Мотоцикли

Kymco создава мотоцикл кој е базиран на Kawasaki ER6-N

Тајванската компанија Kymco која е најпозната по производството на скутери, како што може да се види на цртежите, се чини дека е подготвена да го прошири производството и да почне да создава мотоцикли. Дали обликот ви е познат?

Следете нè на:

 

Тајванската компанија Kymco која е најпозната по производството на скутери, како што може да се види на цртежите, се чини дека е подготвена да го прошири производството и да почне да создава мотоцикли. Дали обликот ви е познат?

На прв поглед ќе си помислите дека тоа е само уште еден ефтин мотоцикл кој е произведен во Тајван и кој е наменет за Азискиот пазар, но ако погледнете подобро ќе видите многу познати работи. Ако прво нешто на кое си помислите е Kawasaki ER6-N, тогаш сте во право, бидејќи речиси целиот долен дел е позајмен од тој модел.

kymco building kawasaki er6 n based naked bike 1

Моторот кој го користат е идентичен со 650 cc parallel-twin агрегат кој го има ER6, а исто така ги има и истите 71 коњски сили на 8,500 rpm и 64 Nm вртежи во минута на 7000. Покрај моторот, исти се и издувот, задната вилушка и задната суспензија.

Всушност, единственото нешто што е различно е горниот дел од рамката, сопирачките, шарата и предната суспензија.

Патентите за мотоциклот се поднесени во Европа што значи дека овој мотоцикл би можел да се продава на Европскиот пазар. Тоа значи и дека мотоциклот ќе биде во согласност со Euro 4 стандардот и ќе се нуди со стандардниот Antilock систем за сопирање.

Се уште не познато кое ќе биде неговото име ниту пак кога ќе се најде на пазарот. Во однос на прашањето, зошто на Европа би и требал уште еден ER6, одговорот би бил дека тој ќе биде значително поевтин од моделот на Kawasaki.

Двете компании се познати по нивната соработка што резултираше со два нови Kawasaki скутери, J300 и J125. И двата модели се базирани на скутерите на Kymco: 300i и 125i.

comments

Би можело да ве интересира

Алеш Еспаргаро го заврши првиот ден од тестовите во Австралија на изненадувачкото прво место откако на најдобар начин ги искористи временските услови на Филип Ајленд. На крајот Еспаргаро заврши со предност од 0.005 пред лидерот во шампионатот, Марк Маркез.

Honda Super Cub, кој беше создаден во Јапонија, ја отсликува пасијата на компанијата да им служи на луѓето ширум светот. Како резултат на ваквата политика, Super Cub серијата веќе долго време предизвикува задоволство кај луѓето од целиот свет и успеа да стигне до бројка од 100 милиони произведени примероци.

Сега сме во многу тешка ситуација, особено кога настапуваме на влажни услови. И на суви услови имаме проблеми но барем можеме да бидеме малку поконкурентни.

Бројот на претсезонските тестови во 2019 година ќе биде ограничен и ќе се оддржат само во Сепанг и во Катар пред започнувањето на сезоната.

BMW, Honda и Yamaha ги преземаат следните чекори во примената на паметната технологија.

Патеката во Херез на која ќе се оддржи трката од WSBK шампионатот ќе биде полна со возачи кои се на замена. Големиот број на повреди оваа сезона не ги погодија само регуларните возачи туку и нивните заменици.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!