Мотоцикли

Нов Triumph Rocket 3

Најавени се две нови верзии на препознатливиот Rocket 3 за 2013 година, многу помоќни од претходните верзии.

Следете нè на:

 

68210 10151321008450330 548996739 nTriumph Rocket III од оваа година во две варијанти, туринг и роудстер

Најавени се две нови верзии на препознатливиот Rocket 3 за 2013 година, многу помоќни од претходните верзии.

Triumph ја најави новата верзија од нивниот Rocket III мотор наменет за Roadster and Touring.  Двете варијанти имат прилично големи промени.  Највпечатливо е тоа што нивните претходници имаа електронско ограничување на првите три брзини за да се спречи „плашење на возачот“. Тоа повеќе го нема кај Roadster.

Благодарение на новиот систем за вбризгување на гориво и на ECU, 2.3 литарскиот три цилиндричниот Rocket 3 мотор сега нема никакво ограничување во однос на брзината. Моторот е способен да произведе 146кс при 221њутн метри на сила.

The Roadster е обоен црно за да има поагресивен изглед.  Верзијата од 2013 година вклучува стандардни ABS кочници и малку поисправена позиција за седење. Сега е достапен во две нови бои – металик црна со две црвени линии на средина и валкано црна со две бели линии на средина.

Туринг верзијата за 2013 има ист мотор како и Roadster, но има нешто помал број на вртежи во споредба со Roadster, само 203 Nm (сеуште помалку ограничена во споредба со претходната верзија). За да се одржи неговата туринг намена, овој нов мотор има сребрени странични цевки, потпирач за сопатник и седиште со двојна облога од пена.

Како и претходно, тој ги има стандардни 36 литарски торби. Сето ова се прави со цел моќниот Triumph 3 да биде што е можно покомотен кога се вози на долги дистанци. Touring верзијата исто така е достапна во две бои- црно црвен со една линија и црн со две златни линии.

Triumph Rocket 3 2013 ќе биде достапен во Европа веќе од март со препорачана цена од 14.000 евра за Roadster верзијата и 15.000 евра за Touring верзијата.

 

comments

Би можело да ве интересира

Луѓето од „Jennings“ повторно имаат нешто интересно за нас. Овој пат се мото компании кои произведуваат автомобили.

Италијанецот призна дека не очекува да биде компетитивен на првата трка која ќе се оддржи на патеката во Катар следниот месец. Во текот на минатата сезона, тој постојано имаше проблем со забрзувањето.

Неколку зборови зошто аеродинамиката е важна и зошто тимовите посветуваат толку внимание на неа.

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!