Мотоцикли

MV Agusta F4 доби ABS за 2013

Момчињата и девојките од Варезе, Италија, даваат скромни информации за моделот MV Agusta F4 за 2013 година. Сепак веќе е познато дека четири-цилиндричниот супербајк ќе има стандарден ABS пакет од Бош.

Следете нè на:

 

mv-augusta-f4-rr-absMV Agusta F4 2013

Момчињата и девојките од Варезе, Италија, даваат скромни информации за моделот MV Agusta F4 за 2013 година. Сепак веќе е познато дека четири-цилиндричниот супербајк ќе има стандарден ABS пакет од Бош.

Со помош на двоканалниот „Bosh 9M+“ систем кој вклучува анти блокирачки сопирачки + систем против пролизгување на задното тркало, F4 ќе може подобро да се справи со сопирањето на лизгави и влажните површини. Како што сугерира името „anti-rear wheel lift“ системот на Бош ќе го спречи задното тркало од подигнување при јако сопирање.

MV Agusta програмираше две нивоа во ABS пакетот: Нормален и тркачки. Кај „нормалното“ ниво, ABS се уклучува слободно и цело време, а кај тркачкото, нивото е поставено многу повисоко. Она што е добро е тоа што доколку сакате, Бош 9М+ може и комплетно да го исклучите.  

Додавањето на ABS на MV Agusta F4 ја копмлетира модернизацијата на супербајк мотоциклите на Италијанската компанија. Тие веќе додадоа контрола на тракцијата и електронски прилагодлива суспензија.

mv-augusta-f4-rr-bosch-abs

 

Би можело да ве интересира

Шест возачи, шест видеа, скокови кои никогаш не завршуваат

Тешко е да се чува тајна во MotoGP. А една од најлошо чуваните тајни беше онаа дека Сепанг Интернационалната патека или скратено SIC, планира да има свој MotoGP тим.

Знаеме дека за сезоната 2019 BMW Motorrad планира да објави девет модели. Иако сè уште не се знае точно кои ќе бидат тие, сепак за некои можеме да претпоставиме.

Новиот мотоцикл на Honda, CB1000R, кој има цена од 13990 евра за обичната и 14990 евра за „FOP“ верзијата изгледа помалку чудно. Јапонската компанија го нарекува „Neo Sports Café“.

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!