Мотоцикли

Концепт: KTM LC8 Spirit of the Seventies

Засега е само графички концепт дизајниран околу моторот на KTM LC8, но од она што можеме да го видиме , веќе сме импресионирани.

Следете нè на:

 

big ktm-lc8-spiritoftheseventies-04KTM LC8 Spirit of the Seventies

Засега е само графички концепт дизајниран околу моторот на KTM LC8, но од она што можеме да го видиме , веќе сме импресионирани.

Потекнува од Англија и е замисла на компанијата од Кент „Spirit of the Seventies“ која се прослави со производството на серија специјални мотоцикли базирани на различни машини и со прилично различни стилови: café racer, scrambler, flat traker.  Заедничко нешто на сите овие мотоцикли е тоа дека секој моторцикл мора да биде лојален на името на компанијата.

Кевин Тагарт и Тим Роџерс се луѓето кои стојат позади проектот. Двајцата пријатели и ко-сопственици на британската работилница ја делат истата страст за мотоцикли и дизајн а исто така и за онаа чудна вибрација која само мотоциклите од минатото можат да ја дадат.Тие секогаш имале современи мотоцикли, но во еден  момент тие одлучија да се препуштат на тоа чувство и почнаа да произведуваат специјални мотоцикли врз основа на технички модерни мотоцикли како Daytona 675, Scrambler и Bonneville од Triumph, 749R, Hypermotard 1100 GT и Sport Classic од Ducati како и Kawasaki W800.

Извонредната машина која можеме да ја видиме на сликите е нивниот следен проект. Кевин Тагарт во минатото бил сопственик на неколку KTM моделу вклучувајќи ги 950 SMR, 990 SM и 990 SDR и тој сигурно знае да се снајде со австрискиот мотор. За овој концепт го одбра агрегатот од LC8 со зафатнина од 1000 cc 75° V-twin со водено ладење. Ние мислиме дека ова е одлично и со нетрпение чекаме да биде готов. Ако сакате да дознаете повеќе за „Spirit Of The Seventies“ посетете ја нивната официјална интернет страна.

 

comments

Би можело да ве интересира

Pirelli ги претстави новите гуми, DIABLO ROSSO CORSA II.

FIM Гран При комисијата ги објави новите промени на правилата за MotoGP сезоната 2018.

Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

Силвиан Гинтоли пoтврди дека ќе се натпреварува следната сезона иако го загуби местото  во Светскиот и во Британскиот Супербајк шампионат.

Ивчески дојде до нај големиот успех во брзински мотоцклизам во Македонија откако ја освои титулата во БМУ Европскиот шампионат.

Бројот на денови кои можеме да ги поминеме на тркачката патека се намалува, новите машини за следната година веќе беа претставени, а дополнително, ни пристигнува и зимата. За мото индустријата, ова е слаб период од сезоната.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!