23
Нед, Јул
Мотоцикли

MV Agusta F3 800

MV Agusta го претстави новиот модел F3 800.

Следете нè на:

 

MV Agusta го претстави новиот модел F3 800.

mv-agusta-f3-800

Од фирмата велат дека новиот модел има забрзување како мотор од 1000cc а управувањето е како кај 600cc Суперспорт. Исто така има број на вртежи и ограничување на вртежите како кај четири цилиндричните моторцикли.

Новиот F3 800 има 20bhp повеќе отколку актуелниот F3 675 а има иста тежина. Цилиндарот останува иста како и кај F3 675 но клипот е зголемен од 45.9mm на 54.3mm. F3 800 може да постигне

13,500rpm, има нови предни сопирачки а исто така има и "slipper clutch". Тој го користи истиот MVICS систем за контрола на тракцијата како и моделот 675.

mv-agusta-nov

Достапен е во три бои: бело/црна, црвено/сребрена и металик црна.

Не се знае сеуште кога ќе биде достапен во Велика Британија. Се очекува цената да биде околу 12,000 фунти.

comments

Би можело да ве интересира

А2 мотоциклите се мостот за оние возачи кои не сакаат повеќе да возат мотоцикли со зафатнина од 125cc но кои се уште не можат да возат мотоцикли од А категорија.

Полицијата од Јужен Шилдс се обдува да го спречи антисоцијалното однесување од страна на мотоциклистите со помош на дронови, а цел на дронот се возачите за кои имаат информации дека возат невнимателно.

Кога сакате да се возите со некој пријател но не сакате тој да седи заедно со вас на мотоциклот, или пак кога треба да пренесете голем број на работи, тогаш страничната приколка за мотоцикл е токму она што ви треба. Погледнете ги овие пет навистина интересни приколки.

Suzuki Gixxer купот ја започна својата трета сезона, како и секогаш со несебична поддршка од страна на Motul. Од 7-ми до 9-ти јули на патеката Кари во Коимбаторе (Индија), посетителите имаа можност да уживаат во новите аспекти кои ги воведоа организаторите со цел уште повеќе да го подобрат концептот на натпреварувањето.

Уште еден дел од сложувалката за 2018 година си дојде на свое место. Во понеделникот, Aspar потврди дека Алваро Баутиста го продолжи договорот и ќе остане дел од тимот и во 2018 година.

MotoGP мотоциклите во последниот период станаа неверојатно комплицирани и на рачките има голем број на копчиња за контрола на возењето. Но Скот Рединг од тимот на Pramac Ducati ќе ни го објасни значењето на секое од нив посебно.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!