Мотоцикли

MV Agusta F4 доби ABS за 2013

Момчињата и девојките од Варезе, Италија, даваат скромни информации за моделот MV Agusta F4 за 2013 година. Сепак веќе е познато дека четири-цилиндричниот супербајк ќе има стандарден ABS пакет од Бош.

Следете нè на:

 

mv-augusta-f4-rr-absMV Agusta F4 2013

Момчињата и девојките од Варезе, Италија, даваат скромни информации за моделот MV Agusta F4 за 2013 година. Сепак веќе е познато дека четири-цилиндричниот супербајк ќе има стандарден ABS пакет од Бош.

Со помош на двоканалниот „Bosh 9M+“ систем кој вклучува анти блокирачки сопирачки + систем против пролизгување на задното тркало, F4 ќе може подобро да се справи со сопирањето на лизгави и влажните површини. Како што сугерира името „anti-rear wheel lift“ системот на Бош ќе го спречи задното тркало од подигнување при јако сопирање.

MV Agusta програмираше две нивоа во ABS пакетот: Нормален и тркачки. Кај „нормалното“ ниво, ABS се уклучува слободно и цело време, а кај тркачкото, нивото е поставено многу повисоко. Она што е добро е тоа што доколку сакате, Бош 9М+ може и комплетно да го исклучите.  

Додавањето на ABS на MV Agusta F4 ја копмлетира модернизацијата на супербајк мотоциклите на Италијанската компанија. Тие веќе додадоа контрола на тракцијата и електронски прилагодлива суспензија.

mv-augusta-f4-rr-bosch-abs

 

comments

Би можело да ве интересира

Луѓето од „Jennings“ повторно имаат нешто интересно за нас. Овој пат се мото компании кои произведуваат автомобили.

Италијанецот призна дека не очекува да биде компетитивен на првата трка која ќе се оддржи на патеката во Катар следниот месец. Во текот на минатата сезона, тој постојано имаше проблем со забрзувањето.

Неколку зборови зошто аеродинамиката е важна и зошто тимовите посветуваат толку внимание на неа.

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!