22
Пет, Сеп
Мотоцикли

Контрола на тракцијата ќе стане дел од мотоциклите на Husqvarna во 2017 година

Husqvarna ја претстави новата колекција на мотоцикли за сезоната 2017. Покрај тоа, таа ги претстави и новите електронски технологии, а објави и дека има подобрувања во речиси сите оддели.

Следете нè на:

 

Се чини дека новите сопственици на Husqvarna, КТМ, сакаат комплетно да го трансформираат брендот.

Новите мотоцикли се опремени со нови WP AER 48 вилушки кои се полесни и поцврсти, машински изработени тројни стеги, како и прилагодлив волан. На левата страна се наоѓаат контролните копчиња кои се лесно достапни, а мотоциклот доаѓа заедно со Brembo сопирачки и GSK ротор.

traction control arrives in husqvarna s 2017 motocross bikes 4

Уште еден додаток е подрамката која е изработена од јаглеродни влакна и која има тежина од само 1.4 килограми. Задната вилушка е изработена од алуминиум, а издувниот вентил е многу покомпактен.

Двотактната машина има и нова заштита за моторот, нов цилиндер и клипови како и ново квачило, менувач и издувен вентил.

Мотоциклите имаат и уште еден електронски додаток, системот за контрола на тракција. Доколку возачот смета дека не му е потребен, тој може и да се исклучи. Системот за управување со моторот „Keihin“ (EMS)  врши анализа на гаста и на брзината со која се зголемува бројот на вртежи.

Во делот за електроника, сензорот за брзина одредува конкретна мапа која ќе се користи за секоја брзина. Со тоа се зголемува распределбата на силата во секој момент од возењето.

Бидејќи електрониката секојдневно се подобрува, наскоро можеме да очекуваме и нови подобрувања. Следен чекор би требало да биде технологијата која се базира на IMU. 

comments

Би можело да ве интересира

Викендов се вози 14-та трка од МотоГП шампионатот на патеката Арагон во Шпанија.

По минатогодишната успешна организација на големиот хуманитарен настан „Distinguished Gentleman’s Ride”,Скопје и оваа година ќе биде дел од истиот.

Возачите кои имаат постари мотоцикли знаат дека е многу тешко да се дојде до добри пневматици наменети за возење на тркачка патека бидејќи димензиите на бандашите на класините мотоцикли се различни со димензиите на добрите, модерни, тркачки пневматици.

Јохан Зарко вели дека целта му е освојување на место на подиумот на претпоследната трка која се вози во Европа за оваа сезона.

Мото клубот Вардар слави 39 години од своето формирање.

Валентно Роси одлучи дека ќе настапи на претстојната МотоГП трка во Арагон.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!