Мотоцикли

Нови модели: Honda CTX 700 и CTX 700N

Продолжувајќи да ги брише границите помеѓу различните видови на мотори, Honda  ќе не почести со уште еден пар на уникатни мотори, кои формално ќе се водат како модели од 2014 година.

Следете нè на:

 

2014-Honda-CTX700Honda CTX700 2014

Продолжувајќи да ги брише границите помеѓу различните видови на мотори, Honda  ќе не почести со уште еден пар на уникатни мотори, кои формално ќе се водат како модели од 2014 година.

Тие ќе бидат достапни на пролет во 2013 година на пазарот во САД, а следната година и во Европа. Honda CTX 700 2014 и CTX 700N 2014 ќе го имаат истиот 670cc мотор кој го има кај NC700, кој беше дизајниран за да биде практичен мотор за градските возачи.

Овие мотори ќе изгледаат како нешто помеѓу уличен мотор и мотор за на пат, a доколку доплатите 1000 евра ќе имате и ABS сопирачки и менувач со двојно квачило (DTC). Очигледно, целта на Honda е да ги направи Honda CTX 700 и CTX 700N  достапни и прифатливи мотори за новите возачи, а со цени од 6,999$ и 7,999$ (цени за американскиот пазар) се чини дека ја постигна таа цел.

2014-Honda-CTX700NHonda CTX700N 2014

Ако го погледнете одблиску CTX 700N, ќе забележите многу елементи кои ги има кај другите Honda мотори, а доколку пак го погледнете  CTX700 ќе забележите многу сличности со неговиот поголем роднина Honda Gold Wing F6B, само во помала и полесна варијанта.

Honda очигледно се обидува да ги промовира овие релативно мали мотори (72cm висина на седиштето) како да се големи мотори и ќе биде интересно да се види како ќе реагира пазарот на овие машини. Ќе биде тешко да се каже дали оваа стратегија на Honda ќе се покаже како добра, но со оглед на тоа дека Јапонскиот производител продолжува со оваа агенда секоја година, крајниот резултат сигурно е добар.

 

comments

Би можело да ве интересира

Возачот на Јамаха Теч 3 тимот, Јонас Фолгер, преку својот менаџер денеска го извести тимот дека нема да настапува на овогодинешниот МотоГП шампионат.

Правилникот според кој техничкиот директор на MotoGP, Дени Олдриџ, одлучува во однос на легалноста на аеродинамичните крилца нема да се промени во 2018 година.

Ducati ги следи Франко Морбидели и Франческо Бањаиа, двајца од најпросперитетните Италијански возачи во моментов, како и Светскиот шампион во Moto3 Јоан Мир.

Видеото започнува со претставување на производите на Kawasaki, односно едно лице како вози спортски модел во тунел. Но кога возачот излегува од тунелот, тој го вози концептот Ј.

Се огласи и производителот на сопирачките Брембо заради кој Априлија и Дукати најавија повлекување и бесплатна замена на главниот кочионен цилиндер кај поновите модели.

Дукати е првиот фабрички производител во МотоГП кој го претстави моторот со кој ќе се натпреваруваат Хорхе Лоренцо и Андреа Довициозо оваа сезона.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!