Мотоцикли

Хонда развива мотори со зафатнина од 400 см³

Ова што го гледате е мотор со зафатнина од 400 см³ и водено ладење кој е направен врз основа на моторот на CBR500R/CB500F/CB500X кој има зафатнина од 470 см³.

Следете нè на:

 

нов мотор од ХондаНов агрегат од Хонда наменет за пазарите во Југоисточна Азија

Ова што го гледате е мотор со зафатнина од 400 см³ и водено ладење кој е направен врз основа на моторот на CBR500R/CB500F/CB500X кој има зафатнина од 470 см³.

Овој мотор се развива за пазарите во Југоисточна Азија каде дозволите за возење моторцикли се издаваат постепено, според зафатнината на моторот. 

Моторот кој беше претставен пред Јапонските медиуми денеска, визуелно е многу сличен со моторот од 500 см³. Според тоа се чини разумно е да се претпостави дека моторот од 400 см³ ќе го имитира оној од 500 см³, исти мотори и помал капацитет за да можат да се лиценцираат.

Претставен минатата година, моторот од 500 см³ развива 47 кс, не е огромен, но сепак е голем како CBR250.  Тоа значи дека има добри перформански, лесен е за користење и има ниска цена (почетна цена на CB500 е само 5500 евра). Исто така разумно е да се претпостави дека моторот од 400 см³ ќе има пропорционално пониски перформансни бројки, додека пак од Хонда изјавуваат дека акцентот ќе биде ставен на линеарна крива на забрзување.

8426544064 d250f3a019 o

Во другите делови од светот дозволите за возење мотор се даваат врз основа на повеќе нивоа и  во зависност од годините и искуството во возење мотор. Тоа создава пазар за машини со друг капацитет и кои не би успеале на пазарот во Европа. Како такви, мала е веројатноста дека такви машини ќе бидат увезени кај нас, но никогаш не се знае. За нашите читатели мотор со зафатнина од 400 см³ е важен во голема мера поради тоа што Хонда своето внимание го насочува кон практични, привлечни и мотори со прифатлива цена наменети за новата генерација на возачи. Сигурно ќе има уште новости во таа насока.

 

Би можело да ве интересира

Викендов на патеката Аданката во Романија се возеше четвртата рунда од БМУ Европскиот шампионат во брзински мотоциклизам, а младиот Христијан Бузалковски забележа уште еден одличен викенд зад себе.

Тимскиот менаџер Давиде Тардози вели дека тимот отсекогаш знаел дека новиот возач на Honda, Хорхе Лоренцо, во одреден момент ќе почне да победува

„Менувачот и издувот го прават излегувањето од свиок многу подобро. Токму тоа го баравме јас и Лоренцо“ - Данило Петручи

Израелската компанија „Ride Vision“ претстави систем кој му овозможува на вашиот мотоцикл да ве предупреди на можноста од сообраќајна несреќа.

2018 Vespa World Days заврши завчера во Белфаст. Следниот ваков настан ќе се оддржи во 2019 година во Унгарија

Викендов на патеката Аданката во Романија се возеа 6-та и 7-та трка од БМУ Европскиот шампионат во брзински мотоциклизам.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!