Мотоцикли

Kymco создава мотоцикл кој е базиран на Kawasaki ER6-N

Тајванската компанија Kymco која е најпозната по производството на скутери, како што може да се види на цртежите, се чини дека е подготвена да го прошири производството и да почне да создава мотоцикли. Дали обликот ви е познат?

Следете нè на:

 

Тајванската компанија Kymco која е најпозната по производството на скутери, како што може да се види на цртежите, се чини дека е подготвена да го прошири производството и да почне да создава мотоцикли. Дали обликот ви е познат?

На прв поглед ќе си помислите дека тоа е само уште еден ефтин мотоцикл кој е произведен во Тајван и кој е наменет за Азискиот пазар, но ако погледнете подобро ќе видите многу познати работи. Ако прво нешто на кое си помислите е Kawasaki ER6-N, тогаш сте во право, бидејќи речиси целиот долен дел е позајмен од тој модел.

kymco building kawasaki er6 n based naked bike 1

Моторот кој го користат е идентичен со 650 cc parallel-twin агрегат кој го има ER6, а исто така ги има и истите 71 коњски сили на 8,500 rpm и 64 Nm вртежи во минута на 7000. Покрај моторот, исти се и издувот, задната вилушка и задната суспензија.

Всушност, единственото нешто што е различно е горниот дел од рамката, сопирачките, шарата и предната суспензија.

Патентите за мотоциклот се поднесени во Европа што значи дека овој мотоцикл би можел да се продава на Европскиот пазар. Тоа значи и дека мотоциклот ќе биде во согласност со Euro 4 стандардот и ќе се нуди со стандардниот Antilock систем за сопирање.

Се уште не познато кое ќе биде неговото име ниту пак кога ќе се најде на пазарот. Во однос на прашањето, зошто на Европа би и требал уште еден ER6, одговорот би бил дека тој ќе биде значително поевтин од моделот на Kawasaki.

Двете компании се познати по нивната соработка што резултираше со два нови Kawasaki скутери, J300 и J125. И двата модели се базирани на скутерите на Kymco: 300i и 125i.

Би можело да ве интересира

Како што можете да забележите по огласите за продажба на мотоцикли, возраста се повеќе ги принудува возачите засекогаш да се откажат од своите мотоцикли.

Во Хонда салонот на Макпетрол пристигна новиот Honda CB125R 2018.

Организаторите на релито Дакар само што ги соопштија нивните првични планови за 2019 година. Следната сезона, оваа исклучително тешка трка ќе се оддржи само во една држава: Перу.

MV Agusta по пауза од 40 години повторно ќе биде дел од Гран При трките. Легендарната Италијанска компанија од 2019 година ќе биде дел од Moto2 серијата.

Патеката Ле Ман во Франција беше домаќин на петтата трка до МотоГП шампионатот. Марк Маркез уште еднаш го потврди својот авторитет откако победи со предност од 2.31 секунда пред второпласираниот Петручи.

Дукати го обезбеди потписот на Довициозо, но сѐ уште не е познато кој ќе биде негов тимски колега.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!