Мотоцикли

Husqvarna го претстави 701 Vitpilen на „EICMA“

Преродбата на Husqvarna откако премина во сопственост на KTM и потпомогната од финансиите на Индискиот гигант Bajaj,  продолжува со овој нов концепт наречен 701 Vitpilen.

Следете нè на:

 

Husqvarna 701 4Концептот 701 Vitpilen на саемот „EICMA“ во Милано

Преродбата на Husqvarna откако премина во сопственост на KTM и потпомогната од финансиите на Индискиот гигант Bajaj,  продолжува со овој нов концепт наречен 701 Vitpilen.

Новиот мотоцикл е наменет да биде противотров на бранот од носталгија кој го преплави пазарот на мотори. Тој има модерен стил и механичка основа која ги користи деловите на KTM 690 Duke.

Главни карактеристики на Husqvarna 701 Vitpilen:

  • 73bhp едно цилиндричен  roadster
  • Ултра модерен стил
  • Во моментов за жал, се уште е концепт

Моделот 701, следува една година откако беа претставени концептите Husqvarna Vitpilen 401 и Svartpilen 401. Овие мотоцикли, или барем еден од нив  кој ќе ги има најдобрите делови од двата концепта веројатно ќе почне да се произведува наредната година. Моделот Vitpilen 701, можеби ќе се појави веднаш после тоа, бидејќи како што изгледа, овие мотоцикли имаат слични компоненти.

Од Husqvarna велат дека моделот 701 е севкупно посериозен мотоцикл од моделот 401. Со својот 73bhp едно цилиндричен мотор од новиот KTM 690 Duke, инсталиран во така лесен мотоцикл, тешко е да не се согласиме со ова тврдење.  И двата модела веќе имаат направено тестирања и се подготвуваат за сериско производство. Британскиот дизајнер на мотоцикли, Крег Дент, кој работи за Кишка Дизајн- компанија која работи на дизајнот на секој KTM мотоцикл во изминативе 20  години - го опиша 701 Vitpilen како „моќен едно цилиндричен мотоцикл со резервоар и мало седиште“.  

comments

Би можело да ве интересира

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!