот во Каталуња, вклучувајќи го и тестот беше навистина големо искуство за мене. Сакам да го искористам знаењето кое го стекнав за да остварам што е можно подобар резултат“ – Јохан Зарко.

„Секако дека временските услови секогаш се непредвидливи и прават работите да се менуваат многу брзо. Затоа мораме да бидеме подготвени да се адаптираме исто како што направивме минатата сезона и во 2014 година“ – Марк Маркез

Откако на големо изненадување, прилично рано беше објавен календарот за следната сезона во Формула 1, се поставува прашањето како тоа ќе влијае на MotoGP календарот за следната сезона.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!