Мотоцикли

MV Agusta F4 RC 2018: тркачки мотор за возење на улица

MV Agusta само што го претстави 2018 F4 RC, модел од рангот на Светскиот Супербајк шампионат кој може да се вози на тркачка патека и на улица.

Следете нè на:

 

Визуелно, мотоциклот не се разликува премногу од претходниот модел, но сепак има нова боја која се совпаѓа со онаа која ја има тркачкиот фабрички тим.  Бројот 37 гордо стои на овој мотоцикл и го означува бројот на титули кои ги има досега освоено Италијанскиот производител.

2018 mv agusta f4 rc is one of the most exclusive bikes around 4

Срцето на новиот MV Agusta F4 RC е четири цилиндричниот мотор кој е позајмен од тркачкиот F4 Reparto Corse заедно со ланецот за централна дистрибуција и радијалните вентили кои можат да се прилагодат за да се извади максимум од 250-те коњски сили.

Моќноста на мотоциклот се оддржува под контрола благодарение на оптимизираната електронска платформа која исто така може да се прилагоди. Параметрите како што се, осетливост на гаста, максимален број на вртежи, моторно сопирање исто така можат да се прилагодат во зависност од потребите на возачот. Меѓу стандардните додатоци се и сензорот за навалување, три жироскопи и три мерачи на брзината. Специјалната CrMo челична рамка има USD Ohlins вилушка .

За сопирањето се грижат 320mm дискови кои се напред и кои се поддржани од Brembo клипови. На задната страна пак има диск сопирачка од 210mm.

Од компанијата не кажаа колку примероци ќе бидат произведени но потврдија дека одреден број на мотоцикли ќе бидат рачно изработени со истата посветеност со која беше направен и F4 Reparto Corsa на Леон Камиер.

Сакате поголема моќност и ексклузивност? Не грижете се бидејќи MV Agusta исто така ќе понуди и специјален додаток сместен во елегантна кутија, односно, SC-Project единечен издув кој е направен од титаниум, топлински штитници изработени од јаглеродни влакна и уште неколку други работи.

Би можело да ве интересира

Шест возачи, шест видеа, скокови кои никогаш не завршуваат

Тешко е да се чува тајна во MotoGP. А една од најлошо чуваните тајни беше онаа дека Сепанг Интернационалната патека или скратено SIC, планира да има свој MotoGP тим.

Знаеме дека за сезоната 2019 BMW Motorrad планира да објави девет модели. Иако сè уште не се знае точно кои ќе бидат тие, сепак за некои можеме да претпоставиме.

Новиот мотоцикл на Honda, CB1000R, кој има цена од 13990 евра за обичната и 14990 евра за „FOP“ верзијата изгледа помалку чудно. Јапонската компанија го нарекува „Neo Sports Café“.

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!