30
Чет, Мар
Мотоцикли

KTM 1290 Super Duke GT 2016

Првиот пат кога го видовме прототипот на 1290 Super Duke R во 2012 година, знаевме дека ќе биде уникатен примерок.

Следете нè на:

 

Во 2014, KTM му го претстави на светот прекрасниот 1290 Super Duke R.  За 2016 година, Австриската компанија ја најавави Гран Туризмо верзијата на дво-цилиндричниот уличен мотоцикл, притоа подобрувајќи го Super Duke со практични додатоци и импресивна колекција на електронски безбедносни уреди.

Првиот пат кога го видовме прототипот на 1290 Super Duke R во 2012 година, знаевме дека ќе биде уникатен примерок. Две години подоцна, KTM ни го потврди тоа. Сериската верзија на овој мотоцикл ги исполни нашите очекувања. Ако имаше една слаба точка на овој мотоцикл тоа беше неговата слаба подготвеност за долги патувања. KTM одлучно го реши тоа прашање со 1290 Super Duke GT, кој официјално беше претставен на саемот ECIMA во 2015.

ktm 2016 9Интересот на медиумите за Super Duke GT на EICMA беше огромен

Производителите кои се заинтересирани да развијат спортски - туринг верзии од нивните спортски мотоцикли, обично преземаат големи чекори за да ја намалат нивната моќност. За компанијата чие мото е „Подготвени за тркање“, тоа нема да биде проблем. Моделот GT не е само едноставно направен врз основа на неговиот брат од R верзијата. Тој е опремен со LC8 мотор.

Максималните перформанси се комплетно исти, 173hp при 144Nm. Во позадината на овие броеви, извршена е значителна работа за да се прилагоди оваа  V-twin моќна машина (75 степени) за својата нова цел. Максималната сила сега се постигнува многу повисоко во скалата на бројот на вртежи: 9500rpm (8865 кај R верзијата). Забрзувањето оди до максимум при 6750 вртежи во минута, што е за 1000rpm помалку отколку кај R верзијата. Во теорија, тоа звучи како генијален план: издолжи ја моќта за да биде повеќе линеарна и намали го максималниот број на вртежи за да се постигне помала потрошувачка на гориво. Сигурно ова било интересна задача за инжињерите. Мораме да напоменеме дека KTM го постигна ова без да го промени преносот на моторот.

ktm 1290 super duke gt 4Нема промена на перформансите, моторот развива 173кс

GP моделот содржи голем дел од работите што ги има кај R верзијата, вклучувајќи ги рамката и сопирачките.  Едно важно подобрување се однесува на суспензијата. KTM го користеше полуактивниот систем на WP, кој користи електронска контролна единица за да ја прилагоди амортизацијата во реално време со цел да обезбеди оптимални перформанси.  Системот е многу сличен со оној кој се користи кај 1290 Super Adventure, и нуди можност да се избере меѓу три профили (удобна, улична и спортска). Го нема Ендуро прилагодувањето кое тука би било бескорисно. Тркалата воопшто не се променети и ги имаат истите вредности како и Super Duke R.

ktm 2016 18KTM ја претстави GT верзијата од моќниот 1290 Super Duke R

Уште еден електронски пакет кој го има кај Super Duke GT е контролата на стабилноста во кој се вклучени прилагодливи ABS сопирачки и контрола на тракцијата. И двете може да се прилагодат колку сакате да ги користите но исто така може и да се исклучат доколку го сака тоа возачот. Кај GT моделот исто така има и контрола на патувањето, следење на притисокот на гумите и странични LED светла. Исто така има и додатоци како што се Hill Hold Control и Motor Slip Regulation. Втората опција го спречува предното тркало да ја изгуби тракцијата.

ktm 1290 super duke gt 6Опрема: контрола на стабилноста, прилагодливи ABS сопирачки и контрола на тракцијата

Исто така многу работа е вложено и во удобноста. Сега возачот е заштитен и може да ги издржи долгите патувања кои се овозможени со помош на поголемиот, 23 литарски резервоар. И задниот дел е исто така подолг.  Овој мотоцикл ќе се нуди во две бои, сива и портокалова. Засега се уште не се знае неговата цена, но можеме да се обложиме дека нема да биде евтин.

Еве го официјалното промотивно видео:

comments

Би можело да ве интересира

Ендуро тим - Водно Скопје во Капитол Мол ги претстави возачите кои ќе настапуваат за нив оваа сезона, Игор Спиров - Зизи и Христијан Бузалковски.

Во последно време мото индустријата се фокусира да им понуди нешто ново на возачите кои се од милениумската генерација. Но тие не се најмладите возачи. Сега ни доаѓа генерацијата „Z“.

Јохан Зарко за кратко време премина од херој во трагичар во својата прва трка во премиерната класа. Пред да падне, тој беше лидер во првите шест круга.

По 4 години поминати низ светот на мотоцикл, Ивана Чолаковска и Мануел Торес во сабота се враќаат во Скопје.

Иако за Јапонскиот производител тој е повеќе еволуција отколку револуција, Yamaha R6 е  одлична машина која сакаме да ја споделиме со вас денес.

Со произведени неколку милиони примероци од нејзиното прво претставување, дури и денес можете да најдете постар модел од овој мотоцикл по солидна цена. Но доколку ја сакате конкретно оваа Веспа, тогаш ќе мора да издвоите повеќе од 150 илјади евра.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!